爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


1#
發表於 16-1-13 18:02 |只看該作者
部車係2手Mazda 6 2010車,上年買時行了35000,一年後41000,睇落都知是假日車,原裝胎是Dunlop 225/45 R18 91W
想下條胎都夠5年,雖然說,車房說可以唔換住,但始終一家大小安全
打算換
究竟
Bridgestone 的GR100
Michelin的PSS
Goodyear的Eagle EfficientGrip

那一款好,我唔跑,成20年牌,駕車個牌寫多少行多少的人,最多相差2-5km,所以唔係要飛那種人,也從未扣分


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 16-1-19 11:30 |只看該作者
石橋真係好好用.


大宅

積分: 3732


18#
發表於 16-1-18 21:53 |只看該作者
真係好睇用家需要, 各有不同特質。


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


17#
發表於 16-1-18 20:51 |只看該作者
Michelin


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


16#
發表於 16-1-18 17:28 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-1-15 15:42
225 45 18 會二仟都不到???是否要加人工錢.
已經包人工


洋房

積分: 65


15#
發表於 16-1-16 08:45 |只看該作者

引用:跟牌行其實咩汰都夠。

原帖由 MRNT 於 16-01-14 發表
跟牌行其實咩汰都夠。
正解,仲要同前車保持距離




複式洋房

積分: 383


14#
發表於 16-1-15 21:39 |只看該作者

回覆:ziyi 的帖子

我會選 米仔 PS3


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 16-1-15 15:42 |只看該作者
225 45 18 會二仟都不到???是否要加人工錢.


別墅

積分: 506


12#
發表於 16-1-15 13:57 |只看該作者

引用:跟牌行其實咩汰都夠。

原帖由 MRNT 於 16-01-14 發表
跟牌行其實咩汰都夠。
呢句真。

Working hard; Playing hard


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 16-1-14 23:52 |只看該作者

回覆:究竟Bridgestone GR100 or Michelin PSS or Goodyear Eagle

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 7367


10#
發表於 16-1-14 10:04 |只看該作者
跟牌行其實咩汰都夠。


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


9#
發表於 16-1-14 09:56 |只看該作者
但我比較笨,Pirelli不是都常做跑車貽
我多口問你個list上另外兩款是什麼,他說跑車胎,好快要換,唔適合你的


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


8#
發表於 16-1-14 09:52 |只看該作者
其實首選都是GR100
昨天問價
GR100應該$1400
PSS要成$1800
車房建議是GR100 or Pirelli的唔知邊款,都是$1500左右


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


7#
發表於 16-1-14 09:49 |只看該作者
回覆 Kenise-mama 的帖子

邊處可以平到1000?我昨天問觀塘車胎鋪,連工要$1,400
可能因為wheel大一些R18的


大宅

積分: 1844


6#
發表於 16-1-14 08:25 |只看該作者
如果樓主唔快建議GR100
PSS可以唔使考慮,浪費咗條呔嘅性能
Efficiency Grip就唔夠GR100靜


子爵府

積分: 13918


5#
發表於 16-1-14 00:47 |只看該作者

回覆:究竟Bridgestone GR100 or Michelin PSS or Goodyear Eagle

GR100 吾使一千,靜到無朋友,無得輸



[[img align=right]C:\Documents and Settings\Administrator\桌面[/img]


子爵府

積分: 10555


4#
發表於 16-1-13 21:10 |只看該作者

回覆:究竟Bridgestone GR100 or Michelin PSS or Goodyear Eagle

我上個月尾換pss, 18吋。
早個星期落雨我行70如同乾地,markx原裝車,咩都冇改,好用,夠咬地,又静。

堅持到底, 就是勝利!


別墅

積分: 506


3#
發表於 16-1-13 19:34 |只看該作者

回覆:究竟Bridgestone GR100 or Michelin PSS or Goodyear Eagle

自己用緊EfficientGrip Proformance, 205/50/17, 約年半前換,約一千蚊一條,行左二萬五千公里左右,仲有4mm軚紋,干地唔係快,濕地算好收,唔錯的。

Working hard; Playing hard


子爵府

積分: 14954


2#
發表於 16-1-13 19:05 |只看該作者

引用:部車係2手Mazda+6+2010車,上年買時行了3500

原帖由 ziyi 於 16-01-13 發表
部車係2手Mazda 6 2010車,上年買時行了35000,一年後41000,睇落都知是假日車,原裝胎是Dunlop 225/45 R18 91W ...
其實我覺得,你講嗰啲都ok, 唔好用台灣大陸就得




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo