夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1852


1#
發表於 16-4-27 21:13 |只看該作者
如題,其實佢依家同我一齊,係咪因為感激多過愛呢?佢依家係對我好好




大宅

積分: 1852


24#
發表於 16-4-28 22:28 |只看該作者

回覆:另一半同你講,點解鍾意你,係因為喺佢低潮時你無走過

真係好多謝你哋正面既回覆我,錫曬你哋




大宅

積分: 1852


23#
發表於 16-4-28 22:27 |只看該作者

回覆:mc 的帖子

你講中咗我




男爵府

積分: 9374


22#
發表於 16-4-28 17:17 |只看該作者

回覆:另一半同你講,點解鍾意你,係因為喺佢低潮時你無走過

好就得喇,共過患難更加珍惜





水晶宮

積分: 59284


21#
發表於 16-4-28 16:58 |只看該作者
最緊要佢對你好,對你好都係愛嘅表現之一


子爵府

積分: 12169


20#
發表於 16-4-28 15:27 |只看該作者
回覆 DickDon 的帖子

為了甚麼原因才愛有這麼重要嗎?你糾結的只是你的心魔作崇,
你害怕因為恩情而生的愛會有一天消失,
這是消極的想法,
愛上一個人可以甚麼原因都說不上,
愛的保存期反而比為何愛上更加重要,
因為對方的樣貌,對方的某些特質而愛上,
但是如果不好好去經營維繫,
再多的愛都會被生活上的大大小小磨擦和誤會而消磨掉,
正如為何不愛,
是真的很難去說得準原因。

你要做的反而應好好把握現在,
好好和他一起去經營這份感情,
這樣才是正面積極而又最有效的方法去守住你愛的人。

加油!
mc <()>


複式洋房

積分: 377


19#
發表於 16-4-28 15:03 |只看該作者
總好過係只係關於"錢"既野先鐘意你


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 16-4-28 13:12 |只看該作者
唔代表唔愛架


大宅

積分: 1852


17#
發表於 16-4-28 12:05 |只看該作者

回覆:另一半同你講,點解鍾意你,係因為喺佢低潮時你無走過

好多謝你哋點醒我,我真係諗多咗,我會珍惜現在所有




珍珠宮

積分: 32674


16#
發表於 16-4-28 11:59 |只看該作者

回覆樓主:

只係其中一個原因啫
你都有你嘅好佢先會留低
佢對你好
你接受同時亦會付出愛
珍惜現在已足夠


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


15#
發表於 16-4-28 11:24 |只看該作者

回覆樓主:

患難見真情
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


男爵府

積分: 7606


14#
發表於 16-4-28 11:22 |只看該作者
男人先無你諗得咁複雜,有時間胡思亂想,不如花心機進修下兩性大不同,唔知彼知己,俾你遇到再好既男人都唔等如佢頂得你順
男人心目中,亂諗野既女人係難頂之選


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


13#
發表於 16-4-28 10:41 |只看該作者
DickDon 發表於 16-4-27 21:13
如題,其實佢依家同我一齊,係咪因為感激多過愛呢?佢依家係對我好好



...

咁唔多唔少會帶有感激嘅意思!但如果妳愛佢又何必計較佢甚麼原因同妳一齊呢?
百花叢裡過,片葉不沾身。


翡翠宮

積分: 79228


12#
發表於 16-4-28 10:38 |只看該作者
有時尋根究底只會令自己更混亂


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 16-4-28 09:50 |只看該作者
DickDon 發表於 16-4-27 21:13
如題,其實佢依家同我一齊,係咪因為感激多過愛呢?佢依家係對我好好



...
對您真係好咪得囉, 有幾多個人真係對自己好架? 起碼享受左先喇, 將來邊個知, 沒有誰是欠了誰, 有緣就聚, 無緣就散.


大宅

積分: 1610


10#
發表於 16-4-28 09:20 |只看該作者
佢對你好就得了. 你要珍惜呀!

點評

wcpcelia    發表於 16-4-28 10:41


子爵府

積分: 10397


9#
發表於 16-4-28 09:17 |只看該作者

回覆:另一半同你講,點解鍾意你,係因為喺佢低潮時你無走過

諗咁多做乜
就算你係低潮時係佢身邊,都唔一定同你一齊啦
佢同得你一齊又對你好,我相信包含左鍾意同愛既
珍惜眼前人呀



I can be mean as fxck. Sweet as candy, Cold as water. Evil as hell. Or loyal like a soldier. It all depends on you.


侯爵府

積分: 20138


8#
發表於 16-4-28 04:09 |只看該作者

回覆:另一半同你講,點解鍾意你,係因為喺佢低潮時你無走過

咁唔代表佢唔係真心愛你。不過佢覺得你喺佢低潮時無離開佢,對你加晒分。至於係咪真心愛你,我諗呢啲你應該feel到啩。

按你所講:低潮時你無離開佢,而佢又識得報恩。咁證明佢個人都算有情有義。既然有人珍惜你對佢嘅好,而對返你好,咁你更加應該對佢好啦。起碼佢用佢嘅愛去回報你,好難得㗎!



愈嚟愈冇記性


複式洋房

積分: 441


7#
發表於 16-4-28 04:06 |只看該作者
都係一種經歷。

一個改變唔到愛你嘅原因。好好珍惜!



男爵府

積分: 5471


6#
發表於 16-4-28 02:48 |只看該作者

引用:如題,其實佢依家同我一齊,係咪因為感激多

原帖由 DickDon 於 16-04-27 發表
如題,其實佢依家同我一齊,係咪因為感激多過愛呢?佢依家係對我好好



...
你個人咁奇怪。。自尋煩惱。。。。

你鍾意佢,佢鍾意你米得囉,好好珍惜把啦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo