鐘點工人

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 438


1#
發表於 15-10-9 17:52 |只看該作者
由於我個新工人姐姐未到港, 所以需要請EE由10月中至11底幫忙接小朋友放學(12點半及3點半), 兼且照顧午餐(只有細仔)及晚餐(大,細仔), 我放工大概7點半可以接回小朋友.
有興趣嘅EE請P.M.我要求之薪金.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo