想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2280


1#
發表於 17-11-3 16:09 |只看該作者
我見好多人都話小產後再備孕會做下運動..我其實已經KEEP住每日都跑返45MINS, 跟下YOUTUBE跳下舞~~
諗住1月會再造人, 咁我地如果不設防之後, 係咪要停哂D運動等結果..
定可以做下D太空漫步機個D呀..

因為我7月小產過.. 有D擔心..


子爵府

積分: 11392


6#
發表於 17-11-7 08:41 |只看該作者
karytse90121 發表於 17-11-5 21:54
有你呢句, 我安心左..咁我1月重新出發就更安樂....

加油


大宅

積分: 3400


5#
發表於 17-11-5 22:29 |只看該作者
karytse90121 發表於 17-11-3 16:09
我見好多人都話小產後再備孕會做下運動..我其實已經KEEP住每日都跑返45MINS, 跟下YOUTUBE跳下舞~~
諗住1月 ...

穩陣啲唔好跑, 用快行


別墅

積分: 668


4#
發表於 17-11-5 22:20 |只看該作者
karytse90121 發表於 17-11-5 21:54
有你呢句, 我安心左..咁我1月重新出發就更安樂....

加油


大宅

積分: 2280


3#
發表於 17-11-5 21:54 |只看該作者
kktsang80 發表於 17-11-5 15:28
唔使停運動架,正常地生活,做你想做既運動。
幾年前,我中仔仔個陣正正係我最熱愛做運動既時候,成日跑步 ...
有你呢句, 我安心左..咁我1月重新出發就更安樂....


別墅

積分: 668


2#
發表於 17-11-5 15:28 |只看該作者

回覆樓主

唔使停運動架,正常地生活,做你想做既運動。
幾年前,我中仔仔個陣正正係我最熱愛做運動既時候,成日跑步、玩yoga,仲加埋浸腳,個期覺得個人好精神,無咁怕凍,手腳都暖d,而且可能因為運動令個人開心左,諗野都無咁轉牛角尖,無咁focus要生BB,只係一心想操fit d自己,可能因為咁令個人放鬆左就中左
樓主,唔使擔心咁多(我中仔仔一年前都小x左),小天使會係最適合既時候黎搵你架喇

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo