烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   5


民房

積分: 25


1#
發表於 18-3-16 10:48 |只看該作者
大家好! 本人想買個微波, 蒸,焗 3用爐. 由於可安放位置細, 大約是430mm闊 * 390mm深* 530mm高. 現只找到上述Panasonic 樂聲 NN-CS894B 微波蒸焗爐是這個尺寸之內的. 請問有沒有家長用過這款? 可否給點意見, 謝謝!

1. 有人說1300W 焗的時候不夠力, 會嗎?
2. 又有人說水箱太細, 不能久蒸. 請問最長可以蒸多久? 你覺得有這問題嗎?


別墅

積分: 797

畀面勳章


3#
發表於 18-3-20 04:57 |只看該作者

回覆樓主

呢款同NN-DS596B『變頻式』蒸氣烤焗微波爐 (27公升)有咩分別?價錢都差好遠。


瑪瑙宮

積分: 145998

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 18-3-19 19:21 |只看該作者
本帖最後由 my005 於 18-3-19 19:23 編輯
moonstone618 發表於 18-3-16 10:48
大家好! 本人想買個微波, 蒸,焗 3用爐. 由於可安放位置細, 大約是430mm闊 * 390mm深* 530mm高. 現只找到上 ...

微波、焗都OK
純蒸,我覺得難handle,要微波+蒸,都易handle d,蒸魚呀,蒸其他野都好滑。

蒸野,水箱係細,但都會提醒無水,可即加水既。

不過我都唔算熟呢部機,因為只係我仔女屋企用,我間唔中去,先用下咁咋。

我都睇緊邊部機可以更好,更適合我既。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo