夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51912


1#
發表於 08-12-5 21:26 |只看該作者
都痴痴地架!唔夠一頭半個月又黎發癲,食葯都無佢咁準時!放工番黎自己切蛋糕食,跌到一地都係又癲,無啦啦鬧仔喎!佢切蛋糕跌碎落地關個仔叉事呀?個仔好地地靜靜地唔郁坐响電腦度睇VCD,又無得罪佢,跟住佢又無厘頭又切蛋糕俾仔食,個仔都唔係第一日論盡架啦!食蛋糕預咗實有碎跌落黎架啦,個仔只係拎住蛋糕(响廚房切)由廚房行番出廳埋位坐時中途跌咁幾粒出黎,隻痴根又黎癲係咁兇個仔又鬧個仔,結果我原本响房溫日文都忍唔住出廳坐,睇佢仲癲唔癲...咁好啦,佢嗰下都收歛下,唔再癲...

到依家好喇,個仔噚晚打我部NDS玩到唔見咗,我同個仔講,佢整唔見人地D野,點都要有個責任幫人搵番出黎,如果搵唔到,呢個聖誕假無得開PS2黎打...咁個仔咪好急咁搵囉,,,佢又唔係唔知個仔D脾性似佢,無耐性搵野搵多兩搵實EE哦哦架啦,細路仔就話教緊,我忍得啫(我仔D炆),條癲佬又黎同個仔癲埋一份喎!個仔已經係哦得細聲好努力咁搵嗰隻,條木咀又响樹'鞋鞋'聲,無耐仲癲到走黎入房掟凳同雜物囉!

我頂吖!忍屎忍尿都忍唔到佢咁耐,我即刻起身大聲問佢癲夠未?佢仲掟野喎!跟住我着鞋準備走,佢知LAI野架,但仲懶係型咁問我仲食唔食晚飯,我答佢:"唔食喇,點食呀,食都背X(唔識打隻字)骨落啦!"跟住佢仲係踢枱踢凳喎!跟住我問佢:"點呀,你走定我走呀,我費時响樹睇你發癲囉!"跟住條友仲懶係rock咁,一邊執野走一邊响樹爆粗口!我頂吖!個仔响樹你响屋企講粗口???我即刻鬧爆佢:"你爆咩粗口呀?响屋企爆?"佢仲好型咁回我咀仲係咁爆粗兼夾開門走人,我即刻大聲講:"要講粗口你出去講飽佢!咪响屋企講!"跟手閂門鎖門唔理佢!!!


我頂吖~~~依家佢咁樣又嚇親個仔,我輔導完個仔,個仔都仲係呆咗...今鋪又輪到我極度想離婚唔鬼要呢條茂利囉!我頂吖!!!


水晶宮

積分: 51912


90#
發表於 08-12-16 14:56 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-16 14:28 發表
乜冇上嚟幾日,,你老公又發作?? 你囝囝會唔會主動同你老公講嘢或會有事求教於佢??我睇到你老公嘅童年都唔係咁好,,而家咁嘅脾氣好大可能都係因為童年俾佢阿爸不認同甚或侮辱有關,,如果你囝囝主動黐佢多啲,,等佢 ...


佢童年不知幾快樂幾咁正常!佢老豆係老粗一名,但未致於係有問題家庭嗰隻囉!我老公係細仔,對上有五個哥鍚住又係亞媽最鍚嗰粒仔黎,所以我老公呢D咪叫做少爺仔囉!我老爺同奶奶好好感情架!雖則我未見過老爺(我未識我老公前,佢老豆已過身),但至少我都覺得老爺唔係D有問題既人黎.

我仔成日都痴佢架啦!我隻佬好好地時,我仔咪一樣做佢老友記,但我隻佬一癲起上黎時,我仔都火起忍唔住把口話爸爸又發癲啦!我仔咁話個老豆係唔啱,但係個老豆其身不正,鑊鑊都係咁,個仔又大個喇,成十歲啦...點頂?!呢D咪係我之前所講嗰隻影响囉!一定有,好似我地大人番工咁,遇着個癲既老細,夾硬留低打工,自己成日久唔久俾個老細無啦啦鬧又打,個員工都會燥底囉.想個仔林D好脾氣D根本無可能.


大宅

積分: 3000


89#
發表於 08-12-16 14:28 |只看該作者
乜冇上嚟幾日,,你老公又發作?? 你囝囝會唔會主動同你老公講嘢或會有事求教於佢??我睇到你老公嘅童年都唔係咁好,,而家咁嘅脾氣好大可能都係因為童年俾佢阿爸不認同甚或侮辱有關,,如果你囝囝主動黐佢多啲,,等佢自覺喺屋企有多啲地位同得到作為父親嘅認同,,可能你老公會冇咁脾氣臭!!

我唔知你嘅情況是否適合?!但我之前講到嘅女某人嘅老公都係咁,,男某人嘅童年都幾坎坷,,細細個就要做晒所有家務不但止,,仲要父母都唔愛錫佢,,只錫啲細佬妹,,對佢平常生活不聞不問,,但係家務細事或細佬妹如有錯失就打到飛起,,唔係一般嘅打,,係用棍毆,,仲要係阿爸打到冇氣就輪到阿媽,,相反亦然!!

到男某人有咗個仔之後,,雖然佢都成曰話俾個仔搶咗個老婆,,成日都同個仔爭寵咁,,但係我睇得出其實佢都好想個仔黐佢,,只係由於童年經歷關係,,就唔識得正確表達父愛,,又唔好意思直接表現出嚟啫,,而最可能嘅,,就係佢都唔知自己係因何事要妒忌個仔?!

男某人都試過一腳伸落個仔度架,,平時都係自己唔高興就無端白事都會攞個仔嚟出氣,,有時女某人睇唔過眼都會俾面色佢睇,,但係好少會即時出聲,,多數都係過後先再兩公婆自己講,,男某人就梗係死都唔認巢啦,,不過話得多,,個仔又愈大愈主動跟個老豆,,冇細個時咁抗拒,,佢開始有所感動,,慢慢就有改善囉!!

我好明白你老公咁嘅脾氣係好可能會令你囝囝嘅情況變得更壞,,你好難容忍佢咁對你囝囝,,但始終你插唔插手都好,,如果你老公同你囝囝嘅關係始終如是的話,哩個始終都會成為事實!!

有時,,父子關係,,係取決於作為母親同做老婆嘅會唔會適當地放手,,唔好話你做阿媽做老婆嘅難忍,,我作為旁人,,當初睇到男某人咁對佢個仔,,我都非常心痛,,好多時都會俾面色個男人睇,,不過我係點都唔會出聲,,唔係放過個男人,,而係明白問題所在,,所以點都要忍耐及放手,,到如今,,雖然男某人都仲係脾氣差,,但係親子關係已明顯好轉,,父子其實冇隔夜仇,,做仔嘅點樣恨都好,,都只係想同父親嘅關係有所改善,,如能夠在童年時期關係能夠好轉,,以往嘅一切亦都會化作輕烟,,雖然不能抺掉,,卻是很容易彌補!!


水晶宮

積分: 51912


88#
發表於 08-12-16 11:57 |只看該作者
原文章由 newcook 於 08-12-16 11:22 發表
佢地發完脾氣仲要話係人地令佢發脾氣係人地唔岩果下先攞命~

我而家唔會同佢嘈架啦, 由得佢發飽佢, 不過你都唔駛驚個仔會比佢影響到, 因為仲有你响佢身邊丫嘛, 一個忠一個奸就得架啦, 我都係咁諗, 個仔知 ...

睇到你呢句真係忍唔住笑咗出黎!估唔到真係天上烏鴉一樣黑,原來個個男人都姓賴既...

基本上我都唔想同佢嘈,但有時見住佢係咁挑戰我底線,我越set越底,佢見我忍到唔發出黎又會再癲D...真係好似我媽話我老豆以前D怪脾氣咁...我媽形容得好貼切架!人地好好心情時硬係要走埋黎激到人發火,人地忍佢時,佢又係咁挑戰黎越黎越無賴落去,係要人地真係忍唔到時BOOM一聲拍枱鬧佢,佢至即刻收聲唔敢野人...估唔到我隻佬都有我老豆呢個特性...好煩!

我仔係知既,但真係驚佢會俾老豆D脾氣同處事方式影响到,學壞好易,學乖好難架!所以心臟弱D都會俾佢兩仔爺激死... mouth: mouth: mouth:


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


87#
發表於 08-12-16 11:22 |只看該作者
佢地發完脾氣仲要話係人地令佢發脾氣係人地唔岩果下先攞命~

我而家唔會同佢嘈架啦, 由得佢發飽佢, 不過你都唔駛驚個仔會比佢影響到, 因為仲有你响佢身邊丫嘛, 一個忠一個奸就得架啦, 我都係咁諗, 個仔知架~


水晶宮

積分: 51912


86#
發表於 08-12-16 10:50 |只看該作者
原文章由 newcook 於 08-12-16 10:31 發表
幾時都覺得女人叻過男人好多, 有左家庭, 自己d咩脾氣都可以話改就改, 你地話係咪~

再講, 樓主你老公點會唔知你所講既野, 只係佢自己既情緒第一之嘛, 有咩唔滿意就第一時間發脾氣先, 唔會理身邊至親既感受, ...


講真我一直認為人係不斷改變,會因為所遇到既事情同經驗會作出改善,但對於我隻佬...佢都四十三歲人,四十幾年人生佢都係咁樣自自私私火火爆爆咁過,好難要佢改到囉!再者,我都好信無可能要求另一半去改掉脾氣,呢D真係要求唔到,咁大個人,佢無個心改,都無人叫得郁佢去改....

同埋佢發脾氣已經唔係呢幾年既事,由我同佢結婚無耐開始,佢咩都可以發脾氣,同佢講兩句笑(我只不過係詐佢嬌,一句侮辱既說話都無講),佢都可以當街爆粗掟衫落地發脾氣...到我事後問佢咩事,佢話佢見我咁唔知點應付所以咪發囉!結果同佢咁樣無啦啦嘈幾十次,幾年後佢就開始無呢D野...但咁多年一直都係無啦啦發個仔脾氣...講真,佢發我脾氣我都還好,我仲食得住佢,但佢咁對個仔,個仔仲咁細又有問題,我會好怕會俾佢D脾氣搞禍咗,搞到個仔成段人生無,大個咗仲衰過個老豆(脾氣、行為、情緒、待人處事)...我教仔用正面,佢就用哂反面,真係好唔夾好唔啱'青佬'囉!

我地女人真係苦,點解D男人咁鬼煩...都係想一人少句和和平平簡簡單單開開心心咁過日子啫...明知咁發脾氣會好影响身邊人同全家人既情緒,點解唔去避又唔去用更好既方法去宣洩情緒...自己鐘意點就點...真係好命!女人真係無男人咁好命!


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


85#
發表於 08-12-16 10:31 |只看該作者
幾時都覺得女人叻過男人好多, 有左家庭, 自己d咩脾氣都可以話改就改, 你地話係咪~

再講, 樓主你老公點會唔知你所講既野, 只係佢自己既情緒第一之嘛, 有咩唔滿意就第一時間發脾氣先, 唔會理身邊至親既感受, 就係咁簡單, 所以想佢改變唔係咁易, 亦唔係一朝一夕既事, 係長期鬥爭黎架, 我都要努力呀, 大家一齊努力啦~


水晶宮

積分: 51912


84#
發表於 08-12-16 01:06 |只看該作者
原文章由 salina444 於 08-12-16 00:42 發表
睇完各位既經歷我至知自己唔係alone
但我個case有d唔同,所以決定分開(同埋我冇小朋友)。
仔仔媽咪,我未同先生分開時都覺得自已適合獨身多d,但之後唔多唔小都有掛住隻c6...
但我又好明白你點解咁嬲個 c6咁對個下屬 ,我都 ...


我都係因為我仔屬虎,而且我仔又咁鐘意貓,我至養咗五虎咋~~~

如果你做呢行,你都好明我地呢班小朋友真係要好小心去take care佢同搵方法教佢地架啦...又唔打得又唔可以好惡咁鬧,下下都要不斷地正面地同佢地講道理,要身教,做父母既做任何事都要好小心,驚個仔D行為情緒因為我地父母少少疏忽而進一步嚴重落去嘛...

講真,我都有情緒有我既脾氣架...我成日都講,如果唔係生咗囝囝,囝囝有咁既問題,我相信我依家仲係以前嗰個大小姐,自尊心強、臭脾氣、唔俾人話得既人黎,依家我點都忍都係為咗個仔咋!所以我至好嬲點解隻佬唔可以為咗個囝而去作出改善.

查實依家真係覺得有好多野同佢唔同channel囉!大家立場諗野唔一樣,處事待人又唔一樣,教仔方法又唔一樣,仲要係隻佬唔願合作,係都要反面教材咁發脾氣爆粗又無儀態....基本上數得佢唔好嗰D,都多到未數到佢有冇優點....

我都明白你既,始終大家一齊過,無愛情都有感情囉,好坦白講,如果到時我真係同隻佬分開,唔理邊個飛邊個都好,我都會覺得到時我都會好唔捨得架.


水晶宮

積分: 51912


83#
發表於 08-12-16 00:58 |只看該作者
頭先我又同我老公傾,隻C佬都係唔肯講亦唔肯同我傾,我即刻問佢,咁當初結婚時大家講好咗D咩架?當初又係大家話有咩開心見誠好好講,唔好收收埋埋,,,跟住佢話見到個仔整到D地方亂哂好炆吖嘛咁,

我同佢講:"始終自己做咗人父母,有D野要搵好方法教個仔囉!你又唔係唔知個仔本身已經有行為同情緒問題(過度活躍+自閉),如果父母自己又係咁,個仔只會更加嚴重,仲點教?...想當年我媽都係頂唔順我老豆成日發埋D怪脾氣至走之嘛!我媽講咗好多年都係講緊呢樣野,我媽到依家一直都話我老豆本身係一個好人黎,有顆善心,好肯幫人為朋友,但就係因為佢嗰D怪脾氣越黎越嚴重,我媽先至唔要佢之嘛!...你以前都成日同我講你老豆點對你衰同粗魯架啦!你老豆嗰時成日用腳踢你頭踢醒你(嗰時我老公細個係瞓地板架),你都好唔鐘意啦,,,既然你唔鐘意你老豆咁樣對你,你係咪更加要自己唔好重蹈你爸爸覆徹,又是用上一代好蠻既方法黎教仔呢?係咁架啦!做得父母既,為咗個仔點都要改咗自己D唔好既野佢,,,好似社工咁講,情緒係控制唔到,但行為係可以控制得到嘛!唔駛掟枱掟凳又爆粗喎!你覺得炆時咪走出門口抖大氣煲陣煙先囉!個仔依家都係响學校俾人激親時,都識得自己行開一陣自己深呼吸,等自己無咁炆同嬲,個仔都識,無理由你唔識囉..."

跟住我隻佬咪又係'得喇得喇'咁既態度算囉...我都費時再講,等佢自己依家瞓覺ZIP高PILLOW消化頭先我講既野佢!

唔好話我唔事先警告佢,我諗佢無咁豬啩,知我講緊乜,如果佢仲係咁唔識死,我真係一捱到我仔十八歲,我就即刻簽紙離婚走人!真係...


民房

積分: 2


82#
發表於 08-12-16 00:42 |只看該作者
睇完各位既經歷我至知自己唔係alone
但我個case有d唔同,所以決定分開(同埋我冇小朋友)。
仔仔媽咪,我未同先生分開時都覺得自已適合獨身多d,但之後唔多唔小都有掛住隻c6...
但我又好明白你點解咁嬲個 c6咁對個下屬 ,我都有d咁既經歷
小小經驗:我份工同d自閉同有情緒問題既小朋友有關,佢地真係好受父母既關系影響

p.s. 我都有兩虎


水晶宮

積分: 51912


81#
發表於 08-12-15 22:56 |只看該作者
原文章由 綠精靈 於 08-12-15 13:33 發表
不如同佢傾清楚點解會咁,唔好嚇親小朋友嘛!

頭先已經專登搵個大家都開心既時間同佢講兩句,佢都唔想傾亦唔想聽,扮聽唔到黑面望埋一邊算...我都無哂計,但真係好火囉!我頭先一見佢咁既衰樣,我即刻哄埋去擺明望實佢同佢講:"係咪扮聽唔到呀?又黎扮哂野呀?吖...睇下你依家係想扮無事發生定係又想發癲先!"佢至走黎好似同我玩咁笑咗幾聲...無聊!


水晶宮

積分: 51912


80#
發表於 08-12-15 22:53 |只看該作者
原文章由 rainbow.KC 於 08-12-15 12:51 發表
雖然"寧教人打仔,莫教人分人妻"但係你老公呢件野(sorry,粗俗左d)真係好唔得law~ 距離佢上一次發癲唔係格左好耐~
可況佢咁樣都幾影響你仔仔啦~
(個人意見,不喜勿罵) ...


頭先同佢去街都有講住笑咁同佢傾架!佢係咁叉開話題又望咗第二度唔出聲唔想聽之嘛!頭先我都同佢半講笑咁講,呢次台灣旅行佢最好同我老豆交流下,我都同佢講想當年我老豆就係因為成日發埋D怪脾氣,我媽至一野走咗一去不返之嘛!我都話嗰時我老豆仲懶型以為我媽點都唔捨得賴低對仔女(我同我哥)實唔敢離婚,但最後我媽咪又係唔要我老豆!

我知嗰下我隻佬覺得我講埋D唔啱聽既說話架!但無計!呢D一定要事先講明,費時到我真係走時,佢仲係唔知自己衰乜囉!


水晶宮

積分: 51912


79#
發表於 08-12-15 22:49 |只看該作者
原文章由 newcook 於 08-12-15 12:28 發表

你老公都好無理取鬧喎, 你仔仔好陰功~


以前耐唔耐先一次,但呢幾年真係變本加厲囉!無計架,依家我又唔走得,況且個仔查實個性格都好似佢老豆,呢樣咪當反面教材咁教個仔囉!


民房

積分: 89


78#
發表於 08-12-15 13:33 |只看該作者
不如同佢傾清楚點解會咁,唔好嚇親小朋友嘛!


大宅

積分: 4005

好媽媽勳章 畀面勳章


77#
發表於 08-12-15 12:51 |只看該作者
雖然"寧教人打仔,莫教人分人妻"但係你老公呢件野(sorry,粗俗左d)真係好唔得law~ 距離佢上一次發癲唔係格左好耐~
可況佢咁樣都幾影響你仔仔啦~
(個人意見,不喜勿罵)
要別人愛你只有一個祕訣,就是做一個值得愛的人。


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 08-12-15 12:28 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-14 22:17 發表


我隻佬咪又係咁!郁少少就話我唔愛佢/對佢唔好...邊有男人好似女人咁架..仲煩過女人...

今日佢又黎癲喇!好心佢啦!知自己唔夠瞓實癲就避啦!又由得自己發脾氣鬧個仔又鬧我又屈埋個仔!原本我係約咗佢今日去黃埔吉之島 ...

你老公都好無理取鬧喎, 你仔仔好陰功~


水晶宮

積分: 51912


75#
發表於 08-12-14 22:17 |只看該作者
原文章由 carmen911 於 08-12-14 18:59 發表
我老公有時都有被害妄想症,
同佢講多兩句又話人鬧佢,
又話人唔聽佢講。
我有時都無佢咁好氣,
由得佢鬧。
不過見到你地c6咁,
原來一山還有一山高。
大家努力啦~ ...


我隻佬咪又係咁!郁少少就話我唔愛佢/對佢唔好...邊有男人好似女人咁架..仲煩過女人...

今日佢又黎癲喇!好心佢啦!知自己唔夠瞓實癲就避啦!又由得自己發脾氣鬧個仔又鬧我又屈埋個仔!原本我係約咗佢今日去黃埔吉之島度買番D冬天衫俾亞仔(我仔今年高咗同肥咗好多,上年堆衫無件着到),咁好啦,好好地咪等埋佢番到屋企一齊去囉!點知一番到黎就發癲,個仔响佢砌模型間房度玩LEGO,佢又嫌個仔玩到一枱都係LEGO又係咁鬧,嗰D聲氣基本上同爆粗無分別,咁我都忍啦,個仔又忍佢又係咁執番好個架步俾佢,佢走黎砌模型!跟住個仔執完玩具出番廳,佢又黎癲!又標出房問個仔拎走咗佢個煙灰缸响邊,個仔好FIRM咁答佢話:"我無拎到呀!"(我仔好怕煙味,有時佢係會拎開佢擺埋一邊,但佢有拎一定會記得同認囉!實會主動搵番俾佢老豆)...跟住我隻佬又癲,好火咁係咁兇個仔死都話係個仔拎同整唔見既,叫個仔搵番出黎,咁個仔都係話佢無拎過嘛,點知擺邊啫!跟住我咪入房問佢咩事囉!佢又黎發哂癲咁喝我又發哂晦氣咁話個仔拎走咗個煙灰缸又整唔見呀咁...我咪火囉!我即刻噴佢,個仔無錯係成日會拎開個煙灰缸,但今次個仔咁肯定答你咁多次話佢無掂過無拎走過,你做咩唔信個仔先?...個仔十次都有九次拎,但都有一次會唔係囉!唔俾係D貓跳上張枱度撥咗落地架!

跟住佢又黑面唔出聲,無耐佢真係响枱底度搵番囉!原本都以為佢唔會再屈個仔,點知又再屈,捉個仔入房係咁話一定係個仔响枱度玩LEGO又搖張枱搞到個煙灰缸落咗落地都唔知....响呢度,大家覺唔覺好唔合邏輯吖!佢親眼目睹個煙灰缸點跌架咩?咁清楚,連個仔搖張枱都知,仲要咁勁知道係個枱搖緊嗰個時候個煙灰缸自己跌落地???唔係自己親眼目睹唔好咁FIRM囉!我都費時鬧佢,個仔又是硬食呢個咁既老豆一野脾氣...

之後我索性同佢講,我同個仔自己去黃埔吉之島買衫,叫佢唔好跟我地去,叫佢留响屋企訓覺啦!條茂利又係死跟,又話係專登早D番到屋企同埋我地一齊出街玩,我即刻同佢講:"唔駛喇,費時去到你又勞氣啦!"跟住佢無聲出,跟住佢又黎當無事發生扮傻咁同我講佢今朝去教結他前食過D咩早餐(係咪好廢話吖...無野搵野黎講),跟住我都無理佢,佢就好無癮行開,之後我都拉埋個仔出門口去撘車,唔鬼理佢!

頭先佢都好型架!又係訓醒覺打黎問我食唔食晚飯,我同個仔一早食咗M記,我咪話個仔同我啱啱至食咗野依家好飽唔食,我叫佢食自己啦.

真係唔咁對付佢真係對唔住自己.好火~~~~!!!


子爵府

積分: 14967


74#
發表於 08-12-14 18:59 |只看該作者
我老公有時都有被害妄想症,
同佢講多兩句又話人鬧佢,
又話人唔聽佢講。
我有時都無佢咁好氣,
由得佢鬧。
不過見到你地c6咁,
原來一山還有一山高。
大家努力啦~


水晶宮

積分: 51912


73#
發表於 08-12-13 02:07 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-12 23:35 發表

我阿爸縱我係出晒名,我阿爸輩份又高,,所以冇人敢話我,,不過雖然話冇人敢話我,,但係好多人都會暗啞底攞我嚟出氣囉,,包括我阿媽,我阿媽雖然話唔似得你阿媽咁,,會攞熨斗嚟"辣"我,,不過失驚無神就會打我一鑊金,,之前係 ...

所以都話,大人點唔啱都好,都唔好搞到班細路囉!可惜我屋企隻佬完全無呢個意識去保護番囝囝既心靈,講真,我仔都好驚我唔開心架...都唔知係咪因為佢自閉問題既人係咁諗野,明明好擺明係爸爸捽慶亞媽架啦!唔關亞仔事,但我仔就好自然咩都攬哂上身咁,好似再上次咁,我真係火起到落咗屋企附近行,當我番到屋企樓下,遇到我隻佬拖住個仔落樓尋妻時,我仔直頭谷眼淚,好想拖我手,但又好猶豫,個樣好似平時佢激嬲我嗰陣,佢想我原諒睬番佢咁...真係...查實隻佬發脾氣唔影响到個仔,我已經好多謝佢!


大宅

積分: 3000


72#
發表於 08-12-12 23:35 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-12 21:47 發表
你既童年都同我有D似...我媽嗰時又係發哂D脾氣响我身上架(佢好鍚我哥,唔會發我哥脾氣囉),我老豆嗰時又係好鍚我,鍚到直頭係縱我,咪成日話我媽虐待我囉...咁確實我媽有幾次真係失控到搵個燙斗燙我D手指囉,雖則個燙斗 ...

我阿爸縱我係出晒名,我阿爸輩份又高,,所以冇人敢話我,,不過雖然話冇人敢話我,,但係好多人都會暗啞底攞我嚟出氣囉,,包括我阿媽,我阿媽雖然話唔似得你阿媽咁,,會攞熨斗嚟"辣"我,,不過失驚無神就會打我一鑊金,,之前係毫無警報,,有時係佢自己嗰日心情唔好,,有時係佢同阿爸嘈完,,有時係輸麻雀,,不過最無厘頭係我阿妹做錯事或做唔到啲咩,,都一定係我嘅錯囉!!

好記得有一次佢喺屋企打麻雀,,我就同佢雀友個仔喺房度玩,,一直都冇事發生,,跟住佢突然間開房走入嚟乜嘢都唔講,,拎住支雞毛掃就係咁狂打,,由頭到尾都冇一句說話,,打完就閂返房門出去繼續打麻雀,,佢雀友個仔企喺側跟就嚇到成個呆晒,,只係問咗我一句""你冇事吖嘛,,你媽咪點解會打你嘅??"",,我都唔識答唔想答,,只係覺得好瘀好冇面,,佢就走返出房,,直到而家都唔知發生咩事,,不過我從來唔會同阿爸投訴阿媽點對我,,就算佢問我都唔會講,,只係我阿爸好清楚我阿媽嘅為人,,有時啲嘢係我細妹講俾佢知嘅!!

我阿媽一年總會有幾次離家出走,,有時係佢一個人,,有時會帶埋所有仔女,,有時就只係得其中幾個,,都係東住住西住住,,再唔係就租酒店房住,,又唔覺得佢真係想走,,只係等我阿爸嚟氹佢返佢,,就更覺佢無謂到極點,,我父母家人嘅事太多,,牽連太多人,,我諗講廿版都講唔晒,,總之,,喺佢哋身上,,我只係意識到,,父母幾咁愛錫自己兒女都好,,如果日日都只係見到佢哋爭吵不休,,根本完全唔會開心,,因為生活同個心一啲都唔安樂,,又點會有真正嘅快樂??!!所以我好細個時,,就已經覺得離婚與否,,都不是問題本身,,執着才是最大的問題!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo