爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 8448


1#
發表於 16-4-7 17:35 |只看該作者
住元朗沙田工作,代步,新車頭七年冇大野整,大家有什麼建議


禁止訪問

積分: 61348


27#
發表於 16-4-10 20:25 |只看該作者

引用:Quote:IloveJJ 發表於 16-4-10 15:15 Thank

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


26#
發表於 16-4-10 20:09 |只看該作者
本帖最後由 HaRo2 於 16-4-10 20:11 編輯
IloveJJ 發表於 16-4-10 15:15
Thanks!我尋日去咗陳列室,但佢試車只係响九龍灣附近,無香港島呢類斜路。不過,我睇完facebook個group之後 ...

覆埋你另一個post, 一定係要放低後坐先夠位放單車架啦
不過 solio 個門底就高D(665mm), 舉起單車要高D


如果係 N box, 門底低D (480mm), 舉上車易D





如果N box+ 仲有條斜梯方便上落, 仲有4個扣位同固定帶固定部(電)單車 tim, 正


禁止訪問

積分: 61348


25#
發表於 16-4-10 15:15 |只看該作者

引用:Quote:IloveJJ 發表於 16-4-10 11:59 我係2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


24#
發表於 16-4-10 14:57 |只看該作者
IloveJJ 發表於 16-4-10 11:59
我係2大2小呀!
Solio 我就唔知, 因我未揸過
我部 660cc 日日坐2大2小上天光道斜路完全冇問題, 仲推住D 7人車走
試揸過我部車既朋友都話唔似660cc, 似1500cc咁好力

係日本長崎住半山個D就好似香港+澳門D路咁, 又窄又斜
個個都係揸車仔上上落落出出入入, 甚少人揸2400cc個D車

所以我相信 Solio 絕對無問題, 有興趣就去試車啦~


大宅

積分: 3824


23#
發表於 16-4-10 14:40 |只看該作者
reis 發表於 16-4-10 08:41
成2o萬又貴了D呀,但車真是靚,我c9仔
要有享受當然貴啦, 一般普通版只係15~16萬左右


禁止訪問

積分: 61348


22#
發表於 16-4-10 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 IloveJJ 於 16-04-10 發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 16-4-10 11:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tst1800 於 16-04-10 發表夠

原帖由 IloveJJ 於 16-04-10 發表
我住港島,日日接放學返屋企都要行一條大斜路(士美菲路/西邊街,薄扶林道),所以擔心1200cc會唔會唔夠力?

...
如果2口子(1大1小)買餸返學夠哂用

多個大人就.......

呢隻色
1460260195652.jpg


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 16-4-10 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 akachanman 於 16-04-10 發表

原帖由 IloveJJ 於 16-04-10 發表
有埋Hybrid即係點?有咩好?
混能,慳油


禁止訪問

積分: 61348


19#
發表於 16-4-10 11:39 |只看該作者

引用:Quote:IloveJJ 發表於 16-4-9 21:39 我都正

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


18#
發表於 16-4-10 11:33 |只看該作者

引用:【壹週刊】好男人之選Suzuki Solio Hybrid

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 16-4-10 11:30 |只看該作者

回覆:鈴木hustler定係起亞morning

【壹週刊】好男人之選
Suzuki Solio Hybrid http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20160410&s=10890993&a=54961044

新Solio有埋Hybrid幾吸引


男爵府

積分: 8448


16#
發表於 16-4-10 08:41 |只看該作者

引用:Quote:reis 發表於 16-4-9 15:15 锖問是否

原帖由 HaRo2 於 16-04-09 發表
我個部自己運返黎架, 你如果有興趣我都可以幫你搞

我岩岩幫另一個朋友搞緊部 N BOX SLASH 返黎
成2o萬又貴了D呀,但車真是靚,我c9仔


男爵府

積分: 8448


15#
發表於 16-4-10 08:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tst1800 於 16-04-08 發表朋

原帖由 IloveJJ 於 16-04-09 發表
我都正想買架Solio 來買餸湊仔,知唔知上斜會唔會唔夠力呢?
係呀,我番工加湊女


禁止訪問

積分: 10968


14#
發表於 16-4-10 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


13#
發表於 16-4-9 23:19 |只看該作者
reis 發表於 16-4-9 15:15
锖問是否在水貨車行才有

我個部自己運返黎架, 你如果有興趣我都可以幫你搞

我岩岩幫另一個朋友搞緊部 N BOX SLASH 返黎
呢部仲正, 新版 N BOX 走美式 STYLE, 特別專用內籠, 8+1喇叭, 仲做左車門靜音效果
但係貴, 新車要超過二十萬..







別墅

積分: 549


12#
發表於 16-4-9 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+reis+於+16-04-07+發表住元朗

原帖由 jonathanchans 於 16-04-08 發表
樓主可以留意一下新Morning,代理好似會入手波版,應該會更慳油、更好玩,10萬左右的價錢比鈴木更加吸引。



...
手波119980 係Sport版




禁止訪問

積分: 61348


11#
發表於 16-4-9 21:39 |只看該作者

引用:朋友用 Solio 做腳車,接送返學買餸,兩年

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8448


10#
發表於 16-4-9 15:26 |只看該作者

引用:Honda N box , N one 正Nissan Dayz Roox

原帖由 HaRo2 於 16-04-09 發表
Honda N box , N one 正
Nissan Dayz Roox 都唔錯可以考慮
我上綱看看謝謝你


男爵府

積分: 8448


9#
發表於 16-4-9 15:15 |只看該作者

引用:Honda N box , N one 正Nissan Dayz Roox

原帖由 HaRo2 於 16-04-09 發表
Honda N box , N one 正
Nissan Dayz Roox 都唔錯可以考慮
锖問是否在水貨車行才有


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo