想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 211


1#
發表於 17-8-2 00:04 |只看該作者
大家好呀,我同老公試左年幾都冇消息,幾個月前睇左醫生,發現老公精子唔夠靚仔(emoji),形態得1%正常 (醫生話4%叫合格).... 但醫生話西醫冇藥物可以改善精子形態。。。想請教你地有冇心得可以分享下? 謝謝!!

p.s 黎緊做IVF 喇,想精子有咁靚仔得咁靚仔


大宅

積分: 3400


29#
發表於 17-8-19 12:35 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 12:31
謝謝你啊!!原來你經歷左咁多野,希望你快d bingo,add oil!!

多謝。


複式洋房

積分: 294


28#
發表於 17-8-19 12:31 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 11:44
轉返世衛標準, 精子形態不到4%了, 你要買啲野俾佢食了。

食乜野, 你睇我個POST啦

謝謝你啊!!原來你經歷左咁多野,希望你快d bingo,add oil!!


大宅

積分: 3400


27#
發表於 17-8-19 11:44 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 11:32
因為我份報告係70%合格,但老公有55%,個醫生只係話可以補充返d 鋅健康產品補充下,所以我唔知個指數係點? ...

轉返世衛標準, 精子形態不到4%了, 你要買啲野俾佢食了。

食乜野, 你睇我個POST啦


複式洋房

積分: 294


26#
發表於 17-8-19 11:32 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 11:16
我做過家計會懷孕前檢查同不孕不育科檢查, 方法唔同, 數據出入好大。

仁安有生殖科,份報告應該都OK。 ...

因為我份報告係70%合格,但老公有55%,個醫生只係話可以補充返d 鋅健康產品補充下,所以我唔知個指數係點?可以自然生育嗎?有d擔心!!


大宅

積分: 3400


25#
發表於 17-8-19 11:20 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 11:02
我見好多人都係仁安check ge?其實我做婚前檢查個d 準唔準架?

因為在香港, 能驗精的地方太少了, 只能去仁安。


大宅

積分: 3400


24#
發表於 17-8-19 11:16 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 11:02
我見好多人都係仁安check ge?其實我做婚前檢查個d 準唔準架?

我做過家計會懷孕前檢查同不孕不育科檢查, 方法唔同, 數據出入好大。

仁安有生殖科,份報告應該都OK。

但世衛標準的報告, 精子活躍力係個總數, 無細分4級。


複式洋房

積分: 294


23#
發表於 17-8-19 11:02 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 10:04
返深圳中山驗, 精液常規就三百幾, 第二日可以攞報告。 驗精子DNA果啲就一千蚊左右, 要約二十日先有報告。
...

我見好多人都係仁安check ge?其實我做婚前檢查個d 準唔準架?


大宅

積分: 3400


22#
發表於 17-8-19 10:04 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 09:44
可以去邊度check?同埋大概幾錢左右?
返深圳中山驗, 精液常規就三百幾, 第二日可以攞報告。 驗精子DNA果啲就一千蚊左右, 要約二十日先有報告。
你搵個星期六日上去囉。留意佢地啲返工時間。

驗精前就禁房事3-7天。


複式洋房

積分: 294


21#
發表於 17-8-19 09:44 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 08:47
用唔同方法測試, 出來數據會唔同。

所以若驗丁丁, 最好搵有生殖科的的醫院驗。

可以去邊度check?同埋大概幾錢左右?


大宅

積分: 3400


20#
發表於 17-8-19 08:47 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 02:24
想問下我老公之前既報告係顯示70%叫合格,d數據係點計?

用唔同方法測試, 出來數據會唔同。

所以若驗丁丁, 最好搵有生殖科的的醫院驗。

精子活躍度會分ABCD4級咁。


複式洋房

積分: 294


19#
發表於 17-8-19 02:24 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-8-2 00:04
大家好呀,我同老公試左年幾都冇消息,幾個月前睇左醫生,發現老公精子唔夠靚仔(emoji),形態得1%正常 (醫 ...

想問下我老公之前既報告係顯示70%叫合格,d數據係點計?


大宅

積分: 1786


18#
發表於 17-8-3 10:30 |只看該作者
我老公係去睇中醫,中醫建議食中藥加善存。堅持咗半年有多,再驗有好咗。由唔合格變合格。不過我覺得早睡早起有規律作息都好緊要。


大宅

積分: 1065


17#
發表於 17-8-3 10:02 |只看該作者
補腎


大宅

積分: 3400


16#
發表於 17-8-2 20:08 |只看該作者
Fatbigball 發表於 17-8-2 18:33
請問艾炙可以艾邊個位呢?我自己就有艾肚,c6可以艾邊個位呢?
Thanks

正常好多位可以艾灸, 但要某人配合好難, 我唯有氹佢只係灸肚臍下三寸的關元穴


男爵府

積分: 5895


15#
發表於 17-8-2 18:33 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-2 04:37
精子形態關個肝事, 因肝經通生殖器, 可以食中藥, 針灸, 艾灸。

請問艾炙可以艾邊個位呢?我自己就有艾肚,c6可以艾邊個位呢?
Thanks


侯爵府

積分: 21950


14#
發表於 17-8-2 15:39 |只看該作者
laisausau 發表於 17-8-2 15:14
典型都市忙人通病~其實如果肯的起心肝飲食均衡,為左小baby肯戒凍飲丶有質量睡眠一排,會有好明顯改善, ...

我老公咪係咁喇, 唔煙酒有運動, 但係長期每晚3-4點先訓, 每日先訓3-4小時, 長年累月都係咁, D 精唔差就奇喇


男爵府

積分: 6415


13#
發表於 17-8-2 15:14 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-8-2 13:13
嘩講中哂(emoji)

有冇中醫介紹?

典型都市忙人通病~其實如果肯的起心肝飲食均衡,為左小baby肯戒凍飲丶有質量睡眠一排,會有好明顯改善,因為平常凍飲+冰+糖水熱量高,傷肝脾又肥,夜訓又傷肝,壓力又傷肝,個肝傷到吖所以唔煙酒有運動=基本健康習慣,身體唔一定fit架,可能平時好多壞習慣會抵銷哂D好嘅
叫你C6唔好貪涼沖凍水涼or冷水洗頭,唔好煩去洗手間而唔飲水,做半個鐘運動然後飲一大支運動飲品/任何樽裝饮品……
中e爬下文有好多,我覺得搵個方便你C6睇嘅先無藉口懶睇吖嘛,調理肝腎其實好普通小兒科野


大宅

積分: 3400


12#
發表於 17-8-2 14:09 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-8-2 13:16
呢個真係第一次聽,唔怪之得話要早訓啦!!!
請問有冇中醫介紹呀

中環施卿卿轉士


複式洋房

積分: 211


11#
發表於 17-8-2 13:16 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-2 04:37
精子形態關個肝事, 因肝經通生殖器, 可以食中藥, 針灸, 艾灸。

呢個真係第一次聽,唔怪之得話要早訓啦!!!
請問有冇中醫介紹呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo