想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 46


1#
發表於 17-10-30 00:14 |只看該作者
我是男, 46 歲, 太太37歲, 之前在家計會做哂檢查, 證實太太輸卵管兩邊也塞, 及有息肉,建議我地做 ivf, 已排瑪麗排至2019 尾, 呢個已視為最後選擇, 現想去私家做, 吾得都仲有公家守尾門, 因不熟行情所以來這里參考了很多文章, 但越睇得多反而心大心細, 太太內地朋友在深圳有成功實例建議我們去, 我則偏向在香港, 雖然較貴但起碼方便, 我爬完文只知仁安好似係比較規模大, 我嫂的朋友就介紹陳億仕, 因她睇佢及成功, 衣家就煩究竟找那醫生定仁安定深圳..........有冇師兄師姐同我一樣, 仍未選定的可否分享下意見


大宅

積分: 1094

MommyPanel勳章


34#
發表於 17-11-8 21:40 |只看該作者
Manmanman12345 發表於 17-11-8 19:45
我AMH 得1.08, 今個月試了IUI , 基礎卵泡有9粒,食藥加打針谷到3粒卵子,醫生話都好大粒,吾知點為之靚呢 ...

我係到成胚胎,準備放時,醫生會講你知咩grade


大宅

積分: 4550


33#
發表於 17-11-8 19:45 |只看該作者
hellowenwen 發表於 17-11-8 17:09
3年前我第一次試IUI, 成功, 不過最後小X左, 當時我37歲, AMH得0.9X. 之後即做IVF, 成功, 依家仔仔2歲多了. ...

我AMH 得1.08, 今個月試了IUI , 基礎卵泡有9粒,食藥加打針谷到3粒卵子,醫生話都好大粒,吾知點為之靚呢?


大宅

積分: 1094

MommyPanel勳章


32#
發表於 17-11-8 17:09 |只看該作者
本帖最後由 hellowenwen 於 17-11-8 17:09 編輯

3年前我第一次試IUI, 成功, 不過最後小X左, 當時我37歲, AMH得0.9X. 之後即做IVF, 成功, 依家仔仔2歲多了. 其實AMH低只係代表卵子數量少, 唔係代表唔靚, 我當時既胚胎係A++. 多未必好, 只係代表機會多D, 但QUALITY好既卵子先係重要


禁止訪問

積分: 223


31#
發表於 17-11-8 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1220


30#
發表於 17-11-5 23:18 |只看該作者
回覆 bell18 的帖子

叫天不應


大宅

積分: 1220


29#
發表於 17-11-5 23:09 |只看該作者
本帖最後由 kellypp70 於 17-11-5 23:10 編輯

回覆 Manmanman12345 的帖子

我老公丁丁形態得1.x%之前個醫生都叫我地試兩次iui再ivf,
但 第二個醫生話iui, 我地呢個年紀同卵巢早衰只有唔到8.x%機會,計過數iui 15000/次,做兩次都3萬,ivf係8-11萬有40%機會成功,如果有剩雪胎加多萬幾可以放多次胎,好彩既話多雪胎,如失敗後仲可以放多兩次,所以我哋最後決定都係做ivf。

卵巢早衰即係話 卵子存量 唔多。

我尋日已經開咗針,但 基礎卵泡只有五個, 你有八個都 唔錯丫。
叫天不應


大宅

積分: 1220


28#
發表於 17-11-5 22:57 |只看該作者
回覆 bell18 的帖子

陳憶仕醫生不過我昨日開針,照 基礎卵泡 只得五個, 醫生話我少,要落重藥, 要連續打七日,用唔到長效打一支果隻
叫天不應


大宅

積分: 4550


27#
發表於 17-11-4 09:42 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-2 10:39
我同你個case 差不多, 我37, 老公43, 大約一年前在家計會做哂檢查無問題, 排政府2019年見醫生,後來收到信 ...

我都37, AMH 仲低得1.08,醫生都建議做1次IUI ,之後就做IVF

前幾日仁安做左次IUI ,等15/11 DD
但day 3照都有9粒卵泡,醫生話正常有十幾粒,但未致於好差得两三粒果d case, 最後食藥打針谷到3粒大卵子

但我AMH 1.08 ,卵巢衰退吾知代表乜嘢,係咪就係卵巢儲備少?卵泡少?


大宅

積分: 4550


26#
發表於 17-11-4 09:33 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-1 18:46
未必一次成功,香港講係大约12萬一次
,如果3次要20萬。

吾洗咁耐咼,我新症book 仁安周醫生1個月就有得睇初疹了


洋房

積分: 46


25#
發表於 17-11-3 18:03 |只看該作者
Lindytiger 發表於 17-11-3 14:24
醫生會建議先做手術清除息肉,減低因息肉問題影響着床。
Thanks 我地先問醫生意見才決定。太太今天會去深圳朋友介紹那間醫院先看環境,及找醫生問意見,到時再諗!


大宅

積分: 3119


24#
發表於 17-11-3 14:53 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-3 12:25
回覆 bell18 的帖子

陳億仕醫生,話新藥,係長效的

係米吾係個個啱的?


男爵府

積分: 8098


23#
發表於 17-11-3 14:24 |只看該作者
cupnoodleman 發表於 17-11-3 11:09
謝謝你解答,但太太也有息肉問題,是否應先切除之先?好似話有息肉會影響着床…… ...

醫生會建議先做手術清除息肉,減低因息肉問題影響着床。


大宅

積分: 1220


22#
發表於 17-11-3 12:25 |只看該作者
回覆 bell18 的帖子

陳億仕醫生,話新藥,係長效的
叫天不應


洋房

積分: 46


21#
發表於 17-11-3 11:09 |只看該作者
JJessica 發表於 17-11-3 03:55
Ivf 其實是直接放已受精胚胎(卵子直接由卵巢抽取再加上先生精子)入子宮,所以輸卵管阻塞係無關係的,不 ...
謝謝你解答,但太太也有息肉問題,是否應先切除之先?好似話有息肉會影響着床……


大宅

積分: 1877


20#
發表於 17-11-3 03:55 |只看該作者
cupnoodleman 發表於 17-11-2 10:18

Ivf 其實是直接放已受精胚胎(卵子直接由卵巢抽取再加上先生精子)入子宮,所以輸卵管阻塞係無關係的,不用處理


大宅

積分: 3119


19#
發表於 17-11-3 00:13 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-2 10:39
我同你個case 差不多, 我37, 老公43, 大約一年前在家計會做哂檢查無問題, 排政府2019年見醫生,後來收到信 ...

是那一位医生?
不用日日打...


大宅

積分: 1220


18#
發表於 17-11-2 13:46 |只看該作者
本帖最後由 kellypp70 於 17-11-2 13:52 編輯

我都係第一次見姑娘(個姑娘好好), 跟住就係驗血,驗精, 之後收到個电話姑娘話醫生想我老公再驗, 叫我老公3個月再去驗, 第二次我再見姑娘,仲有一位著醫生袍的女仕(佢無表明身份), 冷冰冰咁..我話指數低,叫我老公唔駛再去驗精,就算下年8月見到醫生, 醫院都幫唔到我地..無解釋得太多..淨係叫我地出去再驗多次盡快睇不育科, 我係後來睇中大果個網站認到佢,先知佢係醫生...令我覺得好似世界末日咁好擔心....
跟住我就去見蕭醫生,又係無解釋太多,叫我同老公可以食supplement養精養卵, 下個cycle即做iui, 試兩次唔得就做ivf, 令我仲擔心壓力好大...食supplement又唔係仙丹,咁快叫我做..令我懷疑自己係咪真係咁唔等得...

所以我再去睇陳醫生,佢解釋完之後我成個人鬆晒,所以我覺得醫生都好緊要....

如果你真係諗住生,可以係香港睇左專科醫生拎左意見再去大陸或台灣做。
仲有,我諗真係無得提前見醫生,我試過拎封醫生信(因amh低)去醫院申請,要求早D見醫生,都失敗左。

叫天不應


複式洋房

積分: 279


17#
發表於 17-11-2 12:45 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-2 11:54
回覆 HWppB 的帖子

我都係威院。

多謝你話我知,我都係見左一次姑娘佢叫我m到第二日驗血同老公驗精12月先覆診再見姑娘,我俾過我驗amh份report姑娘睇問佢係咪好差佢都無講乜仲話唔會提前見醫生,我同老公仲諗住等政府因為私家好貴,依嫁有少少想返深圳做聽講都唔太差.


大宅

積分: 1220


16#
發表於 17-11-2 11:54 |只看該作者
回覆 HWppB 的帖子

我都係威院。
原本係見護士,後尾我 發現 同我講醫院幫唔到我果個係醫生,佢令我感覺我好似就死咁,無得救,想自然懷孕係好難,想生都要快 ,大半年後見醫生,應該都未必幫到我,喊到豬頭。

我後來冷靜d睇返d小冊子話 見醫生後,要排做iui, ivf好似都要排一段時間。同埋見呢到d人講,指數低過唔知幾多公立醫院係唔會幫你做ivf

如果你真係好想要小朋友,咁就 快啲睇不育科醫生,安排做人工或取 專業意見。唔好等政府,越早做機會越大

叫天不應

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo