想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1463


1#
發表於 17-8-18 18:57 |只看該作者
我朋友試左半年都無,download app 計日子dodo都唔成功。想問下仲可以點做?去邊度睇e生定可做人工打排卵針?有無JM可幫忙分享一下


大宅

積分: 1343


4#
發表於 17-8-19 12:27 |只看該作者
doldolho 發表於 17-8-18 18:57
我朋友試左半年都無,download app 計日子dodo都唔成功。想問下仲可以點做?去邊度睇e生定可做人工打排卵針 ...

去尖沙咀翹康醫務所book 個醫生諮詢下啦,一般無避孕1年先叫不孕


子爵府

積分: 10067


3#
發表於 17-8-18 21:38 |只看該作者

回覆樓主

家計會
或直接睇私家不育


大宅

積分: 3400


2#
發表於 17-8-18 19:46 |只看該作者
doldolho 發表於 17-8-18 18:57
我朋友試左半年都無,download app 計日子dodo都唔成功。想問下仲可以點做?去邊度睇e生定可做人工打排卵針 ...

搵生殖中心


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo