自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


大宅

積分: 3886


1#
發表於 16-1-28 18:39 |只看該作者
平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾日都唔乾,有時仲有濕氣喺啲衫到。。。要解決呢個問題,以下邊個方法好啲?

1) 買浴室寶,啲衫照掛露台晾曬,收衫個夜晚掛入廁所烘乾啲濕氣。

2)買冷凝式乾衣機, 一勞永逸,仲可以乾埋被單,床單

3)和風乾衣機,只在消濕天氣用

請大家俾意見


子爵府

積分: 13261


42#
發表於 16-1-29 12:53 |只看該作者
我用左咁多年暖風乾衣機...琴晚開3個鐘....竟然乾唔晒前一晚洗完再掛左一日既衫


水晶宮

積分: 56920


41#
發表於 16-1-29 12:14 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-1-29 12:16 編輯

抽濕機是抽取空氣中的水份, 而不是直接抽"厠所水", "厠所水"進入空氣, 係要透過沖廁時搞起的飛沫或正常的自然蒸發, 如果你習慣蓋上廁板沖廁, 及平時蓋上廁板, 便可改善.

廁所是較多細菌, 這看來是事實, 問題是你接不接受廁所浪衫, 但抽濕機是不會增加細菌.


伯爵府

積分: 15198


40#
發表於 16-1-29 12:13 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

睇自己筆直喇!如果屋企有地方,我鐘意乾衣機多d, 床單被袋毛巾樣樣都乾得。





侯爵府

積分: 24367


39#
發表於 16-1-29 11:54 |只看該作者
howmuch 發表於 16-1-28 22:48
我當4-5小時 全乾, 又點!! (實際上, 好多都話 唔全乾)

2000w.....開4-5小時,......確實好浪費.
同意

同埋我會諗, 厠所抽濕咪都會多多少少抽埋D "厠所水", 好多細菌喎


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 16-1-29 11:49 |只看該作者
我唔會用浴室寶主力抽乾衫


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


37#
發表於 16-1-28 23:09 |只看該作者

引用:平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾

原帖由 Coffeekk 於 16-01-28 發表
平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾日都唔乾,有時仲有濕氣喺啲衫到。。。要解決呢個問題,以下邊個 ...
3), 個人黎講好 抗拒 掛廁所涼乾


伯爵府

積分: 19718

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 16-1-28 23:05 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

3


伯爵府

積分: 15109


35#
發表於 16-1-28 22:52 |只看該作者

引用:平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾

原帖由 Coffeekk 於 16-01-28 發表
平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾日都唔乾,有時仲有濕氣喺啲衫到。。。要解決呢個問題,以下邊個 ...
2。 有需要先用。


水晶宮

積分: 56920


34#
發表於 16-1-28 22:48 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-1-28 23:06 編輯
jkbabe 發表於 16-1-28 21:32
我就係用緊浴室寶,吹正果d先會乾

我當4-5小時 全乾, 又點!! (實際上, 好多都話 唔全乾)

2000w.....開4-5小時,......確實好浪費.


一部電乾衣機, 同樣2000w, 只須開1小時 全乾.

所以相比世上乾衣設備來講, 用浴室寶來乾衣.....簡直是有罪(大晒鬼).

我好心痛, 呢d咁冇效益的電器, 都可以包裝成乾衣設備, 而且咁大行其道.


子爵府

積分: 11369

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 16-1-28 22:26 |只看該作者
leebo 發表於 16-1-28 22:22
我有!
放廚房吹,吹到成個廚房喊晒,仲成地水,息機都息唔切。
但問過朋友佢話佢無事,唔知點解?

我都有呢個問題 有人教呢個天氣開天上野要同時一起抽濕 先可以
:-D


男爵府

積分: 5261

環保接龍勳章


32#
發表於 16-1-28 22:22 |只看該作者

引用:我都有3,但好似今日甘濕,係屋企用和風機只

原帖由 happy_yuanyuan 於 16-01-28 發表
我都有3,但好似今日甘濕,係屋企用和風機只會攪到屋企濕上加濕,大家有無呢個問題?

...
我有!
放廚房吹,吹到成個廚房喊晒,仲成地水,息機都息唔切。
但問過朋友佢話佢無事,唔知點解?


男爵府

積分: 8812


31#
發表於 16-1-28 22:20 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

我用天上野掠衫架(最大那款),佢每款架都有一個套配,我就用百幾蚊買了這個套,之後放抽濕機入去,d衫幾個鐘乾晒最重個架好大掛埋被單都得,和風機那個太細,抽濕機300W,即是比起天上野那個和風機成1000W,電費只係三份一。
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6115


30#
發表於 16-1-28 22:19 |只看該作者

引用:平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾

原帖由 Coffeekk 於 16-01-28 發表
平時啲衫掛露台曬,不過遇著潮濕天氣就掛幾日都唔乾,有時仲有濕氣喺啲衫到。。。要解決呢個問題,以下邊個 ...
我覺得抽濕機最有用




珍珠宮

積分: 30174


29#
發表於 16-1-28 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pigtwo 於 16-01-28 發表咁請

原帖由 小夫人 於 16-01-28 發表
天上野有5,6款唔同size嘅曬衫架,你去千色,aeon望下,有大有細,你跟返自己需要去買,我用梗嗰款可以裝3 ...
唔該晒,好清楚,得閒去8下先。


男爵府

積分: 8812


28#
發表於 16-1-28 22:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jkbabe+於+16-01-28+發表請問

原帖由 小夫人 於 16-01-28 發表
E個問題我買嗰陣都問過天上野個姐姐,佢答我...和風機如果港島區開1小時就$1.1
九龍新界就$1/1小時:excited ...
其實$1/1小時即是一小時要用一度電1000W電器開一小時,同一匹冷氣機一樣,每天開三四個鐘,一個月要百幾蚊電費,係好食電




大宅

積分: 1505


27#
發表於 16-1-28 22:00 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

我都有3,但好似今日甘濕,係屋企用和風機只會攪到屋企濕上加濕,大家有無呢個問題?


大宅

積分: 1342


26#
發表於 16-1-28 21:48 |只看該作者

回覆:Coffeekk 的帖子

天上野!
落雨天無有怕!




子爵府

積分: 10051


25#
發表於 16-1-28 21:36 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

我用3好用三個鐘全乾




大宅

積分: 2123


24#
發表於 16-1-28 21:34 |只看該作者

回覆:浴室寶vs冷凝式乾衣機vs和風乾衣機

2! 相逢恨晚




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo