母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   16


子爵府

積分: 10666


1#
發表於 17-1-12 21:20 |只看該作者
請問用緊優合奶泵媽媽,你們用緊咩型號?8016定8004 好些?謝


禁止訪問

積分: 112


31#
發表於 17-6-1 16:58 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1175


30#
發表於 17-6-1 16:14 |只看該作者
kittybaby2012 發表於 17-5-8 21:19
Pm你

可否pm我呀?謝謝


子爵府

積分: 11315


29#
發表於 17-5-21 06:19 |只看該作者
bananamice 發表於 17-3-4 05:54
其實優合真係泵人奶恩物,性價比極高,我連配件都無換,仲買多對喇叭,total 3對,等姐姐/自己唔洗泵一次洗 ...

有冇淘寶烚奶link


複式洋房

積分: 108


28#
發表於 17-5-9 01:47 |只看該作者
kittybaby2012 發表於 17-5-8 21:19
Pm你

可否pm 給我呀?


大宅

積分: 2102

親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-5-8 21:19 |只看該作者
dolphin-sister 發表於 17-5-8 21:03
請問你去邊度買優合奶泵?

Pm你


複式洋房

積分: 134


26#
發表於 17-5-8 21:03 |只看該作者
kittybaby2012 發表於 17-5-1 04:13
如果本身多奶,泵得快可以簡8004
如果本身無咩奶,泵好耐可以簡8016
因為8004力度會比較硬正,如果泵得耐 ...

請問你去邊度買優合奶泵?


大宅

積分: 2102

親子王國15週年勳章


25#
發表於 17-5-1 04:13 |只看該作者
長期糧尾子 發表於 17-1-12 21:20
請問用緊優合奶泵媽媽,你們用緊咩型號?8016定8004 好些?謝

如果本身多奶,泵得快可以簡8004
如果本身無咩奶,泵好耐可以簡8016
因為8004力度會比較硬正,如果泵得耐會痛,8016引奶陣效果會比較好,同埋好多寄反映返8016泵得較多奶
8016會舒服d 容易有奶陣 所以泵奶會快點
8004就出名大力 力就會硬正d
剛買左8016,係個職員講,我覺得真係幾好,多左奶量,又唔痛,之前用8006就會痛啲


別墅

積分: 675


24#
發表於 17-4-30 23:43 |只看該作者
日日用...部avent已投閒置散了


別墅

積分: 909


23#
發表於 17-4-23 15:52 |只看該作者
bananamice 發表於 17-4-6 10:07
https://detail.tmall.com/item.htm?id=523273270512&spm=a1z09.2.0.0.5Qamcl&_u=6k16s0s898c&skuId=330157 ...

Look very nice. 我4年前用小白熊,你呢隻幾靚仔喎


別墅

積分: 675


22#
發表於 17-4-6 10:07 |只看該作者
https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=3301571717497

Super good!!


大宅

積分: 1538


21#
發表於 17-3-4 20:45 |只看該作者
bananamice 發表於 17-3-4 05:54
其實優合真係泵人奶恩物,性價比極高,我連配件都無換,仲買多對喇叭,total 3對,等姐姐/自己唔洗泵一次洗 ...

想知烘干機的牌子


大宅

積分: 1927


20#
發表於 17-3-4 20:31 |只看該作者
我都想知hand free即係點樣?剛返工 係公司雙泵 要扶住好麻煩


別墅

積分: 675


19#
發表於 17-3-4 05:54 |只看該作者
其實優合真係泵人奶恩物,性價比極高,我連配件都無換,仲買多對喇叭,total 3對,等姐姐/自己唔洗泵一次洗一洗烚一次咁煩

我買左個Avent 烚奶樽煲,唔夠用,因為太多配件,我仲係淘寶買多個烚奶煲帶烘乾功能,勁好用,2百零蚊個,容易大,又唔洗用布沒乾啲喇叭配件咁晒時間

我見一呢類型嘅奶煲要900蚊一個


別墅

積分: 675


18#
發表於 17-3-4 05:46 |只看該作者
回覆 abbc2015 的帖子

因為你個鴨咁閥耗損,換過一對之後無問題,用一度夠力
其實我係醫院用過Medela,都不錯,但佢果部係座地,又單泵,應該唔平

優合我買左兩部雙泵,一部公司,一部放屋企唔洗帶來帶去,又經濟實惠


禁止訪問

積分: 2737


17#
發表於 17-3-4 02:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 390


16#
發表於 17-2-1 13:22 |只看該作者
ar_ching05 發表於 17-2-1 13:18
請問你用咩hand free

Cimilre個handfree


大宅

積分: 2666


15#
發表於 17-2-1 13:18 |只看該作者
may_2006 發表於 17-2-1 10:56
用handfree la
唔使扶住咁攰

請問你用咩hand free


複式洋房

積分: 390


14#
發表於 17-2-1 10:56 |只看該作者
crystal1021 發表於 17-1-23 21:28
想問下用8004雙泵果時,係咪要兩隻手都扶住個泵?我剛買了,用第一次泵得幾好,不過扶左10分鐘對手勁攰
...

用handfree la
唔使扶住咁攰


複式洋房

積分: 390


13#
發表於 17-1-23 21:28 |只看該作者
想問下用8004雙泵果時,係咪要兩隻手都扶住個泵?我剛買了,用第一次泵得幾好,不過扶左10分鐘對手勁攰

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo