母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1115


1#
發表於 17-9-24 13:21 |只看該作者
我一有咗就戒咗毒了,而家差唔多兩年,之前食咗十年,有時有些沮喪,想揾人傾吓,但又冇人明白,社工都體會唔到我地嘅心情,因為佢地都未吸過毒


男爵府

積分: 8867

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第二回


23#
發表於 18-1-11 16:58 |只看該作者
wb128720 發表於 17-9-24 13:21
我一有咗就戒咗毒了,而家差唔多兩年,之前食咗十年,有時有些沮喪,想揾人傾吓,但又冇人明白,社工都體會 ...咁佢又唔會喺屋企食嘅,我地同老爺奶奶一齊住,但係同唔同佢分開先令我煩惱
樓主,你現在生活如何?


這兩天,5歲小女孩臨臨被虐至死的新聞,你知道嗎?
兩年前,你可以為囡囡戒毒,我相信你是好媽媽!!

另一半至今仍吸毒、仍責罵你,你信他會愛錫囡囡嗎?


沒有人比你更愛囡囡,你要保護囡囡啊!!


不要怕,要主動尋求協助。
加油! 前路或難行,但總有出口的!!




男爵府

積分: 8083


22#
發表於 18-1-5 08:24 |只看該作者
wb128720 發表於 17-9-29 12:42
回覆 歐買尬 的帖子

係呀!我而家揾嘢做,打算揾錢帶bb租屋,但係佢啲屋企人係咁勸我留低,好煩,第日就算 ...

佢吸毒 點同你爭?法官都吾會判個bb俾一個吸毒人士照顧


大宅

積分: 3426


21#
發表於 18-1-1 07:32 |只看該作者
wb128720 發表於 17-10-2 16:26
回覆 minnng 的帖子

我拎咗佢條頭髮

無意中路過見到你個post , 發表下意見。
分唔分開最主要係睇下你同你先生仲有冇感情,佢有惡習係另一回事。
如你仲好愛他,你係走唔甩的,就算離左婚搬走埋,你地自然又會走返埋一齊。

如果係咁,你只可以等佢改過(好多過來人都話係突然叮一聲覺得再唔想吸毒,機緣未到你刀架頸都冇用),期間你同bb 要小心,保障自己安全健康。

如果你對此男人已死心,快啲離開,唔好等佢,亦唔好耳仔軟。

如果呢個男人會影響你同bb 安全和健康,不論你愛唔愛佢,有冇人挽留你罵你,一定要走。

我家人最近都為左離唔離開個家而好痛苦,我覺得忠於自己的需要和感覺係最重要。

其實社區好似資源可以令你同bb 過得更好,雖然社工未必明白你苦況,但調配資源絕對做得到。


大宅

積分: 1954


20#
發表於 17-12-17 09:55 |只看該作者

回覆樓主

加油呀!你好叻架成功戒毒,如對方戒唔甩你就走啦!
你都唔想小朋友行你之前條路架,太痛苦


珊瑚宮

積分: 112210

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


19#
發表於 17-10-30 22:08 |只看該作者
wb128720 發表於 17-9-30 13:47
回覆 Bohdi 的帖子

就算做單親媽媽都要離開,啱嗎?我而家就係煩緊呢個問題 ...

係,走,單親也可以活得好


別墅

積分: 991


18#
發表於 17-10-30 16:35 |只看該作者
回覆 wb128720 的帖子

YES! 堅決離開!信我,不會後悔!加油!!


大宅

積分: 1415

開心吸收勳章


17#
發表於 17-10-3 12:17 |只看該作者
回覆 wb128720 的帖子

爸爸有吸毒,就算爭個官都判俾你啦,仲判俾個爸爸的話,個官應該有問題


大宅

積分: 1115


16#
發表於 17-10-2 16:26 |只看該作者
回覆 minnng 的帖子

我拎咗佢條頭髮


禁止訪問

積分: 16558


15#
發表於 17-10-2 12:33 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 995


14#
發表於 17-9-30 18:40 |只看該作者
回覆 wb128720 的帖子

收集另一半吸毒證據
法庭唔會俾個女佢加油呀!媽媽 為左個囡!


大宅

積分: 1115


13#
發表於 17-9-30 13:47 |只看該作者
回覆 Bohdi 的帖子

就算做單親媽媽都要離開,啱嗎?我而家就係煩緊呢個問題


大宅

積分: 1115


12#
發表於 17-9-29 12:42 |只看該作者
回覆 歐買尬 的帖子

係呀!我而家揾嘢做,打算揾錢帶bb租屋,但係佢啲屋企人係咁勸我留低,好煩,第日就算成功走咗,佢地一定會同我爭個女囉


大宅

積分: 3425


11#
發表於 17-9-28 22:23 |只看該作者
wb128720 發表於 17-9-28 20:37
回覆 歐買尬 的帖子

咁佢又唔會喺屋企食嘅,我地同老爺奶奶一齊住,但係同唔同佢分開先令我煩惱 ...

唔係話一定要坐係隔離吸先會影響到
長期下來 心智一定會有影響


大宅

積分: 1115


10#
發表於 17-9-28 20:37 |只看該作者
回覆 歐買尬 的帖子

咁佢又唔會喺屋企食嘅,我地同老爺奶奶一齊住,但係同唔同佢分開先令我煩惱


別墅

積分: 991


9#
發表於 17-9-28 18:15 |只看該作者
回覆 wb128720 的帖子

樓主,為咗BB,亦為咗你的將來,離開宜家的環境!


別墅

積分: 888


8#
發表於 17-9-28 09:29 |只看該作者
堅持住! 如果對方傷害到你 都係離開好d!


大宅

積分: 3425


7#
發表於 17-9-28 01:34 |只看該作者
wb128720 發表於 17-9-27 04:18
多謝各位,我須要傾訴係因為我發現另一半仍然有吸,我自己一路餵人奶,我係唔會再吸,係對方吸完仲惡過我罵 ...

妳最好要離開個環境
枉論bb會吸到
在那種環境成長
好難不有樣學樣
要加油
妳是好媽媽 一定會保護妳個bb
Fighting!


大宅

積分: 1115


6#
發表於 17-9-27 04:18 |只看該作者
多謝各位,我須要傾訴係因為我發現另一半仍然有吸,我自己一路餵人奶,我係唔會再吸,係對方吸完仲惡過我罵我,令我好傷心,屢勸不改,我係咪應該帶個bb走呀


別墅

積分: 777


5#
發表於 17-9-25 23:12 |只看該作者

回覆樓主

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo