夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2027


1#
發表於 16-7-22 08:52 |只看該作者
我三十出頭,同老公由拍拖到結婚已十六年,有一個小朋友三歲,老公做小生意,工作好輕鬆,我做大公司管理層,好忙,常常九、十點先回到家!近來經常心緒不寧,疑神疑鬼,硬係好驚老公會對我唔住!成日check佢手機!自問自己工作忙,放工回家心情唔會太好,加上工作上要經常逞強,因自己有三十個下屬,大部分年齡及年資比我高!工作令我變得更強勢!我唔想放棄工作,又唔想冇左個老公!唯有嘗試自己改變,點先可以做一隻小鳥?做一個男人喜歡及想保護自己的女人!賜教!


大宅

積分: 2317


25#
發表於 16-7-23 07:28 |只看該作者
我有一段時期都好似你依家咁,但我當時未有小朋友。
我會利用回家的車程,放下工作情緒,聽d鐘意的歌,煲劇。有時d歌感動到我流哂淚,但可以令我放鬆心情。 同自己講,回家係咩角色,並不是上司,而是好老婆,好媽媽。
樓上d JM都講得好啱,一定要做回自己,不要為怕老公出軌就千依百順。
但我會惗,一生人有好多個不同的角色,未嫁前我係阿囡,又係家姐,又係上司,又係下屬。。。。

要做個點樣的老婆,點樣的媽媽,係自己話事的。
路係自己揀的。

但你工時咁長,真係無哂家庭生活。人生係要取捨的。
加油呀


子爵府

積分: 11389


24#
發表於 16-7-23 05:01 |只看該作者
其實我又覺得如果時間分配到,又未必要放棄現有工作。二人相處,quality time 好重要。男人,其實都係鐘意溫柔女人,唔好將公司嘅強勢帶返屋企,得閒扮吓傻,會令佢覺得自己head 到一個喺公司head 住咁多人嘅女人,佢會更開心。


珍珠宮

積分: 36256


23#
發表於 16-7-22 22:52 |只看該作者
Onetwofree 發表於 16-7-22 19:27
多謝大家既意見!溫柔同嗲都唔係強項,希望自己好好學習下!亦都希望係自己多心,如果老公真係出軌,我諗再 ...

嗲又唔係必要既。我諗要多啲為佢諗 關心佢 男女都好 都想俾人氹 關心

唔係強項咪慢慢學習,你做到咁高層 咁叻 都得 呢啲野都 一定得架

有時好羨慕啲咁能幹既女性 點解可以咁叻 我係公司低層人士架咋 羨慕你


大宅

積分: 2027


22#
發表於 16-7-22 19:27 |只看該作者
多謝大家既意見!溫柔同嗲都唔係強項,希望自己好好學習下!亦都希望係自己多心,如果老公真係出軌,我諗再強也會崩潰!做女人好難!又要返工,敎導孩子,處理家中事務,樣樣都要出心出力!仲要兼顧埋個樣及身材!要做一隻美麗的小鳥,談何容易!


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


21#
發表於 16-7-22 15:46 |只看該作者
做個靚太 發表於 16-7-22 15:41
靚唔靚,見人見志!
不過我唔要做師奶。。。^^

都啱嘅,好多女人結婚後開始不修邊幅,咁樣同叫個老公出去搵第二個無異...可能有人話又要返工又要湊仔仲邊有時間打扮?但總會有人做得到,爭在懶唔懶做啫!正如考試總會有人考第一,人哋用咗幾多心機,放棄咗幾多懶惰嘅時間先得到一個好嘅成果呢!
百花叢裡過,片葉不沾身。


水晶宮

積分: 51137


20#
發表於 16-7-22 15:41 |只看該作者

引用:Quote:做個靚太 發表於 16-7-22 15:15 我同

原帖由 wing1388 於 16-07-22 發表
所以咁先可以做個靚太?
靚唔靚,見人見志!
不過我唔要做師奶。。。^^


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


19#
發表於 16-7-22 15:23 |只看該作者
做個靚太 發表於 16-7-22 15:15
我同事話,最重要係識得蠢!
我自己本身諗野都幾老積同成熟,係公司,我有幾個partner,但我會好似隊長咁。 ...

所以咁先可以做個靚太?
百花叢裡過,片葉不沾身。


水晶宮

積分: 51137


18#
發表於 16-7-22 15:15 |只看該作者

回覆:如何做一隻小鳥?

我同事話,最重要係識得蠢!
我自己本身諗野都幾老積同成熟,係公司,我有幾個partner,但我會好似隊長咁。。。我本身一做野就好認真,所以係公司都算有啲女強人!
但我一放工,就會完全依賴我老公,有時唔係我老公好叻,係我會比佢更唔叻,只要佢出主意我都會讚成,又會嗲我老公,有時我會發下脾氣,但老公一氹我就會即刻笑,所以老公試過當眾讚我好易氹,成個小妹妹咁。。。
當然,對住唔同男人,有唔同嘅態度,我就覺得大部分男人都有共同點,就係自尊心,無論叻唔叻,都想俾女人讚!


子爵府

積分: 14327


17#
發表於 16-7-22 15:00 |只看該作者

回覆樓主:

識有兩個case
兩個女主角都係強
但番屋企都識小鳥
最後她們另一半都出軌
無得避,只能做好本份
你做到一千分又如何
要變始終要變
未經本人同意,請勿轉載內容!


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


16#
發表於 16-7-22 14:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 heidys 於 16-7-22 14:51 編輯

長腳蟹惡果種都帶嗲


伯爵府

積分: 15107


15#
發表於 16-7-22 13:14 |只看該作者
回覆 Bob_Lennon 的帖子






男爵府

積分: 5203

熱血金章


14#
發表於 16-7-22 13:05 |只看該作者
Onetwofree 發表於 16-7-22 08:52
我三十出頭,同老公由拍拖到結婚已十六年,有一個小朋友三歲,老公做小生意,工作好輕鬆,我做大公司管理層 ...
妳和丈夫之間在相處上出現咗大問題吧!不要將工作上的不滿發洩在另一半的身上,因為只會令到關係變得更差。
我明白現在是妳在事業上的搏殺期,但當妳得到某種成就的同時,也會失去同等價值的寶貴東西,這就是所謂等價交換。如何從不同事情中取得平衡就是我們需要好好學習。任妳是如何強勢的人,也未必能平衡自己的生活。

曾經我也因為太過專注於工作上,失去了很多寶貴的東西,不過自從上天給我一個改變自己的機會,我才明白什麼事情才是最寶貴,以前真的搞錯晒!還好都未算太遲!^_^

近期套「完美叛侶」正正就探討這種問題了!


翡翠宮

積分: 94880


13#
發表於 16-7-22 12:54 |只看該作者
多D為對方著想,同佢溝通多D,係男人面前唔好太強勢


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


12#
發表於 16-7-22 12:47 |只看該作者
在家是小女人, 女強人一面只對下屬顯現


子爵府

積分: 12791

畀面勳章


11#
發表於 16-7-22 12:09 |只看該作者
如果唔可以放棄工作, 咁唯有你放屋企, 真係放低你返公既面子,
你要記住, 你個款只係擺比D下屬睇, 返到屋企一家人, 唔需要擺咩款。
***請勿於辨工時間內開PO分享美食(由其係食飯後、放工前)***


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 16-7-22 12:06 |只看該作者
我覺得好似長腳蟹咁, 一時惡到死, 一時嗲到死, 都幾可愛喎


翡翠宮

積分: 79228


9#
發表於 16-7-22 11:51 |只看該作者
無得教
性格黎既
識個人唔係什麼膠層, 一樣鐘意聲大大係屋企做指揮
佢話老公踢下先郁所以佢要做聲大總指揮

結果個男既另找溫柔鄉; 離婚收場.


伯爵府

積分: 18628


8#
發表於 16-7-22 11:48 |只看該作者
唔好將工作嘅情緒,翻工個套帶翻屋企囉,男人大部分都鐘意女人溫柔!抽空關心下佢


禁止訪問

積分: 590


7#
發表於 16-7-22 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo