懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   4


洋房

積分: 58


1#
發表於 18-4-20 17:26 |只看該作者
本帖最後由 misschanb 於 18-4-20 17:29 編輯

努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面無BB。。話小產左。。約左下星期係醫院藥流。。唉,有時係到諗點解會發生呢d事係我身上!身邊既朋友都安慰我我仲後生仲有機會。。。其實真係好唔開心但無人明咁。。

我之後要坐小月?屯元天有無中醫介紹?


洋房

積分: 47


47#
發表於 18-5-27 11:24 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

元朗同樂街永安藥行林廣安中醫


複式洋房

積分: 144


46#
發表於 18-5-27 10:47 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:45
我而家第4次懷孕了。今次又食阿士匹靈又打薄血針,而家21週了,希望順利。
你一直食住叶酸岩架喇。希望你 ...

祝你媽B平安,一切順利


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 18-5-27 10:45 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:36
連續3次真係好傷心,希望你快啲有好消息,我宜家都係食住葉酸打定底,順其自然先,唔該晒你啲資料 :fortun ...

我而家第4次懷孕了。今次又食阿士匹靈又打薄血針,而家21週了,希望順利。
你一直食住叶酸岩架喇。希望你下次順利。


複式洋房

積分: 144


44#
發表於 18-5-27 10:36 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:31
產檢驗既血同依啲完全唔同的。
不過一次小產好多時係分裂出錯(即係醫生講既黑仔),你可以唔驗住,但積極 ...

連續3次真係好傷心,希望你快啲有好消息,我宜家都係食住葉酸打定底,順其自然先,唔該晒你啲資料


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


43#
發表於 18-5-27 10:31 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:24
第一胎自然懷孕去到8w停左(4月尾嘅事), 之前響QE做產檢驗血,就所有報告都正常, 我地都打算要小朋友,老 ...

產檢驗既血同依啲完全唔同的。
不過一次小產好多時係分裂出錯(即係醫生講既黑仔),你可以唔驗住,但積極啲的話都可以驗定。
精子可以驗,可以睇下精子形態,貴啲就睇埋DNA斷裂度,依兩樣係會令胚胎唔靚導致流產。
女人方面,如果唔驗野,安全啲的話我會下次頭三個月食100mg阿士匹靈,等啲血流得好啲,因為媽媽血流唔好的話,會令到bb得唔到營養,都係一個胎停既原因。不過醫生多數3次小先會建議你食既。你睇下你照食定試多次先。好多人小完一次都正常有第二次,但我就咩都無做地小左3次,真係好後悔唔一早開始驗或食阿士匹靈


伯爵府

積分: 19137


42#
發表於 18-5-27 10:27 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

坐完小月,兩公婆一齊去檢查下


複式洋房

積分: 144


41#
發表於 18-5-27 10:25 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:16
聯合驗晒所有凝血同免疫項目。(第2頁剔漏左Igg 同Igm)
愛群就驗夫妻染色體,同埋見醫生俾意見。

即係你2間都有驗??


複式洋房

積分: 144


40#
發表於 18-5-27 10:24 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:16
聯合驗晒所有凝血同免疫項目。(第2頁剔漏左Igg 同Igm)
愛群就驗夫妻染色體,同埋見醫生俾意見。

第一胎自然懷孕去到8w停左(4月尾嘅事), 之前響QE做產檢驗血,就所有報告都正常, 我地都打算要小朋友,老公就問使唔使驗下先,見家計會嗰啲好似都係驗下精子數量,活躍程度,所以我都唔知使唔使再驗其他


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


39#
發表於 18-5-27 10:16 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:09
請問要search咩item??

聯合驗晒所有凝血同免疫項目。(第2頁剔漏左Igg 同Igm)
愛群就驗夫妻染色體,同埋見醫生俾意見。

myimage.jpg
myimage.jpg


複式洋房

積分: 144


38#
發表於 18-5-27 10:09 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:07
有啲去聯合驗,有啲去愛群。

請問要search咩item??


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


37#
發表於 18-5-27 10:07 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:07
請問有無台灣驗嘅資料??

有啲去聯合驗,有啲去愛群。


複式洋房

積分: 144


36#
發表於 18-5-27 10:07 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-4-26 14:05
香港萬幾二萬。台灣就二萬台幣左右。
要搵出原因先,如果你有凝血或免疫問題,做試管都無用架。
...

請問有無台灣驗嘅資料??


複式洋房

積分: 117


35#
發表於 18-5-24 18:25 |只看該作者
其實每5個懷孕婦女就有1個會有呢D情況 所以真係普遍
傷心過後好好調理 多休息 BB好快會番番黎架


大宅

積分: 4126


34#
發表於 18-5-24 17:33 |只看該作者
laisausau 發表於 18-4-21 09:46
You are not alone ~~~我會坐月坐足一個月(目前停工)之後再中醫補身奮鬥你係咪第一次懷孕 ...

坐1個月,醫生開假比你?


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


33#
發表於 18-4-27 08:35 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 18-4-26 14:28
哦哦,咁可能都要去台灣走番轉先得,有無話小產後幾耐先好去檢查?試管因為我都係擔心精子卵子唔得,以為 ...

我自己係胎都未拎走時去驗的,因為有啲情況係要懷孕中先驗到,但有啲醫生又會話懷孕時驗係唔準。嗰啲醫生會建議小產後一個月先去驗


別墅

積分: 539


32#
發表於 18-4-26 23:05 |只看該作者

回覆樓主

我8w去照,胎囊得6w大,入面無野。兩星期後再照⋯唔知奇蹟會唔會出現


民房

積分: 25


31#
發表於 18-4-26 20:27 |只看該作者
回覆 yankiyan 的帖子

謝謝妳


侯爵府

積分: 20220


30#
發表於 18-4-26 20:19 |只看該作者
laivan888 發表於 18-4-26 20:01
回覆 yankiyan 的帖子

如妳所說,會唔會宜家先係10w,政府只係照肚,會唔會照陰超好d,清楚d ??

照陰超會清楚d
但如果10w正常照肚都會見到
不過都祝福你無事


民房

積分: 25


29#
發表於 18-4-26 20:01 |只看該作者
回覆 yankiyan 的帖子

如妳所說,會唔會宜家先係10w,政府只係照肚,會唔會照陰超好d,清楚d ??

我無計排卵期,順其自然有,到3月頭應該要黎M,遲左1個星期都未黎,個排又覺得好攰,又大食左,覺得可能中左,都已經去到3月中才去驗,話 bingo,其間都無買野驗......


我會搵私家照照的,希望會見到 bb,我都會同 bb 講,唔好同媽咪玩捉迷藏,快d 出黎。









首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo