婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2304


1#
發表於 09-1-25 15:15 |只看該作者
七十歲無病無痛的老人家,不用交租、不用交差管、不用交水電煤,就算去旅行、睇牙、洗牙都不由老人家出,每月生活費5500元。有的人話够、有的人無够,够也好無够也好,愿天下老人家生活愉快!

[ 本帖最後由 WongTungAmy 於 09-2-5 19:53 編輯 ]


大宅

積分: 2304


32#
發表於 09-2-4 11:01 |只看該作者
「如果屋企收支唔平衡, 1000都唔算少數目啦, 我未有小朋友之前都唔明點解養一個小朋友有禁多錢洗, 依家就明啦, 而且樓主都只係考慮學琴一樣姐, 依家學琴唔係興趣咁簡單, 我小朋友學校要計分架, 一人一體藝呀! 升中就更加有影響, 你有小朋友就明架啦...
我估如果cut左老人家1000會影響佢既溫飽, 樓主都唔會cut既, 一個老人家既洗費其實唔係好多, 睇下大家點睇姐..」

little-fish,好多謝妳的一番忠厚的話。97年我們属負資產一群,但我們有份工,老人家我哋俾多哋都唔敢要。但如今無份工,嗨!cut自己使用、cut孩子課外活動這是當然,但總不能連學開4、5年的琴都cut。老人家係好重要,孩子的未來也好重要。而且老人家又無病痛每月5500生活費,無交租、無交差响、水電,應該是够的。好多謝大家回應,也祝愿天下老人家開心生活。


洋房

積分: 259


31#
發表於 09-2-3 14:48 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-2-3 10:01 發表


所以我都話會cut自己先.
如果係暫時既, 個1000有幾多呀?幫到自己幾多呀?倒不如自己再慳少少, 或者暫時cut小朋友興趣班2,3堂啦.
但長遠呢, 又要諗辦法囉. 始終覺得1000話多唔多, 話少又唔少. 但對老人家來講, 就真 ...


如果屋企收支唔平衡, 1000都唔算少數目啦, 我未有小朋友之前都唔明點解養一個小朋友有禁多錢洗, 依家就明啦, 而且樓主都只係考慮學琴一樣姐, 依家學琴唔係興趣咁簡單, 我小朋友學校要計分架, 一人一體藝呀! 升中就更加有影響, 你有小朋友就明架啦...

我估如果cut左老人家1000會影響佢既溫飽, 樓主都唔會cut既, 一個老人家既洗費其實唔係好多, 睇下大家點睇姐...


伯爵府

積分: 16607


30#
發表於 09-2-3 10:01 |只看該作者
原帖由 little-fish 於 09-2-3 00:03 發表


你都有你既point, 不過我又覺得cut一千幾如果只係暫時性, 而又唔會影響老人家既溫飽, 咁儘量唔好要小朋友轉校囉, 唔通環境好番又轉返咩? 當時長遠冇辦法就另計囉, 如果小朋友已經讀高小就影響更大囉, 我唔知你有冇 ...


所以我都話會cut自己先.
如果係暫時既, 個1000有幾多呀?幫到自己幾多呀?倒不如自己再慳少少, 或者暫時cut小朋友興趣班2,3堂啦.
但長遠呢, 又要諗辦法囉. 始終覺得1000話多唔多, 話少又唔少. 但對老人家來講, 就真係幾多架.
我無小朋友, 不過我知道小朋友要用幾多$$, 亦都知小朋友既重要.
但都係個句, 父母係囝囡心目中都重要架.


洋房

積分: 259


29#
發表於 09-2-3 00:03 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-2-2 12:02 發表


雖然轉校係1件大事, 但樓主因為要cut老人家個 "$1000" 咁大件事, 但小朋友就要讀幾千元學校咁辛苦, 又要學興趣班. 我驚佢頂唔順姐.
所以如果係我, 首先我會cut自己既洗費, 跟住係c6, 再cut小朋友既興趣班, 先會cut ...


你都有你既point, 不過我又覺得cut一千幾如果只係暫時性, 而又唔會影響老人家既溫飽, 咁儘量唔好要小朋友轉校囉, 唔通環境好番又轉返咩? 當時長遠冇辦法就另計囉, 如果小朋友已經讀高小就影響更大囉, 我唔知你有冇小朋友, 我自己就會cut大人先囉, 當然cut自己先啦, 我估樓主都係迫不得以姐, 希望只係暫時性, 大家共渡時艱囉


伯爵府

積分: 16607


28#
發表於 09-2-2 12:02 |只看該作者
原帖由 little-fish 於 09-2-1 16:04 發表


咁我又唔同意為小朋友轉校喎, 而且轉校唔係話轉就轉囉, 唔講真係是但轉一間咩!? 我唔知其他人點睇, 我自己就節衣縮食都唔會CUT小朋友既開支, 除非飯都冇得開囉!

其實我覺得如果係短期既話(希望)減少少都無可厚非 ...


雖然轉校係1件大事, 但樓主因為要cut老人家個 "$1000" 咁大件事, 但小朋友就要讀幾千元學校咁辛苦, 又要學興趣班. 我驚佢頂唔順姐.
所以如果係我, 首先我會cut自己既洗費, 跟住係c6, 再cut小朋友既興趣班, 先會cut老人家既生活費.
講真, 小朋友係父母心中係最重要, 但仔囡心目中何常唔係父母最重要咩?


洋房

積分: 259


27#
發表於 09-2-1 17:05 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 09-2-1 16:32 發表


我地冇本事買樓~ 亦唔敢買, 怕冇左份工會供唔起層樓, 一直租~ 我兩公婆一有$就儲, 好話唔好聽, 食緊老本咋~ 但總覺得, 老人家, 養到我地咁大, 有能力時米比囉~ 佢地都咁大年紀, 好話唔好聽, 仲可以孝順多幾多年? ...


你咁有孝心係好事, 你地可能負擔唔算多, 又有積蓄, 不過每個家庭情況唔同, 好似我地咁, 負資產左好耐, 近年先好少少, 依家又整個金融風暴, 層樓賣左都冇錢剩, 仲要租屋仲煩, 所以萬一收入少左好多就維持唔到現有既living standard, 我地冇事冇幹都對6299唔錯, 如果環境唔好到時大家都要共渡時艱架啦.


珍珠宮

積分: 32052


26#
發表於 09-2-1 16:32 |只看該作者
原帖由 little-fish 於 09-2-1 16:07 發表


咁你都好本事喎, 1xk收入仲可以比$4000, 小朋友仲可以學咁多野, 如果我得1xk收入, 供樓都唔見左大半lu, 返工又要車錢, 我真係比唔出$4000架喎.


我地冇本事買樓~ 亦唔敢買, 怕冇左份工會供唔起層樓, 一直租~ 我兩公婆一有$就儲, 好話唔好聽, 食緊老本咋~ 但總覺得, 老人家, 養到我地咁大, 有能力時米比囉~ 佢地都咁大年紀, 好話唔好聽, 仲可以孝順多幾多年? 細路D興趣班, 如果我真係冇$的話, 一定會cut左興趣班先, 我知一定係暫時性, 唔會永遠失業冇$的! 我信肯做, 冇話唔得!


洋房

積分: 259


25#
發表於 09-2-1 16:11 |只看該作者
原來個個哩道都比咁多家用父母, 4,5,6000閒閒地喎, 你地唔駛供樓咩? 但是個個搵好多?? 我好多朋友都唔比錢父母的(我地有比), 我同老公仲以為依家普遍係咁添..


洋房

積分: 259


24#
發表於 09-2-1 16:07 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 09-2-1 15:43 發表
我c6都失左業成年, 最近先揾到份工, 但只得12K, 以前28K, 我一直有做工(1XK) 頂住頭家, 我地同99分開住, c6有7兄弟姊妹, 個個都有比$, 但c6係從未cut過99一毫子家用, 唔係多, 4K啫, 99有屋有$去歐美旅行, 我地唔會 ...


咁你都好本事喎, 1xk收入仲可以比$4000, 小朋友仲可以學咁多野, 如果我得1xk收入, 供樓都唔見左大半lu, 返工又要車錢, 我真係比唔出$4000架喎.


洋房

積分: 259


23#
發表於 09-2-1 16:04 |只看該作者
原帖由 ac321 於 09-1-30 12:50 發表
agree!!!!
If 你c6失業, what you should do is:
1) 小朋友轉校
2) cut the extra activities for the kids
3) sell your flat
Not to cut your grand parents' living expenses.


咁我又唔同意為小朋友轉校喎, 而且轉校唔係話轉就轉囉, 唔講真係是但轉一間咩!? 我唔知其他人點睇, 我自己就節衣縮食都唔會CUT小朋友既開支, 除非飯都冇得開囉!

其實我覺得如果係短期既話(希望)減少少都無可厚非, 大家共渡時艱姐! 不過希望他日搵到工會對老人家好d囉.


珍珠宮

積分: 32052


22#
發表於 09-2-1 15:43 |只看該作者
我c6都失左業成年, 最近先揾到份工, 但只得12K, 以前28K, 我一直有做工(1XK) 頂住頭家, 我地同99分開住, c6有7兄弟姊妹, 個個都有比$, 但c6係從未cut過99一毫子家用, 唔係多, 4K啫, 99有屋有$去歐美旅行, 我地唔會理老人家本身有幾$, 我地會照比~ 我D女都有學小提琴, 鋼琴, 畫班, 笆雷舞, 論能力做囉~ 但一定唔會cut 老人家$~

呢D只係盡孝心既小小$, 我係唔係中產?

[ 本帖最後由 Siuchoi 於 09-2-1 16:04 編輯 ]


民房

積分: 25


21#
發表於 09-1-31 17:29 |只看該作者
中產?我個人認為起碼每月人工over40k先好認,如果是中產,每月只比$2500父母,根本是太少了。


禁止發言

積分: 3097


20#
發表於 09-1-31 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1193


19#
發表於 09-1-31 11:53 |只看該作者
如果無病無痛,我都覺得夠


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


18#
發表於 09-1-30 12:52 |只看該作者
係中產,比$2500 grand parents........ and your grand parents should use the 政府俾老人家生果金 as part of their living expenses!!! How poor those old people!!!!!

原帖由 littlecarey 於 09-1-30 12:31 發表
如果你哋係中產,比$2500已經比得很少,還要cut$1000,唔怕比人(親戚朋友)唱咩


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


17#
發表於 09-1-30 12:50 |只看該作者
agree!!!!
If 你c6失業, what you should do is:
1) 小朋友轉校
2) cut the extra activities for the kids
3) sell your flat
Not to cut your grand parents' living expenses.

原帖由 123!@# 於 09-1-29 09:34 發表
咁我想問, 你c6失業左未呢?
如果未, 無啦啦仲咩要cut家用呢?
但失業左既呢,點解你個小朋友又唔轉校呢?(因私校要交幾千元學費)
同埋,講真, 你俾少$1000, 其實真係幫唔到你好多.
不喜勿鬧! ...


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-1-30 12:31 |只看該作者
如果你哋係中產,比$2500已經比得很少,還要cut$1000,唔怕比人(親戚朋友)唱咩


禁止發言

積分: 3097


15#
發表於 09-1-29 10:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16607


14#
發表於 09-1-29 09:34 |只看該作者
咁我想問, 你c6失業左未呢?
如果未, 無啦啦仲咩要cut家用呢?
但失業左既呢,點解你個小朋友又唔轉校呢?(因私校要交幾千元學費)
同埋,講真, 你俾少$1000, 其實真係幫唔到你好多.
不喜勿鬧!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo