烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   7


伯爵府

積分: 17267


1#
發表於 18-2-12 15:22 |只看該作者
屋企用開生粉,無粟粉,唔知可唔可以用生粉代替呢?
Thanks


子爵府

積分: 14457


20#
發表於 18-2-17 14:08 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-17 09:43
兩隻粉當然係唔同啦。。。不過好多家用醃下肉或者煮吓獻汁。。好多都求其用英粟粉。。但係其實兩者係有分 ...

多謝解說,唔怪得我啲献放久了會變水。
下次試下用生粉。


別墅

積分: 819


19#
發表於 18-2-17 12:18 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-17 09:43
兩隻粉當然係唔同啦。。。不過好多家用醃下肉或者煮吓獻汁。。好多都求其用英粟粉。。但係其實兩者係有分 ...

原來係咁分別
等我又試下先。


伯爵府

積分: 17267


18#
發表於 18-2-17 10:15 |只看該作者

回覆樓主:

最後都買返盒細粟粉整糕

淨左煮餸用~


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


17#
發表於 18-2-17 09:43 |只看該作者
Chamo 發表於 18-2-16 22:26
點解我睇唔明既?
乜生粉唔係就係粟粉咩

兩隻粉當然係唔同啦。。。不過好多家用醃下肉或者煮吓獻汁。。好多都求其用英粟粉。。但係其實兩者係有分別, 睇英文已經好分別大。。

如果埋獻,生粉做咗嘅獻,吾會瀉。。。但粟粉剛做完沒分別,但放兩放就稀身瀉晒。。。所以最好跟返食譜所寫用嘅粉。。才會做到預期嘅效果
myimage.jpg
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


子爵府

積分: 14457


16#
發表於 18-2-17 09:37 |只看該作者
Chamo 發表於 18-2-16 22:26
點解我睇唔明既?
乜生粉唔係就係粟粉咩

單看字面

生粉 potato starch
粟粉 corn starch

用起來有冇分別就唔知了,因我一向只用粟粉。


子爵府

積分: 14457


15#
發表於 18-2-17 09:36 |只看該作者
VivienMan 發表於 18-2-12 20:34
會唔會太淋?因為我會再煎,有人話淨用粘米粉會難切?請指教

我試過全粘米粉,剛出爐好靚,攤涷後好硬。

溝了粟粉便無此情況。


子爵府

積分: 14457


14#
發表於 18-2-17 09:32 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-12 20:13
本帖最後由 seaheart88 於 18-2-12 20:20 編輯

呢個食譜我自己寫嘅。。。係用咗好多年加加減減之後寫成 ...

請問,這些膠盒可以直接入爐蒸?

雜貨店介紹我用,但我未試過。


伯爵府

積分: 17463


13#
發表於 18-2-16 22:26 |只看該作者
點解我睇唔明既?
乜生粉唔係就係粟粉咩


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


12#
發表於 18-2-16 20:03 |只看該作者
miaowlam 發表於 18-2-16 18:55
你蒸糕個兜幾好wo,長型,可放落3層嗰d蒸爐,請問係邊到買

油麻地果欄行到尾
myimage.jpg
myimage.jpg
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


複式洋房

積分: 456


11#
發表於 18-2-16 18:55 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-12 20:13
本帖最後由 seaheart88 於 18-2-12 20:20 編輯

呢個食譜我自己寫嘅。。。係用咗好多年加加減減之後寫成 ...

你蒸糕個兜幾好wo,長型,可放落3層嗰d蒸爐,請問係邊到買


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


10#
發表於 18-2-13 12:26 |只看該作者
chun914 發表於 18-2-13 12:24
回覆 seaheart88 的帖子

多謝分享....請問食譜張圖有清晰啲嗎....好想試整..睇得唔太清楚.. ...

看到?
myimage.jpg
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 1709


9#
發表於 18-2-13 12:24 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

多謝分享....請問食譜張圖有清晰啲嗎....好想試整..睇得唔太清楚..


子爵府

積分: 14523


8#
發表於 18-2-13 11:19 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-12 20:13
本帖最後由 seaheart88 於 18-2-12 20:20 編輯

呢個食譜我自己寫嘅。。。係用咗好多年加加減減之後寫成 ...

多謝分享


伯爵府

積分: 17267


7#
發表於 18-2-13 09:21 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

ic~多謝你回覆


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


6#
發表於 18-2-12 20:35 |只看該作者
VivienMan 發表於 18-2-12 20:34
會唔會太淋?因為我會再煎,有人話淨用粘米粉會難切?請指教

有機會係你水份控制得唔好。。因為蘿蔔不停出水。。變左削。。。切吾靚。。

以前啲人初初其實全部都係用粘米粉。。。不過後來改咗啲口感
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


伯爵府

積分: 17267


5#
發表於 18-2-12 20:34 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-12 18:17
不如全部用晒粘米粉已經可以啦。。。因為蘿蔔糕其實全部用粘米粉整都OK 㗎
...

會唔會太淋?因為我會再煎,有人話淨用粘米粉會難切?請指教


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


4#
發表於 18-2-12 20:13 |只看該作者
PandaVV 發表於 18-2-12 20:05
請教有沒有食譜提供?

本帖最後由 seaheart88 於 18-2-12 20:20 編輯

呢個食譜我自己寫嘅。。。係用咗好多年加加減減之後寫成。。。

臘腸可能我落多咗因為我哋屋企鍾意多餡。。。

但係水份我肯定係啱嘅。。。因為我係煮咗蘿蔔,再格盡晒啲汁嚟計算

昨晚先啱啱整完呢一堆


myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


子爵府

積分: 11913


3#
發表於 18-2-12 20:05 |只看該作者
seaheart88 發表於 18-2-12 18:17
不如全部用晒粘米粉已經可以啦。。。因為蘿蔔糕其實全部用粘米粉整都OK 㗎
...

請教有沒有食譜提供?


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


2#
發表於 18-2-12 18:17 |只看該作者
VivienMan 發表於 18-2-12 15:22
屋企用開生粉,無粟粉,唔知可唔可以用生粉代替呢?
Thanks

不如全部用晒粘米粉已經可以啦。。。因為蘿蔔糕其實全部用粘米粉整都OK 㗎
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo