立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8448
禁止訪問
積分: 61348
大宅
積分: 3824
IloveJJ 發表於 16-4-10 15:15 Thanks!我尋日去咗陳列室,但佢試車只係响九龍灣附近,無香港島呢類斜路。不過,我睇完facebook個group之後 ...
IloveJJ 發表於 16-4-10 11:59 我係2大2小呀!
reis 發表於 16-4-10 08:41 成2o萬又貴了D呀,但車真是靚,我c9仔
水晶宮
積分: 57770
原帖由 IloveJJ 於 16-04-10 發表 我住港島,日日接放學返屋企都要行一條大斜路(士美菲路/西邊街,薄扶林道),所以擔心1200cc會唔會唔夠力? ...
原帖由 IloveJJ 於 16-04-10 發表 有埋Hybrid即係點?有咩好?
原帖由 HaRo2 於 16-04-09 發表 我個部自己運返黎架, 你如果有興趣我都可以幫你搞 我岩岩幫另一個朋友搞緊部 N BOX SLASH 返黎
原帖由 IloveJJ 於 16-04-09 發表 我都正想買架Solio 來買餸湊仔,知唔知上斜會唔會唔夠力呢?
積分: 10968
reis 發表於 16-4-9 15:15 锖問是否在水貨車行才有
別墅
積分: 549
原帖由 jonathanchans 於 16-04-08 發表 樓主可以留意一下新Morning,代理好似會入手波版,應該會更慳油、更好玩,10萬左右的價錢比鈴木更加吸引。 ...
原帖由 HaRo2 於 16-04-09 發表 Honda N box , N one 正 Nissan Dayz Roox 都唔錯可以考慮
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy