夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8172


1#
發表於 17-5-26 14:45 |只看該作者
永遠唔會知個男人幾時放假,到知時,佢已經有野做或者要做義工,想plan下幾時出去行下都唔得,唉,突然間覺得好攰,想分手


伯爵府

積分: 19137


26#
發表於 17-6-2 22:52 |只看該作者
Kanny_yan 發表於 17-5-26 14:45
永遠唔會知個男人幾時放假,到知時,佢已經有野做或者要做義工,想plan下幾時出去行下都唔得,唉,突然間覺 ...

男朋友唔岩就分手,唔好拖時間,


珍珠宮

積分: 32676


25#
發表於 17-5-31 15:47 |只看該作者

回覆樓主:

佢放假都唔係預同你一齊, 咁拍拖即係搵你攝時間? 我會同佢分手


大宅

積分: 2754


24#
發表於 17-5-31 15:34 |只看該作者
我會試下同男友一齊做下義工
製造多啲屬於大家嘅回憶
有時你可以邀請佢又走入下你嘅世界



伯爵府

積分: 18628


23#
發表於 17-5-31 11:48 |只看該作者
早走早著,連放假都唔同你講,其他野更加唔會同你商量。無謂令自己繼續煩,止蝕


伯爵府

積分: 19437


22#
發表於 17-5-31 11:44 |只看該作者
拍拖要開心, 連拍拖都將你排到最後位置, 放假又唔講, 佢咁多節目, 咁拖嚟做乜 有同無有乜分別?


大宅

積分: 3943


21#
發表於 17-5-31 04:41 |只看該作者
Kanny_yan 發表於 17-5-26 14:45
永遠唔會知個男人幾時放假,到知時,佢已經有野做或者要做義工,想plan下幾時出去行下都唔得,唉,突然間覺 ...

你諗下剛拍拖係點樣?而家係點樣?咁你就知有咩不同,愛唔愛?
要走的留不住


大宅

積分: 3948


20#
發表於 17-5-30 21:16 |只看該作者

回覆樓主:

拍左幾耐拖呀?初時應該好sweet架


男爵府

積分: 5408


19#
發表於 17-5-30 20:28 |只看該作者
Kanny_yan 發表於 17-5-26 14:45
永遠唔會知個男人幾時放假,到知時,佢已經有野做或者要做義工,想plan下幾時出去行下都唔得,唉,突然間覺 ...

連佢幾時放假都唔知,咁樣拍拖有咪意思


男爵府

積分: 7184


18#
發表於 17-5-29 15:22 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-5-28 03:42
拍拖拍到放假都唔想你知, 唔約你, 唔係一次半次喎, 其實佢都做到好明顯想你自己放棄吧
女人青春有限呀, jm ...

認同!
發覺只有離開幸福, 才能看清幸福, 但代價總不低, 但是,沒有錯過, 又何嘗會知道什麼是對的.


公爵府

積分: 25065


17#
發表於 17-5-29 14:51 |只看該作者
其實你地一齊左幾耐????


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 17-5-28 03:42 |只看該作者
拍拖拍到放假都唔想你知, 唔約你, 唔係一次半次喎, 其實佢都做到好明顯想你自己放棄吧
女人青春有限呀, jm都係快d跳船吧啦


男爵府

積分: 7281


15#
發表於 17-5-28 02:54 |只看該作者
預早book定佢 !


大宅

積分: 4439


14#
發表於 17-5-26 16:22 |只看該作者
連他幾時放假你都唔知,他幾時放假也唔講你知,甘樣兩個人一齊好似沒咩意思


男爵府

積分: 8879


13#
發表於 17-5-26 16:03 |只看該作者
Kanny_yan 發表於 17-5-26 14:45
永遠唔會知個男人幾時放假,到知時,佢已經有野做或者要做義工,想plan下幾時出去行下都唔得,唉,突然間覺 ...

即係意味你男友覺得同你相處唔係最快樂。

人都會做一D會令自己感到快樂既事,你男友放假無首先想起約你,而係做其他野,不言而喻。

揾過個啦


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 17-5-26 16:03 |只看該作者
男朋友就唔使諗喇, 踢走佢, 勿喊晒眼淚.


翡翠宮

積分: 79228


11#
發表於 17-5-26 15:56 |只看該作者
拍拖都咁樣; 唔會考慮, 叫佢慢慢去做義工; 唔阻佢.


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


10#
發表於 17-5-26 15:56 |只看該作者
Kanny_yan 發表於 17-5-26 14:45
永遠唔會知個男人幾時放假,到知時,佢已經有野做或者要做義工,想plan下幾時出去行下都唔得,唉,突然間覺 ...

其實拍拖拍到連佢幾時放假都唔知的話,妳唔覺得有唔妥嘅咩?一係佢唔想放假同妳一齊,一係根本唔想妳知佢放假,更甚者其實佢唔止妳一個!好自為之吧!
百花叢裡過,片葉不沾身。


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 17-5-26 15:47 |只看該作者
咁佢知唔知你想放假時同佢一齊過 ?
唔講佢點知..
如果知都係咁就自己醒水啦

咁你又會唔會想跟埋去一齊做義工 ?
想就一齊去或者自己都可以開拓眼界呢...


大宅

積分: 3062


8#
發表於 17-5-26 15:46 |只看該作者

回覆樓主:

分手吧

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo