夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 17-4-6 02:03 |只看該作者
本帖最後由 ling_198710 於 18-2-6 17:13 編輯

.

點評

mandychan0510    發表於 17-4-7 00:12


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


86#
發表於 17-6-9 18:10 |只看該作者
Amyw.. 發表於 17-6-8 17:44
這日子我也曾經歷過!本身佢上每星期上大陸做野,跟著便找不同藉口,開會呀!見客呀!最離譜是說去三日兩 ...
你一定勁傷心


男爵府

積分: 7184


85#
發表於 17-6-8 17:58 |只看該作者
kamchikimchi 發表於 17-4-27 09:03
現在我既心態係,將佢定位係親人既角色,唔會用*伴侶*既標準去要求佢任何事,但佢亦要負父親應有既責任。
...

原來有同路人!互相鼓勵!
發覺只有離開幸福, 才能看清幸福, 但代價總不低, 但是,沒有錯過, 又何嘗會知道什麼是對的.


男爵府

積分: 7184


84#
發表於 17-6-8 17:44 |只看該作者
lowprofile 發表於 17-4-7 19:36
我都係咁,零溝通。
老公本身中港兩地走,連佢幾時係香港定大陸都分唔到。除左為左小朋友維繫住所謂完整的 ...

這日子我也曾經歷過!本身佢上每星期上大陸做野,跟著便找不同藉口,開會呀!見客呀!最離譜是說去三日兩夜seminar 都講得出!我便是一宜相信!以為真的很忙!那段時間想溝通都找不到時間,最後發現原來上面已有個女人!只是自己太天真太傻!竟然比一個最信既人徹底出賣!

點評

ling_198710    發表於 17-6-9 18:10

發覺只有離開幸福, 才能看清幸福, 但代價總不低, 但是,沒有錯過, 又何嘗會知道什麼是對的.


禁止訪問

積分: 54


83#
發表於 17-6-8 13:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14607


82#
發表於 17-6-8 11:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mamee 於 17-6-8 11:43 編輯

其實連半點關心都無、家庭日亦無,我覺得佢當個家是返工放工有地方落腳,有養仔女當盡左本份,'老婆'咪係個全心全意照顧小朋友的helper, 有邊個盡心過小朋友的媽媽。

小朋友大啲一定會感受到屋企呢種氣氛,老公真係完全無改善,死守住亦未必係好事。


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 17-6-8 09:11 |只看該作者
咁似以前我同前夫既關係最後係我發現佢有問題,自己堅持走,2個女我都帶走埋,傾好晒離婚既條件,但佢一樣都冇做,到依家我冇能力要俾番男家湊,好彩佢屋企有個明事理既阿媽


複式洋房

積分: 170


80#
發表於 17-6-7 21:29 |只看該作者
唔係唔離 係等仔女大晒 對仔女既影響減到最少先離


別墅

積分: 717


79#
發表於 17-6-7 21:23 |只看該作者
sonet 發表於 17-4-6 02:48
我完全明白, 四個字:顧全大局... 有時真係好心痛, 咁樣捱法仲有冇價值
...

我又咁睇,有無諗過'顧全大局'係兩個人都有份。。點解老公有問題就要老婆去'顧全大局'咁捱落去呢。。難道做老公嘅無需要為頭家顧全大局嗎?


男爵府

積分: 9270


78#
發表於 17-5-25 23:03 |只看該作者
natnat8816 發表於 17-4-28 01:13
樓主你好,你現在所經歷的我十幾年前已經經歷過,我不是想教你離婚,只是想話你知心變了難留,男人好奇怪, ...

你能遇到現任丈夫而且恩愛如此,真係好好彩。恭喜你呀~


男爵府

積分: 8974


77#
發表於 17-5-25 07:57 |只看該作者

回覆樓主:

我老公都係,已經就快變陌生人,同屋主,我講過幾次不如離婚,佢唔肯,雖然我老公無叫雞,但就成日打機望住個電話。無野同我講,我講多句都嫌我煩。

點評

ling_198710    發表於 17-5-31 18:12


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 17-5-9 09:58 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-8 23:06
冷漠,都係有,那怕只有0.1, 都係有!
樓主老公仍然在家存在,那已經唔止0.1了!
樓主老公當屋企係酒店咋!點解男人去滾要女人為仔女忍?
點解男人唔做好自己的本份?
仔女有缺失都係個雞蟲做成,
唔好賴個忍無可忍決定唔忍的老婆,
個家唔需要雞蟲存在,
但仔女佢有份,
唔該俾足養仔女錢。


翡翠宮

積分: 79228


75#
發表於 17-5-9 09:33 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-8 23:06
冷漠,都係有,那怕只有0.1, 都係有!
樓主老公仍然在家存在,那已經唔止0.1了!

咁真係人人不同.
我識人父母離婚; 健康成長
我EX都係父母離婚; 佢直頭話鬆一口氣 '唔好再用我地黎做藉口唔該'.

樓主既case樓主自有決定; 每個人都根據自己性格都唔同既決定.
一段死水既婚姻, 你咬我都唔守; 所以我堅持經濟獨立; 有咩事我一個人都頂到哂.


禁止訪問

積分: 845


74#
發表於 17-5-8 23:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11858


73#
發表於 17-5-8 22:59 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

成全別人,委屈自己。好多女人過咁的生活。


翡翠宮

積分: 79228


72#
發表於 17-5-8 21:26 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-8 21:09
小朋友嘅成長,真係好需要一個爸爸㗎!

睇下乜老豆!
有D有=無, 例如樓主老公呢D
有D有反而令屋企永無寧日

拜託呢D吾洗


禁止訪問

積分: 845


71#
發表於 17-5-8 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32997


70#
發表於 17-5-8 18:48 |只看該作者
唔係為左個仔,我都會離婚。

有時我想,如果我C6死左,我未必太傷心

點評

ling_198710    發表於 17-5-10 16:31


洋房

積分: 63


69#
發表於 17-5-6 23:32 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 11:23
我有懷疑過,所以查佢電話, 發現佢返大陸叫雞(只係信息),但佢答我只係純揼骨,D信息係假既...俾左張回鄉証我K ...
比張証你keep姐,佢可以去報失!

點評

ling_198710    發表於 17-5-8 13:31


複式洋房

積分: 305


68#
發表於 17-4-28 01:13 |只看該作者
樓主你好,你現在所經歷的我十幾年前已經經歷過,我不是想教你離婚,只是想話你知心變了難留,男人好奇怪,變了又5肯放手,點解你自己5做主動放手,既然佢對屋企同小朋友都冇理,有佢同冇都冇分别!5好覺得容忍就係對小朋友好,錯哂!試問屋企5和諧,會對小朋友有幾好!當年我個女得11個月大,我仲冇嘢做我都決定放棄佢,自己揾錢養女,去家事法庭申請離婚!keep番好自己,努力做嘢養女,結果到左阿女5歲時比我遇到而加個丈夫,直到而加已經差不多十年,同現任丈夫仍然恩愛甜!不是向你哂命,只係想話你知你都可以,只要你想就得,你要自己錫自己,5好漕撻自己,佢5欣賞你係佢5識貨。人生有幾多時間,做乜要比人漕撻!加油呀!

點評

emilylam    發表於 17-5-9 15:58
ling_198710    發表於 17-5-8 13:30
HIHI!各位好啊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo