0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 983


1#
發表於 17-10-9 13:10 |只看該作者
每晚夜奶後都掃唔到風,瞓多個零鐘就不停醒下瞓下,唔知關唔關掃唔到風事呢?


複式洋房

積分: 478


24#
發表於 17-10-14 08:52 |只看該作者
07048178d 發表於 17-10-13 21:08
可以,所謂的打直係講緊你個人斜斜地俾佢打直訓喺你身上咁拍,所以bb係唔使用力㗎
...

昨日試了!好似幾有效!謝謝


別墅

積分: 632


23#
發表於 17-10-13 21:08 |只看該作者
kwakwa 發表於 17-10-11 21:29
初生bb,條頸未硬,可以打直抱嗎?

可以,所謂的打直係講緊你個人斜斜地俾佢打直訓喺你身上咁拍,所以bb係唔使用力㗎


別墅

積分: 983


22#
發表於 17-10-12 20:42 |只看該作者
RubyYu07 發表於 17-10-12 16:16
宜家幾大啦?可以豎抱之後我都好少掃風了,可以自己落格。

2個半月


珍珠宮

積分: 39566


21#
發表於 17-10-12 16:16 |只看該作者
Lon媽咪 發表於 17-10-11 17:26
以前細個果時可以打側個身幫佢墊條大毛巾,而家佢個頭自己扭黎扭去根本側唔到啦
...

宜家幾大啦?可以豎抱之後我都好少掃風了,可以自己落格。


子爵府

積分: 11721


20#
發表於 17-10-12 14:50 |只看該作者
你 發表於 17-10-12 13:58
咩係肚風水呀?

本帖最後由 pigpiglamlam 於 17-10-12 14:53 編輯

藥房有得賣,每日一次加2滴落奶俾bb飲,過多排發覺肚風少咗就冇俾,都剩咗大半樽。其實你bb肚風都唔算多可以唔使俾,唔好浪費


別墅

積分: 985


19#
發表於 17-10-12 13:58 |只看該作者
pigpiglamlam 發表於 17-10-10 19:59
本帖最後由 pigpiglamlam 於 17-10-10 20:00 編輯

我仔頭幾個月都係咁,個肚成日有風訓唔好,我試過俾 ...

咩係肚風水呀?


複式洋房

積分: 478


18#
發表於 17-10-11 21:29 |只看該作者
07048178d 發表於 17-10-10 21:44
就好似上面媽媽們講,直抱真係會快好多掃到風。另外我陪月有招都唔錯,當你掃唔到風時改變下bb姿勢,換下片 ...

初生bb,條頸未硬,可以打直抱嗎?


別墅

積分: 983


17#
發表於 17-10-11 17:26 |只看該作者
RubyYu07 發表於 17-10-11 16:50
如果掃唔出,我會抱15分鐘,然後放低要打側少少放,以防嘔奶。

以前細個果時可以打側個身幫佢墊條大毛巾,而家佢個頭自己扭黎扭去根本側唔到啦


珍珠宮

積分: 39566


16#
發表於 17-10-11 16:50 |只看該作者
Lon媽咪 發表於 17-10-10 16:23
一般要抱幾耐先可以放低

如果掃唔出,我會抱15分鐘,然後放低要打側少少放,以防嘔奶。


別墅

積分: 632


15#
發表於 17-10-10 21:44 |只看該作者
就好似上面媽媽們講,直抱真係會快好多掃到風。另外我陪月有招都唔錯,當你掃唔到風時改變下bb姿勢,換下片或者打直下等等,咁樣就算最終換返坐喺度拍風都會好快掃到。


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


14#
發表於 17-10-10 21:28 |只看該作者
關事架,如果都係掃唔到,你就直抱佢耐小小,等佢消化下先


子爵府

積分: 11721


13#
發表於 17-10-10 19:59 |只看該作者
Lon媽咪 發表於 17-10-10 16:11
幾多個月開始會冇咁多肚風?幾多個月開始飲完奶之後唔晒掃風吖

本帖最後由 pigpiglamlam 於 17-10-10 20:00 編輯

我仔頭幾個月都係咁,個肚成日有風訓唔好,我試過俾肚風水佢飲好少少,直抱掃風都幾有效,你試下得唔得先,通常識坐就唔使掃


別墅

積分: 983


12#
發表於 17-10-10 16:23 |只看該作者
RubyYu07 發表於 17-10-10 16:22
餵完奶就抱多陣先,唔好咁快放低。

一般要抱幾耐先可以放低


珍珠宮

積分: 39566


11#
發表於 17-10-10 16:22 |只看該作者

回覆樓主

餵完奶就抱多陣先,唔好咁快放低。


別墅

積分: 983


10#
發表於 17-10-10 16:11 |只看該作者

回覆樓主

幾多個月開始會冇咁多肚風?幾多個月開始飲完奶之後唔晒掃風吖


別墅

積分: 983


9#
發表於 17-10-10 16:10 |只看該作者
pigpiglamlam 發表於 17-10-10 16:03
淨係夜奶掃唔到風?日頭呢?bb肚有風係會訓得唔好ga

日頭掃到,只系臨瞓果餐同夜奶掃唔到,因為佢瞓得好冧


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 17-10-10 16:05 |只看該作者
唯有抱嘅時間長D。


子爵府

積分: 11721


7#
發表於 17-10-10 16:03 |只看該作者

回覆樓主:

淨係夜奶掃唔到風?日頭呢?bb肚有風係會訓得唔好ga


大宅

積分: 1373


6#
發表於 17-10-10 15:28 |只看該作者
Lon媽咪 發表於 17-10-10 08:38
抱咁耐,餵一餐奶咪要好耐

阿女食得慢
連埋掃風要一個鐘

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo