影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


1#
發表於 18-4-12 11:54 |只看該作者
我開得呢個題當然係自己有睇啦。
我係電視精嚟嘅。
家洛做得唔差嘅。佢嘅形象堅係似我阿爸嘅年代。不過,就覺得有少少嘥料囉。
套劇唔可以就超好睇,旦演員配搭勝在有新鮮感。唔使成日睇嚟睇去都係果幾個演員咁悶。John哥衰到我堅係想打佢。
大家傾吓呀


禁止訪問

積分: 53


9#
發表於 18-4-23 01:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


8#
發表於 18-4-16 13:23 |只看該作者
princesspig 發表於 18-4-16 08:48
好好睇,好貼地

係㗎,起碼又貼地又輕鬆,仲幾好笑。


大宅

積分: 2554


7#
發表於 18-4-16 08:48 |只看該作者
plumtree 發表於 18-4-12 11:54
我開得呢個題當然係自己有睇啦。
我係電視精嚟嘅。
家洛做得唔差嘅。佢嘅形象堅係似我阿爸嘅年代 ...

好好睇,好貼地


複式洋房

積分: 340


6#
發表於 18-4-15 05:05 |只看該作者
vincielau 發表於 18-4-12 12:05
真係幾好睇, 我都會追落去。
認同你見解演員有新鮮感, 唔使好似之前D戲, 嚟嚟去去都係嗰啲人, 有時都會將 ...
之前唔同戲都係個幾個演員,有時睇睇下都唔知自己睇緊邊套戲


大宅

積分: 2546


5#
發表於 18-4-14 23:19 |只看該作者

回覆樓主

雖然公海錯版,但係公海多人討論


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


4#
發表於 18-4-12 14:34 |只看該作者
benalg 發表於 18-4-12 13:57
陳家樂做得恰到好處,
JOHN 哥就做得堅衰, 我都好想 "中"佢

係呀~好乞人憎。好難忍得住唔“中”佢囉


大宅

積分: 4495

Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 睛靈勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


3#
發表於 18-4-12 13:57 |只看該作者
陳家樂做得恰到好處,
JOHN 哥就做得堅衰, 我都好想 "中"佢


伯爵府

積分: 17493

育兒性格勳章


2#
發表於 18-4-12 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

真係幾好睇, 我都會追落去。
認同你見解演員有新鮮感, 唔使好似之前D戲, 嚟嚟去去都係嗰啲人, 有時都會將佢哋啲角色混亂咗。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo