想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1155


1#
發表於 17-8-17 10:46 |只看該作者
請問男士可以食D咩保健品增強D丁丁品質?


複式洋房

積分: 367


14#
發表於 17-8-19 12:14 |只看該作者
我同C6都有食呢隻,但系食左6個月都唔中>.<


大宅

積分: 3400


13#
發表於 17-8-18 12:34 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-18 12:03
出面有邊隻鋅片好??

無話好唔好, 睇下邊度有得賣, 之前見GNC有


複式洋房

積分: 294


12#
發表於 17-8-18 12:03 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-18 10:49
咁買鋅片囉, 食蠔都係為左要補鋅

出面有邊隻鋅片好??


大宅

積分: 3400


11#
發表於 17-8-18 11:57 |只看該作者
natasha.z 發表於 17-8-18 10:46
我隻c6好麻煩架(emoji)(emoji) 一聽到個蠔字唔理有冇蠔味都即刻落哂閘(emoji)(emoji)
...

食蝦蟹都得, 海鮮就得

我屋企日日買蝦


大宅

積分: 3400


10#
發表於 17-8-18 10:49 |只看該作者
natasha.z 發表於 17-8-18 10:46
我隻c6好麻煩架(emoji)(emoji) 一聽到個蠔字唔理有冇蠔味都即刻落哂閘(emoji)(emoji)
...

咁買鋅片囉, 食蠔都係為左要補鋅


大宅

積分: 1155


9#
發表於 17-8-18 10:46 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-18 10:44
藥丸來, 關咩事? 即係鋅片

我隻c6好麻煩架(emoji)(emoji) 一聽到個蠔字唔理有冇蠔味都即刻落哂閘(emoji)(emoji)


大宅

積分: 3400


8#
發表於 17-8-18 10:44 |只看該作者
natasha.z 發表於 17-8-18 10:42
我都有諗過買茄紅素/蠔素比c6食,不過佢唔食蠔,可能會唔食

藥丸來, 關咩事? 即係鋅片


大宅

積分: 1155


7#
發表於 17-8-18 10:42 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-17 11:47
多種維他命, 維他命D, 維他命E, 鋅銅片或蠔皇素, 茄紅素,瑪卡

六味地黃丸或金匱腎氣丸, 五子衍宗丸

我都有諗過買茄紅素/蠔素比c6食,不過佢唔食蠔,可能會唔食


大宅

積分: 1155


6#
發表於 17-8-18 10:41 |只看該作者
szeue 發表於 17-8-17 16:17
係兩公婆一齊食!朋友自己本身做空姐,所以可以喺英國買到,香港真係唔知邊度有得賣,樓主唔驚的話我見倒 ...

thanks

我搵到代購代訂啦,不過仲研究緊(emoji)(emoji)


大宅

積分: 4045


5#
發表於 17-8-17 16:17 |只看該作者
natasha.z 發表於 17-8-17 11:30
請問係男女一齊食嗎? 因為我都有食緊一D保健品, 想搵D係比老公食既. 不過你呢盒咁勁, 我都想試下, 請問邊度 ...

係兩公婆一齊食!朋友自己本身做空姐,所以可以喺英國買到,香港真係唔知邊度有得賣,樓主唔驚的話我見倒淘寶有英國代購。
myimage.jpg


大宅

積分: 3400


4#
發表於 17-8-17 11:47 |只看該作者
natasha.z 發表於 17-8-17 10:46
請問男士可以食D咩保健品增強D丁丁品質?

多種維他命, 維他命D, 維他命E, 鋅銅片或蠔皇素, 茄紅素,瑪卡

六味地黃丸或金匱腎氣丸, 五子衍宗丸

艾盒敷肚臍下三寸

做運動

早瞓


大宅

積分: 1155


3#
發表於 17-8-17 11:30 |只看該作者
szeue 發表於 17-8-17 11:05
呢隻!朋友食左一盒未夠即刻中!之前努力左5年
請問係男女一齊食嗎? 因為我都有食緊一D保健品, 想搵D係比老公食既. 不過你呢盒咁勁, 我都想試下, 請問邊度有得賣? thx


大宅

積分: 4045


2#
發表於 17-8-17 11:05 |只看該作者

回覆樓主

呢隻!朋友食左一盒未夠即刻中!之前努力左5年
myimage.jpg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo