立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 297
大宅
積分: 3602
積分: 2703
積分: 1076
原文章由 十月變形記 於 08-7-25 23:22 發表 軒軒都已經用咗個幾月xl碼 我想問hug記紅色袋有冇xxl碼
原文章由 iris_mui 於 08-7-25 18:10 發表 嘩, 小詣都用 XL 碼 LA, 真係"近".
原文章由 小瑩子 於 08-7-25 09:31 發表 所以我初初收p記coupon時, 我係唔知係澳門可以用架...直到小詣用XL之後, 我先發覺原來澳門可以用
原文章由 十月變形記 於 08-7-25 10:22 發表 我都係一次都冇用過, 次次收到當垃圾掉咗
積分: 1818
原文章由 十月變形記 於 08-7-24 20:33 發表 咁唔係住氹仔嘅咪好唔方便囉. 我第一次收p記d coupon時, 我老公行"暈"水坑尾(放工後), 同黑沙灣百佳一帶, 都冇間肯收
原文章由 十月變形記 於 08-7-23 18:43 發表 我覺得d藥房唔係唔知, 係唔想做嘢, 因為佢地要俾咗你先, 之後先問代理攞番. 好似p記d coupons咁, d藥房都係唔肯收, 一定要自己搵到promote個女仔(即係直接俾番代理)等佢收番. ...
原文章由 行政媽媽 於 08-7-23 14:56 發表 尋日去換 幾間藥房都話唔知有得送 今日, 終於係間細細地ga藥房換到啦~
原文章由 十月變形記 於 08-7-15 23:15 發表 成日都聽到話缺貨, 飲緊呢隻奶粉真係要上倉先得.
原文章由 十月變形記 於 08-7-14 21:32 發表 你之前有冇收過佢d禮物? 定係到宜家先第一次收到? 我個仔未出世我就入咗惠氏. 出世前就買1送1(400g)加送包被一張, 定期每三個月打電話嚟問候吓飲成點, 到1歲就送咗3號仔一罐900g. ...
伯爵府
積分: 19425
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy