自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   27


男爵府

積分: 5305


1#
發表於 18-1-20 11:22 |只看該作者
我係超市買左一樽胎菊,
我上網見有人菊花茶煲同焗既做法都有,
咁胎菊比較適合煲定焗?時間應該係幾多?
兩種做法其實有無分別?
求解答!


大宅

積分: 3696


37#
發表於 18-2-7 17:50 |只看該作者

回覆樓主:

我同幾個朋友講,佢地都唔信.唔出奇嘅,因為當時我自己都唔信。但佢地即指住問我百幾米外架巴士幾號黎緊,我講到,埋站佢地望完全正確。之後問我,真係得架?我只答我對眼證明我係得囉.

之後佢地都有試飲,但佢地不能持之以恆。


大宅

積分: 3696


36#
發表於 18-2-7 17:44 |只看該作者
artai430 發表於 18-2-7 12:38
唔該晒. (我都6百幾近視).試下會唔會好啲先.

希望幫到你.我飲左一段時間(唔記得幾耐)有一晚瞓覺半睡半醒時感到好多眼淚不停流,流濕全面及枕套,我專登不起身,怕起佢停流,之後好快又瞓著。第2天開眼.嘩,眼睛好似洗完玻璃睇野好清。我唔信,即左手合左眼,驗右眼望之前望唔清的位置的英文,數字.竟然望得好清楚,之後就合右眼等
當日去邊都傻婆咁合左睇遠,又合右睇遠。之後先相信自己對眼真係睇得清,好神奇


伯爵府

積分: 17972

DHA勳章


35#
發表於 18-2-7 12:38 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-2-6 17:38
1個月前驗眼左右各60度近視
10年前左右眼各2百幾至三百幾度近視+散光(太耐唔記得散光幾度)
一日750ml,早飲 ...
唔該晒. (我都6百幾近視).試下會唔會好啲先.


珍珠宮

積分: 36809


34#
發表於 18-2-6 18:13 |只看該作者
Cheishui 發表於 18-1-20 11:22
我係超市買左一樽胎菊,
我上網見有人菊花茶煲同焗既做法都有,
咁胎菊比較適合煲定焗?時間應該係幾多?

加龍眼肉,幾粒杞子焗水飲


大宅

積分: 3696


33#
發表於 18-2-6 17:38 |只看該作者
artai430 發表於 18-2-6 17:19
你原本有幾多度近視架(我都想試下keep住飲)你一大煲飲一日?當水飲?
...

1個月前驗眼左右各60度近視
10年前左右眼各2百幾至三百幾度近視+散光(太耐唔記得散光幾度)
一日750ml,早飲食晒,之後正常飲水
5點後不飲
記得我會做3-5分鐘眼運動


伯爵府

積分: 17972

DHA勳章


32#
發表於 18-2-6 17:19 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-20 16:18
1個月前驗眼話我近視,要帶眼鏡.我沒配(因知越帶越深)後回家開始用胎菊杞子元肉每朝焗750ml水(材料我唔慳架, ...

你原本有幾多度近視架(我都想試下keep住飲)你一大煲飲一日?當水飲?


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


31#
發表於 18-1-23 20:36 |只看該作者

回覆樓主

最好煲


大宅

積分: 3696


30#
發表於 18-1-23 20:27 |只看該作者
Mrs.Chan 發表於 18-1-21 18:39
無諗過胎菊都食埋~
一星期飲幾多次?
thanks

7次


已刪除用户

積分: 60176


29#
發表於 18-1-21 19:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28250


28#
發表於 18-1-21 19:05 |只看該作者
叮妹 發表於 18-1-20 18:31
有個街坊都話有關,佢仲加多十幾粒子,飲左一排系睇野清左,佢5O幾歲
十幾粒咩子? 睇唔到


男爵府

積分: 8706


27#
發表於 18-1-21 18:52 |只看該作者
rachie 發表於 18-1-21 05:06
會唔會燥?

係涼~如果身體吾受涼,吾好放太多~


公爵府

積分: 26464


26#
發表於 18-1-21 18:39 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-21 18:24
係,全部食晒,除左個碗

無諗過胎菊都食埋~
一星期飲幾多次?
thanks
恭賀新禧,迎春接福!


大宅

積分: 3216


25#
發表於 18-1-21 18:30 |只看該作者

回覆樓主

前2 日個中醫講話胎菊要煲!


大宅

積分: 3696


24#
發表於 18-1-21 18:24 |只看該作者
Mrs.Chan 發表於 18-1-21 17:36
thanks !
1O樓講食曬胎菊及所有材料,即係飲曬加食曬胎菊、杞子、元肉、紅棗/南棗?
...

係,全部食晒,除左個碗


公爵府

積分: 26464


23#
發表於 18-1-21 17:36 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-21 17:30
11樓有講,有睇身體狀況會加紅棗或藍棗

thanks !
1O樓講食曬胎菊及所有材料,即係飲曬加食曬胎菊、杞子、元肉、紅棗/南棗?
恭賀新禧,迎春接福!


大宅

積分: 3696


22#
發表於 18-1-21 17:30 |只看該作者
Mrs.Chan 發表於 18-1-20 21:19
用咗咩食材

11樓有講,有睇身體狀況會加紅棗或藍棗


大宅

積分: 3696


21#
發表於 18-1-21 17:27 |只看該作者
rachie 發表於 18-1-21 05:06
會唔會燥?

唔知,我都擔心,所以每次滾起只煲2分 鐘便熄火


伯爵府

積分: 17067


20#
發表於 18-1-21 07:31 |只看該作者

回覆樓主:

公司就焗,屋企就煲。煲應好D。


子爵府

積分: 12144


19#
發表於 18-1-21 05:06 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-20 16:04
之前焗3小時飲.後中藥舖教最好煲1-5分鐘,殺菌定咩…唔記得。之後就煲5 分鐘後焗回公司中午飲,食晒菊花所有 ...

會唔會燥?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo