自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15844


1#
發表於 16-4-30 20:36 |只看該作者
開支白酒(左手邊果支)…再煎塊扒 share …又飽又滿足!

PS 扒無影相
DSC_0076.JPEG
IMG_20160430_171703.JPEG


伯爵府

積分: 15844


11#
發表於 16-4-30 23:00 |只看該作者
我阿廉廉 發表於 16-4-30 22:38
銅蠔, 味好突别!
唔係個個啱食

我食到脷麻痺,雖然謝係佢特色,但對我哋嚟講 over 咗。


水晶宮

積分: 60478


10#
發表於 16-4-30 22:38 |只看該作者

引用:Quote:the8 發表於 16-4-30 20:36 開支白酒

原帖由 Blobfish 於 16-04-30 發表
除咗銅蠔,最好就係佢了。
銅蠔, 味好突别!
唔係個個啱食


伯爵府

積分: 15844


9#
發表於 16-4-30 22:31 |只看該作者
Blobfish 發表於 16-4-30 22:24
銅蠔,我都係食過一次咋。

Gillardeau 對我嚟講已經好平均,唔會太金屬太重草味,所以通常都係食佢。一隻銅可以食 1.5 隻 Gillardeau…


大宅

積分: 4138


8#
發表於 16-4-30 22:24 |只看該作者
the8 發表於 16-4-30 22:20
本帖最後由 the8 於 16-4-30 22:21 編輯

絕對同意!但銅蠔我食得唔多…

銅蠔,我都係食過一次咋。


吉拉多蠔味又重,真係好正。


伯爵府

積分: 15844


7#
發表於 16-4-30 22:20 |只看該作者
Blobfish 發表於 16-4-30 22:16
除咗銅蠔,最好就係佢了。

本帖最後由 the8 於 16-4-30 22:21 編輯

絕對同意!但銅蠔我食得唔多…


大宅

積分: 4138


6#
發表於 16-4-30 22:16 |只看該作者
the8 發表於 16-4-30 20:36
開支白酒(左手邊果支)…再煎塊扒 share …又飽又滿足!

PS 扒無影相

除咗銅蠔,最好就係佢了。


伯爵府

積分: 15844


5#
發表於 16-4-30 22:08 |只看該作者
racheland 發表於 16-4-30 22:05
睇到我流晒口水

真係堅大隻,好有口感同滿足感,平時美國珍寶蠔我哋都唔食,嫌得個大字蠔味唔夠,但 Gillardeau 又有蠔味又夠大隻,唔食對唔住自己。


水晶宮

積分: 60478


4#
發表於 16-4-30 22:08 |只看該作者

回覆樓主:



禁止訪問

積分: 3462

我的育兒心得勳章


3#
發表於 16-4-30 22:05 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40517


2#
發表於 16-4-30 22:01 |只看該作者

回覆樓主:



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo