夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 672


1#
發表於 17-5-30 07:16 |只看該作者
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好野!男人養唔熟!


大宅

積分: 1632


52#
發表於 17-6-4 12:46 |只看該作者

回覆樓主:

我老公一星出晒,冇一晚係屋企,個女都成日問


大宅

積分: 1632


51#
發表於 17-6-4 12:44 |只看該作者

回覆樓主:

我老豆晚晚都去玩,根本冇乜邊日晚上會係屋企


水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


50#
發表於 17-6-3 02:23 |只看該作者

回覆樓主:

係咪你迫佢夾硬應承你?
日日去?
一星期去幾晚先?
如果吾太密既
無問題
我老公去邊都好自由
講聲就得
通頂都無問題
我依家係一年自己一个都吾出日街既
都係以前浦開既人黎
吾太密我又無所謂woo
結婚都有自由去玩下既
問題係大家有無信任先?
点解要管住吾俾人玩呢?
自己ma都吾會管自己去邊
我就吾會好特別管我老公既
理得佢
夜返我霸住床仲爽


伯爵府

積分: 19137


49#
發表於 17-6-2 21:51 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 07:16
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好 ...

佢出去,第二晚自己出去


複式洋房

積分: 209


48#
發表於 17-6-2 13:48 |只看該作者
男人就係咁架啦!都做埋老豆仲好似當自己18,22咁! 去埋D大陣煙臭味既冷氣密室玩幾粒鐘!講明先~唔係唔比佢去玩,但一放佢去玩,就連續幾日都去......唔識節制架都


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 17-6-1 14:18 |只看該作者
間唔中去一次都唔得? 男人老狗要個老婆批准先可以去街
佢唔俾人笑自己都反感
男人好似反叛中學生咁, 你越管佢, 佢就越想走左去
其實兩老婆都需要有私人時間既


別墅

積分: 672


46#
發表於 17-5-31 18:50 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-31 18:37
你咪呀...佢都去咗啦, 又唔係真係無去到....你唔俾佢去而佢又真係無去就話有理由發爛渣啫...

佢都反口去埋 ...

我都覺得佢唔緊張我了!
佢最緊張個手機囉


別墅

積分: 672


45#
發表於 17-5-31 18:49 |只看該作者
lwslkh 發表於 17-5-31 18:11
我都覺得d男人就算嘈完大交轉頭都可以訓到不醒人事 但女人就會眼光光
...

成晚根本瞓唔倒


水晶宮

積分: 50566


44#
發表於 17-5-31 18:37 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-31 16:27
我完全收到哂你地嘅意見,你地講得好啱!我唔應該唔比嘅,間唔中一次,我知道越管只會越走!
而家佢咪就係 ...
你咪呀...佢都去咗啦, 又唔係真係無去到....你唔俾佢去而佢又真係無去就話有理由發爛渣啫...

佢都反口去埋玩埋就無理由發脾四啦.....


男人想去玩無問題, 但禮貌上同枕邊人單聲我覺得係大家互相尊重, 佢可以用任何理由游說自己好想去, 但應承咗你唔去, 但最後又自己去咗你嬲都唔係好過份啫......

倒轉頭你應承咗佢唔同朋友去玩, 但自己走咗去仲要玩到半夜五點....俾人嬲好正常吧...除非佢唔著緊你話之你啫...


複式洋房

積分: 463


43#
發表於 17-5-31 18:11 |只看該作者
我都覺得d男人就算嘈完大交轉頭都可以訓到不醒人事 但女人就會眼光光


大宅

積分: 2174


42#
發表於 17-5-31 17:21 |只看該作者

回覆樓主:

夫妻相處之道真係好高深,我自己都係學習中,不斷提醒自己從錯誤中學習。
我同自己講,自己做好本份,就算第時有咩閃失,我都無悔無憾


別墅

積分: 672


41#
發表於 17-5-31 16:54 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-31 16:49
點會咁容易乜都無?
O岩O岩先係獄長, 難道即時比人炒??

咁我又冇say sorry, 只係扮冇野攬返佢!因為尋日我成日都對佢好冷淡!
唉!獄長冇比人炒,只係自我反省吓,同埋認真諗吓大家嘅關係,要改變自己嘅心態


翡翠宮

積分: 79228


40#
發表於 17-5-31 16:49 |只看該作者
點會咁容易乜都無?
O岩O岩先係獄長, 難道即時比人炒??

冷靜D啦; 佢嬲一陣既遮, 你 say sorry 無事.


別墅

積分: 672


39#
發表於 17-5-31 16:27 |只看該作者
我完全收到哂你地嘅意見,你地講得好啱!我唔應該唔比嘅,間唔中一次,我知道越管只會越走!
而家佢咪就係發哂難渣話要自由呀!乜乜乜
唉!都係我自己衰,迫到佢咁!本來我地感情好好,佢好錫我,乜都就哂我!
而家我乜都冇了,我自己攞黎


別墅

積分: 672


38#
發表於 17-5-31 16:19 |只看該作者
Gee! 發表於 17-5-31 14:18
唔比出街... 坐監咩, 去街都要你批准. 可以傾下叫佢唔好去咁夜, 但係去街係唔應該需要攞PERMIT 個囉 ...

我知錯了


別墅

積分: 672


37#
發表於 17-5-31 16:18 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-31 11:57
日日去就話有問題,間唔中一次冇所謂,男人都需要減壓嘅……心平氣和同佢講下次唔好玩到咁夜,你會擔心…… ...

其實我都知自己太緊張,攪到有反效果


別墅

積分: 672


36#
發表於 17-5-31 16:17 |只看該作者
wing1388 發表於 17-5-31 10:53
其實佢係妳老公,又唔係妳個仔,點可以話「唔俾」?係唔係妳冇得去佢都唔准去玩咁呀?

夫妻間係互相尊重 ...

多謝意見!


別墅

積分: 672


35#
發表於 17-5-31 16:16 |只看該作者
Pianistbaby 發表於 17-5-31 09:24
男人唔可以管架,咁大個人有自己思想,管佢只會將佢慢慢推走。如果佢要去攪攪震,其實已經做左。我完全唔會 ...

明白,我會調整一下自己嘅心態


別墅

積分: 672


34#
發表於 17-5-31 16:15 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-5-31 08:57
只能說,明白你嘅嬲
為左呢種事,我個心都好唔舒服,呻吓又一日
...

係呀!喺lee 度呻完開心d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo