爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 895


1#
發表於 16-2-18 16:09 |只看該作者
除左上28car,仲有咩地方可以搵到?想搵架慳油,2至3萬蚊嘅日本車,多謝提供資料


大宅

積分: 2269


28#
發表於 16-2-24 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 鰻魚仔 於 16-02-24 發表屋企

原帖由 littlemaco 於 16-02-24 發表
幾錢?
49k


別墅

積分: 895


27#
發表於 16-2-24 10:26 |只看該作者

引用:屋企有架06 corolla, 只行11,500公里,真係

原帖由 鰻魚仔 於 16-02-24 發表
屋企有架06 corolla, 只行11,500公里,真係好小楂,都會放。
幾錢?


大宅

積分: 2269


26#
發表於 16-2-24 08:43 |只看該作者

回覆:美魔女 的帖子

屋企有架06 corolla, 只行11,500公里,真係好小楂,都會放。



大宅

積分: 1516


25#
發表於 16-2-23 23:10 |只看該作者

回覆:littlemaco 的帖子

Pm thx


複式洋房

積分: 190


24#
發表於 16-2-23 18:37 |只看該作者
orangekkkkk 發表於 16-2-22 07:05
請問夏天開冷氣加坐滿哂人,夠力嗎?你都揸過gino嗎?我都覺gino 外型好靚仔



...
我揸緊, 夠力,但我個部要行車先涼
Everyone have a nice day


子爵府

積分: 12229

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 16-2-22 10:53 |只看該作者
boschung 發表於 16-2-19 21:18
年份?
2001 COROLLA, 只行 11萬公里


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 16-2-22 07:05 |只看該作者

引用:Quote:orangekkkkk+發表於+16-2-21+15:25+

原帖由 wingyee0814 於 16-02-22 發表
吾會,需然得6百幾CC但係有TURBO,吾慢但吾係快反而你簡大CC個D車,我驚新牌會好危險,馬力勁就會
一味快,果人 ...
請問夏天開冷氣加坐滿哂人,夠力嗎?你都揸過gino嗎?我都覺gino 外型好靚仔



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


複式洋房

積分: 190


21#
發表於 16-2-22 02:21 |只看該作者
我都想換車我c9鐘意cube,但我鐘意spike
不過都要聽佢講,d錢係晒佢度
Everyone have a nice day


複式洋房

積分: 190


20#
發表於 16-2-22 02:19 |只看該作者
orangekkkkk 發表於 16-2-21 15:25
但gino得6佰幾cc會唔會新牌唔太合適?
吾會,需然得6百幾CC但係有TURBO,吾慢但吾係快反而你簡大CC個D車,我驚新牌會好危險,馬力勁就會
一味快,果人吾識收油.

gino 起步都快過的士.
Everyone have a nice day


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 16-2-21 15:25 |只看該作者
wingyee0814 發表於 16-2-21 02:58
大發仔 既GINO 成架cooper 咁 型
但gino得6佰幾cc會唔會新牌唔太合適?
Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 16-2-21 13:23 |只看該作者

引用:合適嘅已經pm左各位

原帖由 littlemaco 於 16-02-21 發表
合適嘅已經pm左各位
Can you pm to me? I am also looking for a 2nd hand car



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


複式洋房

積分: 361


17#
發表於 16-2-21 13:19 |只看該作者
我都有興趣想知


別墅

積分: 895


16#
發表於 16-2-21 10:31 |只看該作者

回覆:新牌仔想買架二手車代步

合適嘅已經pm左各位


複式洋房

積分: 190


15#
發表於 16-2-21 02:58 |只看該作者
大發仔 既GINO 成架cooper 咁 型
Everyone have a nice day


禁止訪問

積分: 66


14#
發表於 16-2-20 16:38 |只看該作者

回覆:littlemaco 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 18


13#
發表於 16-2-20 15:56 |只看該作者

回覆:littlemaco 的帖子

講真買部110真係必勝,買車要方便,買左部壞車仲麻煩,我都係鍾意渣110,自動波都好小野整


男爵府

積分: 5033


12#
發表於 16-2-20 14:22 |只看該作者

回覆:新牌仔想買架二手車代步

我有部01年嘅Echo 牌費到九月。有興趣pm 我😊



[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


複式洋房

積分: 389


11#
發表於 16-2-19 21:18 |只看該作者

引用:Quote:littlemaco 發表於 16-2-18 16:09 除

原帖由 lovelysky 於 16-02-19 發表
我部 COROLLA 少用, 有興趣PM我, 謝絕agent
年份?


別墅

積分: 895


10#
發表於 16-2-19 20:21 |只看該作者

回覆:lovelysky 的帖子




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo