夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


洋房

積分: 76


1#
發表於 16-7-17 18:41 |只看該作者
本帖最後由 eshunng 於 16-7-18 11:01 編輯

Del
多謝大家意見


洋房

積分: 76


54#
發表於 16-7-23 19:23 |只看該作者
係街到撞正佢
佢同朋友一齊
她:咁岩呀
我:同朋友食飯
她:我都係
之後就向左走向右走
我睇返轉頭,一個回頭都沒,繼續同朋友有講有笑
我朋友就問,就咁呀,沒呀

完全不像結左婚,已經像陌路人

昨天我whatsapp她
6月25號到現差不多一個月沒見面
可以話我知你有咩感覺嗎?
到現在沒有回復
今天我再傳給她
你唔想答唔緊要
不過我諗我地係咪要約個時間傾一傾呢?
日後要點做,點安排
如果可以時間你定
可以講晒各問題當然好,唔想講也沒所謂
但生前我想慢慢準備一切
Bb在你肚埋成長過程我一點都參與不到
就當比我看一眼,謝
看見她有上線,還是沒有回復


民房

積分: 27


53#
發表於 16-7-18 17:47 |只看該作者

回覆樓主:



子爵府

積分: 11685


52#
發表於 16-7-18 11:10 |只看該作者
朋友,我睇你對呢段婚姻都係唔好咁樂觀。

一段良好的夫妻關係,必須有愛,尊重,包容,關懷,坦誠。你哋既關係裡面有咩呢?佢愛你嗎?唔覺,我愛我老公會日日都急不及待想見佢。你太太有想日日見你一面嗎?

關懷,睇唔到。尊重,睇唔到佢尊重你同奶奶。坦誠,呃住你出去,你自己諗。你哋既關係有D咩?比較似單方面既愛。

總之,你娶著一個咁既老婆,都唔好有任何期望以後會有幸福日子。個BB出世之後點?仲係分居?咁結婚嚟做咩丫。


伯爵府

積分: 18628


51#
發表於 16-7-18 10:01 |只看該作者
你老婆有返工?又話重出江湖?又咁多friend約?佢究竟係做乜架……坦白講,齋睇文字唔覺得佢愛你,就好似佢從來冇愛過你咁,對你當初癡纏可能有feel,但激情退後又打回原形!我勸你就早D穩佢傾清楚想點?究竟個BB打算點?完全睇唔出佢想同你繼續維持一個家


洋房

積分: 76


50#
發表於 16-7-18 08:24 |只看該作者
Moti 發表於 16-7-18 04:01
你一味投訴佢,好小事都擺喺心,我係佢都唔想見到你。佢大肚,你肺炎,梗係唔會想留低俾你惹啦。老老實實, ...

本帖最後由 eshunng 於 16-7-18 11:05 編輯

Del
多謝大家意見


洋房

積分: 76


49#
發表於 16-7-18 08:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 eshunng 於 16-7-18 11:05 編輯

Del
多謝大家意見


翡翠宮

積分: 86657

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


48#
發表於 16-7-18 04:12 |只看該作者
pollyly 發表於 16-7-17 11:27
請問你地幾多歲?女方好似未玩夠咁喎
Agree, 如果你老婆三十幾,我都覺得佢似係未玩夠,生左大仔都係俾家人湊,咁佢又大緊肚已經咁唔癡家,而家呢個BB 似乎第時都係愛理不理多。樓主,確實唔太明你點解結婚,為左BB? 其實有BB唔一定要結婚,奉子承婚的好多人都離,因為到頭來生左仔先發覺有好多問題


珍珠宮

積分: 33225


47#
發表於 16-7-18 04:01 |只看該作者
你一味投訴佢,好小事都擺喺心,我係佢都唔想見到你。佢大肚,你肺炎,梗係唔會想留低俾你惹啦。老老實實,中立啲嚟講,我角度睇唔到佢有咩問題,反而覺得你有啲婆乸。咩都呀媽呀媽⋯⋯


男爵府

積分: 7281


46#
發表於 16-7-18 02:06 |只看該作者
本帖最後由 cedarcone 於 16-7-18 02:07 編輯

回覆 eshunng 的帖子

正常再婚女人會更加成熟好好把握感情 !
正常再婚女人更加有經驗妥善照顧家庭 !
正常再婚女人會更加關心愛護珍惜目前 !

以上最基本三項她辦不到 , 還添加一次又一次不應該的 !
尋找不到她有大愛 ,感覺不到她有苦衷 ,贊美不到她有賢淑。

別以為懷孕可放縱 !
別以為懷孕可任性 !
別以為懷孕可變面 !
別以為懷孕可自私 !
別以為懷孕可無禮 !
別以為懷孕可說謊 !
別以為有他的骨肉可得寸進尺 !
別以為有他的骨肉就是了不起 !
















侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


45#
發表於 16-7-18 01:42 |只看該作者

回覆樓主:

好難理解個女人點解可以對你咁嫌棄,什至好懷疑係出面有第二個,陀住一個都未知經手人係咪你既bb搵你埋單。。新婚喎,發燒40度仲係咁既態度,咩人黎?


侯爵府

積分: 22567


44#
發表於 16-7-18 01:27 |只看該作者

回覆:給婚就出事

請問你地幾多歲?女方好似未玩夠咁喎




男爵府

積分: 6783


43#
發表於 16-7-18 01:12 |只看該作者

回覆:給婚就出事

你有無同佢去睇過醫生?佢堅有咗?!到依家都成4個幾月啦,正常有咗都會休息下。。。
會唔會其實無bb 或已經無咗,所以一直避見你?
但公道啲講句,就算佢係同你再婚,女家要求你擺酒,做足禮儀都好正常啫,係咪佢有個十幾歳仔翻頭嫁就要屈就先?呢樣嘢係你男家首先嫌棄人!男家無親戚到喎!女家親戚看在眼裡,掩半邊咀笑啦!
我認為你地了解唔夠。生活又未可以溶入到兩個家庭,而你老婆唔返你媽度食飯是情有可原的,個奶奶擺明嫌棄自己,做乜仲要送上門受閒氣 <- 呢個可能係你老婆想法。
你會唔會首先做番以前你會做嘅嘢先?約下去街,接送下佢,佢約朋友就岀埋去,喺佢朋友面前晒下幸福,等你老婆有番啲face啦!
至於佢個仔,你同佢關系好唔好?
我覺得如果關系係好,你老婆會搬埋三口子一齊住,我相信無大肚婆想兩邊走,所以導致佢依家留喺娘家養胎唔返嚟囉!
你想要返個老婆,真係要努力喇!


禁止訪問

積分: 80247


42#
發表於 16-7-18 00:12 |只看該作者

回覆:給婚就出事

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


41#
發表於 16-7-17 23:48 |只看該作者

回覆樓主:

你阿媽唔鍾意佢同佢仔在先,唔同意你地擺酒,你老婆梗會唔開心同嬲(除非佢都唔想擺先無問題,如佢想擺,你媽咪係衰人囉),你好難怪佢唔鍾意你媽喎。
呢啲嘢,你應該在婚前拆番掂先,唔係你當無事發生唔理,兩邊都唔會鍾意你囉
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


琥珀宮

積分: 152982


40#
發表於 16-7-17 23:44 |只看該作者
好奇點解你哋會結婚?睇文字唔覺有愛


別墅

積分: 776


39#
發表於 16-7-17 23:24 |只看該作者
eshunng 發表於 16-7-17 23:07
佢唔係貪錢
點解我會比咁小
係因為怕佢亂洗

我意思係話距唔咪貪你錢。但從所有你的複述中,明眼都feel到距對你真係無心窩,事實上如何你自己再霖霖。


洋房

積分: 76


38#
發表於 16-7-17 23:07 |只看該作者
cheeryzhong 發表於 16-7-17 22:56
身為局中人又點知道咩事咩?話距貪錢,一個月3000蚊洗碗都多過啦?發燒唔理你,唔同你住,一個星期都可以無 ...

本帖最後由 eshunng 於 16-7-18 11:05 編輯

Del
多謝大家意見


禁止發言

積分: 55904


37#
發表於 16-7-17 23:06 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 76


36#
發表於 16-7-17 23:04 |只看該作者
MayCKM 發表於 16-7-17 22:53
我覺得可能你對佢咁計較,覺心淡才唔想見你。而且佢有身孕,當然係以bb的健康安全為上,你都唔識關心體諒佢 ...

本帖最後由 eshunng 於 16-7-18 11:05 編輯

Del
多謝大家意見

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo