夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9546


1#
發表於 17-2-4 09:19 |只看該作者
我認為 c6 因為生活壓力搞到有燥狂,情況時好時壞,衰起上嚟真係我求其講句無傷大雅嘅說話都會「撻著」佢,發晒脾氣。如果想同 c6 搵專業人士做評估、睇精神科醫生,應該點做?睇私家大概幾錢?
我其實好想放棄,因為隔幾日又嘈實在令我自己好辛苦,我都驚自己俾佢搞到痴線,但都想試埋睇醫生呢個方法先,希望 JM 唔好留言叫我唔好再忍、唔好期望改變個男人... 希望大家可以俾到實際建議、資料我,我真係唔知去邊度問,唔該晒


男爵府

積分: 9857


31#
發表於 17-6-16 23:21 |只看該作者

回覆樓主

或者叫他去教會啊


別墅

積分: 766


30#
發表於 17-6-16 22:52 |只看該作者

回覆樓主:

Pm精神科E生我


禁止訪問

積分: 656


29#
發表於 17-5-1 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4518


28#
發表於 17-4-26 13:44 |只看該作者
andyangel1013 發表於 17-4-25 22:27
我之前2個個都有燥狂,多數有遺傳,你可以起佢平靜時比佢睇下d例子,下次佢發瘋就拍片,比佢自己睇返。。我 ...
請教一下, 請問點解""脾氣由0至100唔駛幾秒就上到快過林寶咁就似了""??

發脾氣唔係一定是幾秒之間的事嗎?






男爵府

積分: 9546


27#
發表於 17-4-25 23:00 |只看該作者
andyangel1013 發表於 17-4-25 22:27
我之前2個個都有燥狂,多數有遺傳,你可以起佢平靜時比佢睇下d例子,下次佢發瘋就拍片,比佢自己睇返。。我 ...

多謝意見同分享,記低原來對見醫生/專家咁重要


禁止訪問

積分: 656


26#
發表於 17-4-25 22:27 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9546


25#
發表於 17-4-25 22:20 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-23 21:29
做運動真係有效架,仲有食蕉同黑朱古力

我都覺得運動好有效,我自己可以捱到今時今日仲咁正面全靠我有運動


男爵府

積分: 9546


24#
發表於 17-4-25 22:17 |只看該作者
carwaichu 發表於 17-4-25 19:30
pm

謝謝JM


禁止訪問

積分: 845


23#
發表於 17-4-25 19:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8392


22#
發表於 17-4-25 19:34 |只看該作者
missbull 發表於 17-4-24 13:35
"我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯" X2

我個件又係咁,

我唔怕佢發脾氣因為已經決定會走


男爵府

積分: 5640


21#
發表於 17-4-25 19:30 |只看該作者
meek 發表於 17-4-25 19:25
直接約見?要唔要轉介信?

pm


男爵府

積分: 9546


20#
發表於 17-4-25 19:29 |只看該作者
missbull 發表於 17-4-24 13:35
"我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯" X2

我個件又係咁,

我 c6 而家有時唔覺意發左脾氣,轉個頭會知自己衰。我自己都調節左,佢發脾氣時我由佢,唔會火上加油,咁佢自己爆完平靜返,會知自己失左控。大家都可以試下調節自己,有時可能你俾佢發完嗰轉脾氣佢就冇事,佢發嗰陣叫佢唔好發反而仲衰。


男爵府

積分: 9546


19#
發表於 17-4-25 19:29 |只看該作者
littlemuffin 發表於 17-4-24 12:50
佢肯去睇醫生???
我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯
我已經放棄左佢,亦都唔怕 ...

我 c6 而家有時唔覺意發左脾氣,轉個頭會知自己衰。我自己都調節左,佢發脾氣時我由佢,唔會火上加油,咁佢自己爆完平靜返,會知自己失左控。大家都可以試下調節自己,有時可能你俾佢發完嗰轉脾氣佢就冇事,佢發嗰陣叫佢唔好發反而仲衰。


男爵府

積分: 9546


18#
發表於 17-4-25 19:25 |只看該作者
carwaichu 發表於 17-4-23 21:43
我覺得臨床心理學家唔錯(唔係醫生)約1700/小時

直接約見?要唔要轉介信?


大宅

積分: 4518


17#
發表於 17-4-24 13:35 |只看該作者
littlemuffin 發表於 17-4-24 12:50
佢肯去睇醫生???
我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯
我已經放棄左佢,亦都唔怕 ...
"我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯" X2

我個件又係咁,
我都放棄左,
但仲係怕佢發脾氣, 無你咁叻


男爵府

積分: 8392


16#
發表於 17-4-24 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

佢肯去睇醫生???
我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯
我已經放棄左佢,亦都唔怕佢發脾氣了


男爵府

積分: 5640


15#
發表於 17-4-23 21:43 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得臨床心理學家唔錯(唔係醫生)約1700/小時


大宅

積分: 2083


14#
發表於 17-4-23 21:29 |只看該作者
meek 發表於 17-4-23 20:45
多謝你。近排c6 好咗好多,佢工作壓力冇咁大,又多返做運動
...

做運動真係有效架,仲有食蕉同黑朱古力


男爵府

積分: 9546


13#
發表於 17-4-23 20:45 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-23 17:34
你而家咁樣叫佢睇醫都係會比佢癲你架,所以你要同佢當平常咁傾下計,等佢都覺得自己都係有唔妥先得,咁樣佢 ...

多謝你。近排c6 好咗好多,佢工作壓力冇咁大,又多返做運動

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo