自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14043


1#
發表於 15-11-10 11:16 |只看該作者
?如題




水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 15-11-10 15:03 |只看該作者
pakyin11302009 發表於 15-11-10 11:47
我用黎整鰻魚炒飯
, 我哋成日整架


大宅

積分: 3494


10#
發表於 15-11-10 15:00 |只看該作者
冇, 太肚餓, 食得快冇影


伯爵府

積分: 18206


9#
發表於 15-11-10 14:04 |只看該作者

引用:YES, 我地用黎做金菇肥牛卷既汁炒烏冬都好

原帖由 twokids 於 15-11-10 發表
YES, 我地用黎做金菇肥牛卷既汁
炒烏冬都好味!
有冇圖??



大宅

積分: 3494


8#
發表於 15-11-10 13:20 |只看該作者
YES, 我地用黎做金菇肥牛卷既汁
炒烏冬都好味!


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 15-11-10 12:39 |只看該作者

引用:當蠔油用

原帖由 blackberry 於 15-11-10 發表
當蠔油用
sorry我以為鮑魚汁


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-11-10 12:39 |只看該作者

回覆:鰻魚汁可否用作炒餸的調味料?

當蠔油用


子爵府

積分: 14043


5#
發表於 15-11-10 12:31 |只看該作者

引用:可以呀,+不過比較濃味少少,+溝少少水會好啲

原帖由 TMC3012 於 15-11-10 發表
可以呀, 不過比較濃味少少, 溝少少水會好啲
thanks




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 15-11-10 11:48 |只看該作者
可以呀, 不過比較濃味少少, 溝少少水會好啲


大宅

積分: 4195


3#
發表於 15-11-10 11:47 |只看該作者

回覆:鰻魚汁可否用作炒餸的調味料?

本帖最後由 pakyin11302009 於 19-2-15 15:15 編輯

.


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


2#
發表於 15-11-10 11:31 |只看該作者

回覆:鰻魚汁可否用作炒餸的調味料?

可以,我當燒汁用

點評

wcpcelia    發表於 15-11-10 15:33
Ice19740902    發表於 15-11-10 12:44
la_source    發表於 15-11-10 11:47

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo