立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 505
joyyau33 發表於 18-8-6 15:44 想問下如果淨係喺個肚度出粒粒。好痕好痕,係唔係濕疹?
民房
積分: 18
洋房
積分: 76
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:05 豆類丶蛋、奶、燕窩,都可能會發
大宅
積分: 2807
CLam:3 發表於 18-5-7 03:28 冇水泡. 係紅左一達咁樣. 因為我由細到大一轉天氣就好易爆敏感. 手腳關節位就會R到出水
積分: 663
beekwok 發表於 18-5-6 09:05 係咪都會有少少水泡㗎?
CLam:3 發表於 18-5-6 03:55 就係諗住補下啲鈣比阿b 唔想食鈣片嘛. 飲左2日就黎料
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 21:23 又諗起醫生話沖涼要快唔可以沖咁耐,水唔好太熱
beekwok 發表於 18-5-4 23:01 我宜家13w6d,呢幾日起濕疹 睇到第3個醫生皮膚科先知係濕疹唔係癬
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:14 仲有留意返洗衣粉/液都有可能引起敏感
CLam:3 發表於 18-5-5 20:01 我本身有濕疹底. 飲左2日鈣C寶. 塊面都即刻起
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:03 之前都有睇中醫教我㷛水沖涼,不過唔除便甙找間,因為驚唔知比左D咩藥才,食錯好大件事 ...
beekwok 發表於 18-5-5 19:57 我去咗睇皮膚科搽緊藥膏同埋食藥 跟住有用金銀花抹身 我見有其他Post都話可以試吓睇中醫
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 19:56 咖啡奶茶一定唔得有D人豆奶豆漿會發我就ok ,牛我都有食,不過有時候都會發,不過介唔到咁多@@ 我覺得搽可 ...
beekwok 發表於 18-5-5 19:48 有冇咩要注意唔食得?
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 19:15 本身都有,搽油同介口都有幫助
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy