母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 8175


1#
發表於 17-7-24 12:13 |只看該作者
本來用開AVENT雙電泵, 出街用AVENT手泵. 因為AVENT雙電泵只能用濕電, 所以剛買咗個綠色優合單電泵試吓睇吓可唔可以出街都用電泵?
結果, 雖然可以只用優合既主機, 配翻晒所有既AVENT奶泵配件, 但用過AVENT既我, 發現優合完全唔夠力, 要泵好耐先得(多過30分鐘, 但我AVENT手泵只係15分鐘, AVENT電泵都係10分鐘內!!!), 而且係泵唔清!!!
可能我胸細(以前係A SIZE), 所以AVENT先啱我. (阿女全人奶. 我每次可以泵到160ML至300ML)
唯有繼續出街用手泵啦..... 好彩優合只係$99, 唔傷身/心!


男爵府

積分: 8175


6#
發表於 17-7-25 22:17 |只看該作者
米米子 發表於 17-7-25 18:30
優合你用佢跟機個喇叭?

只用優合綠色個部主機,其餘全用avent


子爵府

積分: 10990

2018復活節勳章


5#
發表於 17-7-25 18:30 |只看該作者

回覆樓主:

優合你用佢跟機個喇叭?


男爵府

積分: 8175


4#
發表於 17-7-24 16:48 |只看該作者

回覆樓主:

其實我朋友用開優合話好好,佢2胎都係用優合,全人奶。
但我真係嫌佢唔夠力,只能用翻avent. (不過佢係大碼,未生前都c,我只係a[/smiley....)
奶泵真係人夾人囉!


別墅

積分: 645


3#
發表於 17-7-24 15:36 |只看該作者

回覆樓主

會唔會99個型號太平所以唔夠力?我用開medela買左優合覺得好痛同好大力


男爵府

積分: 8175


2#
發表於 17-7-24 12:24 |只看該作者
另外, AVENT電泵係嘈, 但優合都唔係靜好多

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo