單親天地

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4309

畀面勳章


1#
發表於 15-10-4 12:45 |只看該作者
我決定離婚。但老公唔同意。咁我應該點?
我係ftm。我有3個仔女(2歲同1歲歲。仲有個係我個肚到,1月預產。)但我係ftm。冇私己
係咪子女撫養權係咪好大機會比佢
我而家應該要點做?乜都未做。


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


65#
發表於 16-1-11 18:13 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 12:45
我決定離婚。但老公唔同意。咁我應該點?
我係ftm。我有3個仔女(2歲同1歲歲。仲有個係我個肚到,1月預產。) ...
情況非常特殊,要搵的專業家...............的教會有,在尖沙咀加連威老道,中間位置成座都係,找佢地談談,會有出路.


別墅

積分: 611


64#
發表於 16-1-11 15:23 |只看該作者
本帖最後由 cissy_tsm 於 16-1-11 15:23 編輯
pizzababy0809 發表於 15-10-4 12:45
我決定離婚。但老公唔同意。咁我應該點?
我係ftm。我有3個仔女(2歲同1歲歲。仲有個係我個肚到,1月預產。) ...

當然唔係啦, 子女撫養權以孩子福祉去判, 你係FTM,一直照顧小朋友 (當然佢地要無穿無爛, 無虐兒個案發生啦), 離婚後妳又可安排到家人照顧, 判俾你機會大D囉.

離婚你駛咩佢同意呀? 雙方同意一年, 佢唔同意咪最多等兩年囉 (我都係等足兩年先搞到離婚), 不過我一決定離婚即搬走 , 即去律師樓搞文件俾份野佢簽架, 佢唔簽佢既事, 我有文件做證兩年後佢同唔同意都"拜拜"!


複式洋房

積分: 228

畀面勳章


63#
發表於 16-1-11 14:27 |只看該作者
回覆 pizzababy0809 的帖子

哇, JM你得廿一, 仲要帶住3個, 聽你咁講你老公真係對你好差, 長期對肚裡面同另外兩個都唔好,離開佢係好好決定! 支持你! 但你想搵咩工呀, 有需要可PM, 可以幫你問吓!加油!


大宅

積分: 1185


62#
發表於 16-1-11 06:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Maygo+於+15-10-05+發表你廿

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-05 發表
我老公大我一年咋
咁好難怪佢聽屋企人講⋯始終你地兩個都仲好細⋯仲要已經有三個小孩,生活上自然會遇到好多有磨擦或者不能自行處理的地方!

或許還有商量既餘地?始終父母離異都小朋友成長不太好。可以的話,跟老公及你地雙方家人再好好傾下,睇下有冇方法解決?亦都俾多次機會你老公去認真看待呢個問題 - 即使佢唔當你係老婆、甚至唔當你係人,都必須當你係三個孩子既母親,而自己係三個孩子既父親,就要負上做父親的責任、樣樣事都為孩子的福祉著想!孩子的成長係十分需要父、母的愛,在愛的家庭中成長的孩子將來問題會少好多!

而我覺得你既然生左呢三個小天使,你都必須變得剛強,所有野以孩子為先:
1. 老公待你唔好 - 有冇同佢傾過?佢點解釋?有冇嘗試尋求幫助/解決辨法,如找社工?
2. 老公唔俾$你返屋企/買野食 - 其實呢樣野都證明到最少現階段佢都唔係一個理想既伴侶。不過都冇計,因為你已經嫁左俾佢,仲要生左三個,所以要解決呢樣野,真係(1)要靠你自己,出黎做番野,公一份、婆一份,同佢平起平坐,亦唔駛求佢(2)等佢改變或(3)去改變佢。因為(2)同(3)既不確定因素太多,所以建議積極採納(1)。
3. 就算真係要離婚,你都冇可能同佢完全撇清同佢既關係同唔見面或對話,所以奉勸你做事或説話都不好做/說得太絕。事事留一線,他朝好相見。
4. 送你一個字,妹妹,「忍」,希望幫到你!

註:對你的處境深表同情,前面是絕路,希望在轉角,明天會更好!祝君好!




大宅

積分: 1524


61#
發表於 16-1-9 17:12 |只看該作者
回覆 pizzababy0809 的帖子

你咁年青就已經有3位小朋友?点解5避孕,害了自己也害左小朋友,婚一定離硬,申請综援先,你起埋半年未得工作,快離開賤男!妈妈處有地方比你4個人住,如冇快申請公屋,離婚要萬幾律師费,法援.都要收費。希望你將來幸福,好好教導小朋友!


大宅

積分: 2795


60#
發表於 16-1-9 15:14 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

咁你同唔同佢一齊都無分別呢個人唔比錢你,你就自己養返娘家


男爵府

積分: 6304


59#
發表於 16-1-9 12:03 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

你一拖3走得去邊?我係你就更加要報警備䅁,跟住就有社工幫助一步一步脫苦海,不過最終都係要自己堅強生活落去,路係自己行起碼你有媽媽幫助雙糧!


子爵府

積分: 10589


58#
發表於 16-1-7 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lovely媽咪+於+15-10-04+發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件 ...
你媽願意幫你,咁就走啦,佢都唔當你係人




男爵府

積分: 6304


57#
發表於 16-1-7 09:43 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

唉!天真無腦,害死下ㄧ代,真係吾明啲咁既賤男當你係乜心照啦?


大宅

積分: 2876


56#
發表於 16-1-7 00:22 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

睇返樓主舊帖應該到左預產期,唔知係咪坐緊月呢?




大宅

積分: 2603


55#
發表於 16-1-6 23:32 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

一個照顧三個一定好辛苦,好彩樓主21歲,加油呀樓主!


大宅

積分: 3567


54#
發表於 16-1-6 19:58 |只看該作者
樓主,我同你都一樣21歲,但我無你咁傻,原諒我直接,我真係5明點解你咁大個人成日都話無錢搭車無錢同個女食飯,你老公大你一歲,2個都後生,明顯無穩定經濟條件,之後你婚後知佢變左做咁既人,平時5知你地點相處,你仲肯同佢生咁多個,生小朋友不怪你,但知道另一半咁,就好為自己打算,搵份parttime有私己等自己有錢伴係身


大宅

積分: 2820

育兒性格勳章


53#
發表於 16-1-6 02:11 |只看該作者
3個都咁有勇氣


複式洋房

積分: 474


52#
發表於 15-10-29 20:07 |只看該作者
你揾社署求救啦,唔好又見冇嘈冇事冇幹幾日就唔理,21歲我睇到都心痛


大宅

積分: 2968


51#
發表於 15-10-22 10:41 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

咩都唔使諗,趁佢唔係屋企,小心D,同家人一起搬回屋企,趁未生,依D男人,要快走,趁未做成大傷害係指你身體,一齐靠自己……


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 15-10-22 06:17 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

你屋企人甘錫你 帶你脫苦海有家人支持 就容易得多,佢打你同媽媽 報警 備案 鄰居做正人

佢暴力對一個大肚婆

上到庭都唔一定判小朋友跟佢

加油


禁止訪問

積分: 155


49#
發表於 15-10-22 02:53 |只看該作者

回覆:pizzababy0809 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 155


48#
發表於 15-10-22 02:48 |只看該作者

回覆:pizzababy0809 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 6


47#
發表於 15-10-21 22:08 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-14 03:57
前日佢又郁手。
今次原因係佢冇返工話去左返工跟住同班fd去唱k冇同我講。佢醉住返屋企我先知。仲嘔到成廁所 ...

我老公經常飲醉酒鬧我同我嗌交,佢今年終於都出手打我。我第二曰就去咗社會福利署救助。
社工會比到好多有用意見比你,希望樓主盡快去社署搵社工,你既情況好需要人比有用既幫忙比你。
另外,如果想離婚又怕無咗仔女撫養權的話,建議你下次再比人打,應立即報警,你可以帶埋D細路去臨時住所暫避,有多D人包括社工知道你既情況,你會得多D幫助。
希望幫到你。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo