夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3480


1#
發表於 16-7-4 14:02 |只看該作者
唔返去你爸爸媽媽屋企又問我點解
返去喇,又係佢地面前大聲話我,仲兜張被掟埋去我到
幼稚到死,成日擺起個小朋友款..(好似D小朋友有人撐果隻)
明知我唔中2你爸爸成日哦住我食野...又唔幫我擋,我黑面又怪我好做到出面.

住係我屋企...一蚊家用都唔比我阿媽,(家用係每個月定期比先叫家用)
你阿媽講一句今期冷氣費貴 駁住開要交成2000蚊
你就拿拿林話加家用($200多少不是問題 係佢有呢個心...)
你日日一返到我屋企到就開大個冷氣..又唔見你比返份錢?我唔洗開冷氣都得架囉..
同你講比錢我媽係責任 係承擔....明知講多兩講你又唔中2 一句得我話「咁我多D返自己屋企住」
你對你老豆老母就係要負責任,就係孝順.....我媽生日,新年比得$500-$1000就好似你恩典咁

好谷氣呀!!!!!呻完喇~


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


82#
發表於 16-7-24 05:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Purple_0322 於 16-7-24 05:59 編輯

老實講我真係覺得2個都好幼稚下,所有錢問題,結婚前就要傾。一個返自己家就扮大聲掟野,一個當街黑面發脾氣,互相落對方面,其實都係差唔多姐。如果唔係話你地結左婚,我諗大家都想爆一句,你地根本唔適合一齊。

問心,唔講錢,係咪因為你屋企有工人唔洗做家務,所以唔想搬? 老公覺得冇面所以唔比家用你媽? 佢孝順自己果個媽咪係冇得比,住得你媽度就2個都要比家用,唔GUR既就住老公家,再唔GUR就租屋住,好簡單。


伯爵府

積分: 15375


81#
發表於 16-7-24 05:19 |只看該作者
其實你地結左婚未?如果未結婚就帶人返屋企白食白住,我係你媽咪都幾傷心。


子爵府

積分: 12791

畀面勳章


80#
發表於 16-7-21 13:11 |只看該作者
我C6都係返親去食飯就要受佢氣, 咁巴閉係屋企又唔發我老脾?
明知我係佢屋企冇得發先突登懶型, 展示比人睇可以食住我, 收X啦!
講開都嬲嬲地

***請勿於辨工時間內開PO分享美食(由其係食飯後、放工前)***


大宅

積分: 3480


79#
發表於 16-7-21 10:15 |只看該作者
####1002 發表於 16-7-20 20:37
本帖最後由 ####1002 於 16-7-20 20:39 編輯

其實我都好明白樓主,佢都係覺得老公冇呢個心去為家庭 ...
多謝你明白我~我對佢地兩老都無咩GA~
係62有時長氣...我唔太受... 99都錫既...係有時萌塞D~~有D說話明明係玩笑都唔講得咁~



之前同99講一田又做雪糕(HAAGEN DAZ)特價,叫佢得閒去買~(佢大仔中2食)
琴晚~99打來話買左雪糕比我食 叫我快D去攞....咁我就約左佢今晚返去食飯
同隻佬講,今晚返你屋企到食飯~佢就話: 下乜我唔知GA~你好少主動話返去食架啵~
我唔出聲~幾想串佢: 我唔返去食都係因為你 成日係你屋企人面前蝦我~恰我唔敢係你父母面前發脾氣....


別墅

積分: 582


78#
發表於 16-7-20 20:37 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 16-7-4 14:02
唔返去你爸爸媽媽屋企又問我點解
返去喇,又係佢地面前大聲話我,仲兜張被掟埋去我到
幼稚到死,成日擺起個小 ...

本帖最後由 siubobo1002 於 16-7-20 20:39 編輯

其實我都好明白樓主,佢都係覺得老公冇呢個心去為家庭付出。相信樓主唔係介意老公要比幾多家用自己媽咪,只係覺得點解唔視外母如自己父母咁。
其實如果你老公有比家用你,我會將個一半既家用再加自己比開既家用比媽咪,同媽咪講係「我地兩個」比既家用。
當然啦,想老公當外母係自己媽咪咁照顧,你都要懂得接受同埋愛錫6299


男爵府

積分: 9857


77#
發表於 16-7-16 02:33 |只看該作者
mapp2009 發表於 16-7-4 14:29
回覆 歌莉泡泡 的帖子

兩公婆要互相尊重, 其實係咪你c6搵得少, 你根本看不起他??



子爵府

積分: 14400


76#
發表於 16-7-15 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

做人老婆惨過做女... 仲帶多個男人分間房... 咁為乜...? 不過外母幾好包住...


公爵府

積分: 25007


75#
發表於 16-7-15 19:37 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 16-7-5 09:11
我諗你地都有D誤會我意思啦
我屋企既開支,唔需要我媽出架!
只係間屋係我媽買~

我話你阿媽除左比你地住,乜嘢雜費都係你比,係咪真係1個仙都唔使出先?
如果係,咁你做人老婆慘過做女,咁你為乜先?


珍珠宮

積分: 31496


74#
發表於 16-7-12 08:34 |只看該作者

回覆樓主:

佢唔俾就你代佢俾
明白你會覺得唔開心同委屈
但老公係你嘅無辦法
相反你媽就無辜嘅, 無理由要佢貼你地兩個仲要受個女婿氣


珍珠宮

積分: 46551


73#
發表於 16-7-11 18:35 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 16-7-11 09:22
我唔洗佢公平分配兩邊一樣家用..
但點都要比.....明唔明>^<

我明呀,但調返轉你ok??
可能佢都覺得你地蝦佢,
我意思只係問如果你住99屋企,你又會點分配家用?


大宅

積分: 3480


72#
發表於 16-7-11 09:22 |只看該作者
mike89 發表於 16-7-10 02:39
角色掉轉你自己都未必做到你要求。。。
假如你要搬去男家住,你會比幾多家用?又會比幾多自己媽媽?可以做到 ...

我唔洗佢公平分配兩邊一樣家用..
但點都要比.....明唔明>^<


男爵府

積分: 5476


71#
發表於 16-7-10 09:30 |只看該作者

回覆樓主:

先唔好講佢係咪闊佬自己屋企,但住得喺你屋企,燈油火蠟佢有份用,禮貌上點都要俾番錢,講盡啲佢好應份俾租外母,宜家變相係你負擔埋佢部份既生活費?!過份啲呱!

得罪都要講句,覺得你老公超自私,唔當外母或者甚至你係自己人。你真係要同佢好好傾下大家點分擔支出,以後既財政大家最好獨立處理,學樓上話齋千祈唔好有小朋友,我唔覺得呢個男人有承擔。


珍珠宮

積分: 46551


70#
發表於 16-7-10 02:39 |只看該作者

回覆樓主:

角色掉轉你自己都未必做到你要求。。。
假如你要搬去男家住,你會比幾多家用?又會比幾多自己媽媽?可以做到公平嗎?
男方一樣會比家用99=你同媽媽一齊住都會比媽媽


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 16-7-8 12:37 |只看該作者
回覆 歌莉泡泡 的帖子

其實我睇得出你有努力..
但你完全將D重心位放錯晒..

你想幫C6留面子, 但就選擇係: 62叫你食野時, 街上 黎黑面。

簡單講你應黑唔黑, 你C6當眾整你, 話你時你唔去黑。
反而62叫食野 / 係街先黑。

咁樣一定會比C6覺得你唔比面佢,
而事實上又真係...
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 3480


68#
發表於 16-7-8 09:26 |只看該作者
細姐姐 發表於 16-7-8 00:19
樓主,睇嚟你c6 都係就你,願意係你媽咪屋企住,但係唔開心,又好似對自己父母唔住咁,搬咗去同老婆嘅亞媽 ...
我洗咩佢就我...係佢話唔捨得我一個係屋企 所以點都要陪我一齊訓咁~
佢係孝順....成日係我面前提比錢佢阿媽乜乜乜
阿媽生日又比錢佢旅行.又買IPHONE6S.新年一定出雙糧.
咁我對佢媽/佢媽都對我好既,我都無話憎佢地一家~
不過因為佢似住佢屋企人係到就蝦我,我唔想見咁多佢地姐.


大宅

積分: 3480


67#
發表於 16-7-8 09:22 |只看該作者
咸蛋三寶飯 發表於 16-7-7 21:28
俾我會當下同佢講:「好嘢有得加家用,我娘家個冷氣都日開夜開㗎!」
...

係佢阿媽面前比說話佢聽佢又發癲架啦
一陣99暗啞底唔高興....
我果刻係話:係呀 我屋企都長開架,不過唔係我開`


子爵府

積分: 14429


66#
發表於 16-7-8 00:19 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 16-7-7 18:38
本帖最後由 歌莉泡泡 於 16-7-7 18:40 編輯

掉轉我會比 我唔係馬後砲
樓主,睇嚟你c6 都係就你,願意係你媽咪屋企住,但係唔開心,又好似對自己父母唔住咁,搬咗去同老婆嘅亞媽住,所以佢咪要做多D嘢想佢父母開心,唔想佢父母以為佢地個仔有在老婆,唔理自己父母lor, 咁你c6 都算孝順喎!
你要佢對你媽好,咁你都要對佢父母好囉!扮嘢都要扮囉!

唔好因為咁嘅事影響夫妻感情,好好諗吓解決佢啦!


琥珀宮

積分: 169633


65#
發表於 16-7-7 22:10 |只看該作者

引用:我諗你地都有D誤會我意思啦我屋企既開支,

原帖由 歌莉泡泡 於 16-07-05 發表
我諗你地都有D誤會我意思啦
我屋企既開支,唔需要我媽出架!
只係間屋係我媽買~
你間屋開支咁係邊個比?

你c6有無比家用「你」?




男爵府

積分: 8372


64#
發表於 16-7-7 21:28 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 16-7-4 14:02
唔返去你爸爸媽媽屋企又問我點解
返去喇,又係佢地面前大聲話我,仲兜張被掟埋去我到
幼稚到死,成日擺起個小 ...

俾我會當下同佢講:「好嘢有得加家用,我娘家個冷氣都日開夜開㗎!」

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo