2018年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 21


1#
發表於 18-7-24 22:34 |只看該作者
大家好~我而家27週。因為我抽血報告出咗,話我抽血報告有啲問題所以喺屯門醫院免費幫我照超聲波,照咗三次醫生都唔同我講係仔定女,問醫生醫生又話睇唔清楚。。但我同老公都想知。知唔知有乜方法可以知道丫。?我住係天水圍有冇平啲嘅私家醫生可以幫到忙?


大宅

積分: 1019


3#
發表於 18-8-6 05:35 |只看該作者

回覆樓主

你吾會keep住每個月去照?
因為醫院一般產檢係冇提供超聲波,要自己出去照,我就睇開佐敦黃建新醫生,超聲波都係$500


大宅

積分: 1496


2#
發表於 18-8-4 14:50 |只看該作者
青年媽咪 發表於 18-7-24 22:34
大家好~我而家27週。因為我抽血報告出咗,話我抽血報告有啲問題所以喺屯門醫院免費幫我照超聲波,照咗三次 ...

無出去照結構咩?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo