爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9141


1#
發表於 16-1-21 21:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 604


26#
發表於 16-1-31 08:58 |只看該作者
SHERMEN 發表於 16-1-21 21:02
朋友要坐牢嗎?很擔心!

求情,表示極度悔意,以後絶不再犯,搵律師傾下啦,呢 D錢唔慳得,
唔好彩要坐都判得無咁重,祝你好運


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 16-1-27 18:01 |只看該作者
SHERMEN 發表於 16-1-21 21:02
朋友要坐牢嗎?很擔心!
會,是否你自己.


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 16-1-25 11:50 |只看該作者
停牌仲揸車, 仲要再比人捉犯事先會比人發現停牌揸車啦. 死性不改,我真係怕.... 佢唔使坐監


男爵府

積分: 5325


23#
發表於 16-1-25 10:00 |只看該作者
SHERMEN 發表於 16-1-22 19:20
我同意朋友真的錯到離譜,但他爸爸最近過了身,公司又突然好忙,又為了送女上學,才這樣。他應受罰,但唉。 ...
的士呢?
唔好搵籍口啦


禁止訪問

積分: 4002


22#
發表於 16-1-24 19:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10009


21#
發表於 16-1-24 18:44 |只看該作者

回覆:被停牌期間駕駛被捕

仲有時間,應該可以磨到過年後先坐。


大宅

積分: 2501


20#
發表於 16-1-24 13:54 |只看該作者
SHERMEN 發表於 16-1-22 19:20
我同意朋友真的錯到離譜,但他爸爸最近過了身,公司又突然好忙,又為了送女上學,才這樣。他應受罰,但唉。 ...
如果父兼母職,例如:老婆走佬要照顧仔女,可以用嚟做求情嘅!不過接納機會微,睇個官


大宅

積分: 3840


19#
發表於 16-1-24 11:54 |只看該作者
送女上學有的士!!!!!


子爵府

積分: 14954


18#
發表於 16-1-24 11:02 |只看該作者

引用:我同意朋友真的錯到離譜,但他爸爸最近過了

原帖由 SHERMEN 於 16-01-22 發表
我同意朋友真的錯到離譜,但他爸爸最近過了身,公司又突然好忙,又為了送女上學,才這樣。他應受罰,但唉。 ...
條路自己揀,我覺得應份坐監!

叫佢安排定監後事,香港暫時逃獄依然困難,叫佢諗都唔好諗




瑪瑙宮

積分: 139298

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 16-1-24 07:37 |只看該作者

引用:我同意朋友真的錯到離譜,但他爸爸最近過了

原帖由 SHERMEN 於 16-01-22 發表
我同意朋友真的錯到離譜,但他爸爸最近過了身,公司又突然好忙,又為了送女上學,才這樣。他應受罰,但唉。 ...
別替他找藉口



點評

werty    發表於 16-1-24 11:02


禁止訪問

積分: 9141


16#
發表於 16-1-22 19:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2308


15#
發表於 16-1-22 14:42 |只看該作者
食得鹹魚抵得渴, 抵死啦


男爵府

積分: 5325


14#
發表於 16-1-22 14:30 |只看該作者
好擔心...........你朋友唔洗坐


公爵府

積分: 28606

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


13#
發表於 16-1-22 14:23 |只看該作者
同意12樓,
仲要睇下因乜事停牌,
如果只係被扣晒分,
緩刑多
花花真美好!


禁止訪問

積分: 7557


12#
發表於 16-1-22 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1192


11#
發表於 16-1-22 11:27 |只看該作者

回覆:SHERMEN 的帖子

可能要,求請都可能坐一個星期




別墅

積分: 696


10#
發表於 16-1-22 10:43 |只看該作者
恭喜,少一個炸彈在街上

停得牌就知係車手
停緊牌仲要繼續渣..
除左恭喜入冊,都唔知講咩好

無事既,入過冊人生就玩完
睇下將來有無人請


水晶宮

積分: 56916


9#
發表於 16-1-22 10:19 |只看該作者
揸車, 點都不是必需, 可以坐的士, 何必要犯法.

借車一樣, 有人借我車, 我即刻攞錢出來叫佢坐的士.


大宅

積分: 1844


8#
發表於 16-1-22 00:52 |只看該作者
早知如此,xxxx

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo