婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 374


1#
發表於 09-2-2 16:02 |只看該作者
我聖誕節放左幾日假湊左呀仔幾日...係放假期間我同呀仔都好開心...到左星期日就湊返俾99..因為星期一返工..到左星期一收工我等埋老公一齊食飯..點知99打俾老公話呀仔有幾聲咳...佢叫老公問我俾左D咩呀仔食...我就係電話側面講((我湊佢幾日都冇事..呀仔咳關我咩事呀..咁米同佢睇醫生囉))..之後老公話99CUT左線..咁老公米再打番俾佢..99就同老公講:咁叻你自己湊番個仔囉...之後老公就話我冇啦啦出咩聲講關咩我事...我就話我湊佢咁多日都冇咳過..第2日湊番去99到就打黎話佢咳..咁即刻99想講咩呀...講真我99唔只一次係咁架啦!!..我真係忍冇可忍啦!!.好啦!!星期二老公就去99到食飯..我冇去..咁老公返到黎我就問佢呀仔重有冇咳呀..老公話呀仔都冇咳...咁我就話呀仔唔冼食藥唔冼睇醫生就好番啦!!....你話99有咩居心呀...


大宅

積分: 2760


36#
發表於 09-2-3 17:13 |只看該作者
最慘係要湊住個女所以有時要顧住佢跟住自己咩都唔記得,咁就得罪左奶奶大人,你知多個人仔佢好多野要你照顧,咁奶奶都咁大個人啦,唔係下下都要人照顧架ma,我地已經好好,佢地唔駛做,老公比買埋樓佢地住,比埋家用,都算孝順啦,佢重想點?

原帖由 Ada.Cheung 於 09-2-3 16:53 發表
都十分明白.... 好多人都會叫你湊掂個女先... 不過你99都幾權威


複式洋房

積分: 361


35#
發表於 09-2-3 17:06 |只看該作者
我99重老, 重係潮州人, 但係冇咁家, 去飲茶重酙荼比我地..好好相處..

原帖由 BBR 於 09-2-3 16:52 發表
我同佢相差成30年呀,好有代溝 ,都唔知有咩同佢傾,佢又從來都冇做過野,佢D思想好守舊架。


複式洋房

積分: 361


34#
發表於 09-2-3 16:53 |只看該作者
都十分明白.... 好多人都會叫你湊掂個女先... 不過你99都幾權威

原帖由 BBR 於 09-2-3 14:37 發表
哇,佢都唔係門口,咁好正常我緊係除鞋至入去叫啦,你話你响門口就話姐,重要湊住個幾歲人仔,一袋二袋你都比我放低D野先,個女又細好自然我目光就集中响個女到攪掂佢先啦,我都未見到佢個人點叫呀?我都知把口唔駛除鞋,不過我重要顧住 ...


大宅

積分: 2760


33#
發表於 09-2-3 16:52 |只看該作者
我同佢相差成30年呀,好有代溝 ,都唔知有咩同佢傾,佢又從來都冇做過野,佢D思想好守舊架。

原帖由 Ada.Cheung 於 09-2-3 16:48 發表
50幾..都好後生...見你咁寫我重以為老人家...


複式洋房

積分: 361


32#
發表於 09-2-3 16:48 |只看該作者
50幾..都好後生...見你咁寫我重以為老人家...
原帖由 BBR 於 09-2-3 14:41 發表
50幾,佢老公都成日比佢點到暈,成日比佢鬧,佢個女已經唔彩佢,係我令佢個女肯出返黎一齊食飯,佢又成日鬧個女單打個女,全屋人都比佢鬧暈

...


大宅

積分: 2760


31#
發表於 09-2-3 14:41 |只看該作者
50幾,佢老公都成日比佢點到暈,成日比佢鬧,佢個女已經唔彩佢,係我令佢個女肯出返黎一齊食飯,佢又成日鬧個女單打個女,全屋人都比佢鬧暈

原帖由 Ada.Cheung 於 09-2-3 14:31 發表
你99好老?


大宅

積分: 2760


30#
發表於 09-2-3 14:37 |只看該作者
哇,佢都唔係門口,咁好正常我緊係除鞋至入去叫啦,你話你响門口就話姐,重要湊住個幾歲人仔,一袋二袋你都比我放低D野先,個女又細好自然我目光就集中响個女到攪掂佢先啦,我都未見到佢個人點叫呀?我都知把口唔駛除鞋,不過我重要顧住個女,唔止我要立即叫,連個女都要,個女又成日唔記得,我又要一開門提佢,提得佢黎我自己都唔記得,你舍小朋友唔係一叫佢就會叫,我重要同佢講"叫人啦,快D啦"攪一輪佢又趺下跌下除鞋我又要幫佢,個情況不知幾亂,有時叫遲小小姐,唔駛發脾氣呀?我屋企好開通,我老豆都唔計較,你米攪掂好至叫。起碼入左門口見到人至叫啦,唔通對住空氣叫咩?你對住空氣叫,佢聽唔到你入到去都要叫多一次,咁點解唔可以見到至叫?有小朋友响到好多情況預計唔到,你顧得佢黎自己性咩都唔知啦。

原帖由 driedpork 於 09-2-3 14:09 發表
平心而論, 叫人就梗係一見到就叫架啦, 唔使計住要除完鞋先叫, 你一去到99度, 我唸都會見到人先, 然後即刻叫有咩問題? 把口又唔使幫手除鞋!
不過咁, 即使係叫遲咗, 你99又唔使黑口黑面, 咁又真係攞嚟嬲 , ...


複式洋房

積分: 361


29#
發表於 09-2-3 14:31 |只看該作者
你99好老?

原帖由 BBR 於 09-2-3 14:23 發表
佢要人地不停同佢講野,我老公成日話你米同佢傾下計,我問同佢傾咩?佢阿媽又未做過野,我同佢又有代溝,唔通同佢傾今日豬肉幾錢斤,D菜貴唔貴? 我話你去我屋企同我老豆都冇野講啦,我老豆有冇話你啞?我有冇迫你同我老豆講野?有時個女 ...


大宅

積分: 2760


28#
發表於 09-2-3 14:23 |只看該作者
佢要人地不停同佢講野,我老公成日話你米同佢傾下計,我問同佢傾咩?佢阿媽又未做過野,我同佢又有代溝,唔通同佢傾今日豬肉幾錢斤,D菜貴唔貴? 我話你去我屋企同我老豆都冇野講啦,我老豆有冇話你啞?我有冇迫你同我老豆講野?有時個女聽唔到奶奶問佢野,佢又話佢冇家教,大佬呀小朋友玩緊點會聽到你講野,好啦個女答佢,佢又話佢蚊咁細聲,大聲答又話佢冇禮貌,成日都問黎問去都係"比心機讀書知唔知?幾時返學?今日駛唔駛返學?"一日問十幾次都係這3句,我個女怕左佢,試過有次個女頂唔順話佢煩精 ,我即刻暗住半邊嘴笑 ,有時佢都唔明仔大仔世界,個仔已經有自己家庭,唔係咩都要預你架ma,佢又睇唔開,有時聽到我地去邊又問我個女點解唔同佢一齊去,大佬,你成日話脚痛,同佢出街每10-15分鐘要搵厠所,一家大細點攪呀?試過同佢去旅行,成程要我服侍,又話凍又話成,我就將我D頸巾衫比埋佢,我就凍到死,又要成日等佢去厠所,真係好心佢通氣啦,我都忍到今日呀。

原帖由 Ada.Cheung 於 09-2-3 14:02 發表
你99都幾得意 , 咁鐘意人地叫佢? 我6299和姑9就好好同好正常


禁止訪問

積分: 2182


27#
發表於 09-2-3 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 361


26#
發表於 09-2-3 14:02 |只看該作者
你99都幾得意 , 咁鐘意人地叫佢? 我6299和姑9就好好同好正常

原帖由 BBR 於 09-2-3 13:42 發表
一D都無誇張,我試過幫個女除左鞋至叫,佢發脾氣一路唔出聲,大佬呀,個小朋友得幾歲我緊係攪掂佢至叫你啦,真係比佢吹賬,平時坐响到唔出聲又單打話D人係米啞,你出聲佢又唔彩你,次次出去食飯都鬧人,次次不歡而散,我真係怕左返去,我 ...


大宅

積分: 2760


25#
發表於 09-2-3 13:42 |只看該作者
一D都無誇張,我試過幫個女除左鞋至叫,佢發脾氣一路唔出聲,大佬呀,個小朋友得幾歲我緊係攪掂佢至叫你啦,真係比佢吹賬,平時坐响到唔出聲又單打話D人係米啞,你出聲佢又唔彩你,次次出去食飯都鬧人,次次不歡而散,我真係怕左返去,我已經好忍得架la.

原帖由 Ada.Cheung 於 09-2-3 09:37 發表
"我去我奶奶到,鞋都未除就要叫人,叫遲D都係死罪發我脾氣" 咁緊要???? But 我十分同意你嘅說話, 我見有d人用粗口罵到99一交不值都幾過份, 話到尾都係長輩.....

...


禁止訪問

積分: 2417


24#
發表於 09-2-3 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1900


23#
發表於 09-2-3 11:33 |只看該作者

回覆 # 的文章

唔驚, 我第二時做人奶奶一定無佢咁衰。


禁止訪問

積分: 2417


22#
發表於 09-2-3 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 361


21#
發表於 09-2-3 09:37 |只看該作者
"我去我奶奶到,鞋都未除就要叫人,叫遲D都係死罪發我脾氣" 咁緊要???? But 我十分同意你嘅說話, 我見有d人用粗口罵到99一交不值都幾過份, 話到尾都係長輩.....

原帖由 BBR 於 09-2-2 17:46 發表
你奶奶同我奶奶一模一樣,成日話個到痛邊到唔舒服,次次同佢食飯又話頸痛又話牙痛脚痛,我個女入親去都唔痴佢,跟住又比說話我聽"緊係啦咁小入黎,又唔打比我,你唔識打電話咩?"但隻眼就望住我:;pppp: ,有次個女又多口答" ...


大宅

積分: 3012


20#
發表於 09-2-3 07:02 |只看該作者
我剛好同你相反,自己湊.. 99話佢同人講我唔洗佢HELP都OK! 但,99好有主見,(佢話我湊B點點點 (佢話係便係佢認為),你99搞小動作係MA煩,不過,你想吓如果你係佢... ...你無得選擇BB要俾佢湊,最好係佢做得好時讃吓佢


大宅

積分: 3012


19#
發表於 09-2-3 06:49 |只看該作者
個BB現在自己唔俾99暗 ,99問我做什麼搞到BB gam... ...好在叔仔話自己湊係 gam

原帖由 BBR 於 09-2-2 17:46 發表
你奶奶同我奶奶一模一樣,成日話個到痛邊到唔舒服,次次同佢食飯又話頸痛又話牙痛脚痛,我個女入親去都唔痴佢,跟住又比說話我聽"緊係啦咁小入黎,又唔打比我,你唔識打電話咩?"但隻眼就望住我:;pppp: ,有次個女又多口答" ...


男爵府

積分: 7016


18#
發表於 09-2-3 00:58 |只看該作者
話說我細佬剛結婚,我問我老豆,如果細佬有小朋友,佢地會唔會湊孫,我老豆望一望我,再望下d外孫講"妳米傻啦!玩下就得架啦"

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo