立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 227919
侯爵府
積分: 22053
水晶宮
積分: 58606
kyliema2006 發表於 18-3-1 12:17 河神跟住係爛尾的。。。。
男爵府
積分: 9468
c.vieri 發表於 18-3-1 12:03 見其他討論區d人話河神幾好睇,但我只睇左少少。
mrstree 發表於 18-3-1 10:38 回覆 c.vieri 的帖子 係呀...我一路打機一路飛住黎睇依家真係唔知睇咩好~~~~
大宅
積分: 2792
珍珠宮
積分: 39607
c.vieri 發表於 18-2-28 17:51 你咁利害仲可以頂到20集,我睇左半集已頂唔順,再加埋d配音好難頂 ...
積分: 3423
c.vieri 發表於 18-2-28 16:29 有呀
mrstree 發表於 18-2-28 17:46 回覆 c.vieri 的帖子 我都飛住睇,捱到20集之後上網搵劇情簡介算
mrstree 發表於 18-2-28 17:07 回覆 Sumyeema1 的帖子 唔知想點男主角d戲.....簡直呢......想嘔
mrstree 發表於 18-2-28 16:57 睇到跳左船 好難頂呀
bb21314 發表於 18-2-28 13:59 請問mytv度睇,知唔知點解無1~22集?
c.vieri 發表於 18-2-16 23:34 Mytv 有,早2日無聊開黎睇,d配音好唔掂,睇左一集無睇。 男主個樣⋯⋯⋯我覺得
複式洋房
積分: 469
Sonia1112 發表於 18-2-16 23:21 睇左兩集,幾好睇,我覺得男主幾靚仔。
積分: 2508
c.vieri 發表於 18-2-10 12:59 楊幂做到果種刁蠻/任性。 呢套談判官個男主真係麻麻,超姐弟feel
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy