夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   5


大宅

積分: 3530


1#
發表於 18-8-10 13:23 |只看該作者
好男人是否就不會出軌?又或者一個好男人為何會出軌


大宅

積分: 3165


107#
發表於 19-7-12 10:06 |只看該作者
manmanlamlam 發表於 19-7-11 23:34
呢個世界就是如此!鬼叫自己係女人咩。

心軟嘛

我唔會好似以前咁儍,佢話多野做要返工,我就要守住個家,實情出左會小三。而家我唔開心,我會發顛罵佢,我要佢同我一樣唔開心,咁好刺激la, 等佢知道做錯野,係要付出代價


大宅

積分: 3165


106#
發表於 19-7-12 10:01 |只看該作者
manmanlamlam 發表於 19-7-11 23:33
你恶唔恶先?如果你好恶,已是出軌因数了。

如果二十年來冇乜嘈交,各司其職,相敬如賓呢?我諗可能太平淡,唔夠刺激


珍珠宮

積分: 30517


105#
發表於 19-7-12 07:45 |只看該作者
babychan888 發表於 19-6-29 00:34
回覆 chu媽 的帖子

如果家庭已經夠幸福,男人唔会再出軌

部分啱,部分唔啱


大宅

積分: 4564


104#
發表於 19-7-11 23:42 |只看該作者
alicego62 發表於 19-7-5 09:13
你自己都話已半百,點解諗野仲甘單純。其實唔係只有你,呢到好多jm都是,好似㓉在童話世界甘。成日以為好 ...

嘩!你講得好正確呀


大宅

積分: 4564


103#
發表於 19-7-11 23:40 |只看該作者
soso1227 發表於 18-8-29 14:20
一睇就知你係男,
多數男人都以為自己好精明,
以為自己叻過隔離屋陳伯⋯⋯

鍾意你呢句。有好多男人,真的以為自己偷食,人地唔知囉。

只不过,知情者,不忍心告知人地家庭咋。


大宅

積分: 4564


102#
發表於 19-7-11 23:36 |只看該作者
chu媽 發表於 19-6-29 11:51
回覆 singwin 的帖子

其實無論d人出軌係咩原因或者藉口,由佢身或心出軌個刻,已經對佢身邊嘅人造成左無法 ...

禁你都好叻


大宅

積分: 4564


101#
發表於 19-7-11 23:35 |只看該作者
積極的人 發表於 19-7-8 23:21
但係問題係我唔知點樣去原諒,只要一想起他背叛我,我就好嬲

你唯有同自己講,這世上,不止你一个幸


大宅

積分: 4564


100#
發表於 19-7-11 23:34 |只看該作者
積極的人 發表於 19-7-8 17:46
男人真好,出完軋,比老婆發現,就道歉,求人原諒,可能老婆重要諗下係唔係自己做錯,跟住老公就話一齊努 ...

呢個世界就是如此!鬼叫自己係女人咩。

心軟嘛


大宅

積分: 4564


99#
發表於 19-7-11 23:33 |只看該作者
chu媽 發表於 19-7-8 18:48
回覆 積極的人 的帖子

絕對係,我仲要諗下係咪對佢唔夠關心,唔夠好

你恶唔恶先?如果你好恶,已是出軌因数了。


大宅

積分: 4564


98#
發表於 19-7-11 23:31 |只看該作者
chu媽 發表於 18-8-10 16:35
回覆 chu媽 的帖子

係屋企佢係好爸爸同老公,在朋友眼中佢係好好先生生,冇人會相信c6會出軌同背叛,有時 ...

我正正就識得呢D禁嘅男人多的是。

即是話,這世上,大把女人也在差不多30年也蒙在鼓裡。

但,她們到現在也不知道。原因咪就係男人有交功課之餘,又對老婆温柔体貼囉


大宅

積分: 3165


97#
發表於 19-7-8 23:21 |只看該作者
chu媽 發表於 19-7-8 18:48
回覆 積極的人 的帖子

絕對係,我仲要諗下係咪對佢唔夠關心,唔夠好

但係問題係我唔知點樣去原諒,只要一想起他背叛我,我就好嬲


大宅

積分: 3530


96#
發表於 19-7-8 18:48 |只看該作者
回覆 積極的人 的帖子

絕對係,我仲要諗下係咪對佢唔夠關心,唔夠好


珍珠宮

積分: 30517


95#
發表於 19-7-8 17:55 |只看該作者
積極的人 發表於 19-7-8 17:46
男人真好,出完軋,比老婆發現,就道歉,求人原諒,可能老婆重要諗下係唔係自己做錯,跟住老公就話一齊努 ...

女人出軌,男人都可選擇原諒唔原諒。無咩話邊個着數啲


大宅

積分: 3165


94#
發表於 19-7-8 17:46 |只看該作者
alicego62 發表於 19-7-6 12:17
嘅然揀左,努力修補。一齊行左甘耐唔容易

男人真好,出完軋,比老婆發現,就道歉,求人原諒,可能老婆重要諗下係唔係自己做錯,跟住老公就話一齊努力修補,真著數


大宅

積分: 4279


93#
發表於 19-7-6 20:39 |只看該作者
80多歲阿伯都臨尾入花叢,防得幾多呢~


珍珠宮

積分: 30517


92#
發表於 19-7-6 12:17 |只看該作者
chu媽 發表於 18-8-10 18:55
回覆 chu媽 的帖子

選擇原諒,唯有相信

嘅然揀左,努力修補。一齊行左甘耐唔容易


珍珠宮

積分: 30517


91#
發表於 19-7-6 12:14 |只看該作者
babychan888 發表於 19-7-6 12:02
回覆 alicego62 的帖子

非常認同

其實條數唔係1+1=2甘簡單,佢可以好愛妳,如果有暴動打杖會先顧你平安,但同時亦不保證一定不會出軌。如果雙方仲愛大家,可以試下修補,比次機會你愛的人。以上當然不適用於慣犯


男爵府

積分: 7630


90#
發表於 19-7-6 12:02 |只看該作者
回覆 alicego62 的帖子

非常認同


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


89#
發表於 19-7-5 12:55 |只看該作者
PTMCYS 發表於 18-8-10 17:38
就算有好老公, 做太太都要珍惜, 進步, 學習怎樣留住他, 令他覺得家屋是溫暖, 有重要性, 開心的.

...

我曾經努力過, 佢從來唔講佢有乜野不滿, 咁唯有我自己去改, 又試過約佢食飯, 落下樓, 但佢唔領情. 我會攰, 我都好需要愛, 我好想令佢感覺到有家庭溫暖, 但佢唔投入個家, 喺屋企剩係瞓同打機, 同小朋友好少交流, 小朋友唔乖, 佢好快就失控, 覺得好煩. 細路總係會頑皮, 我無辦法令佢地乖到唔嘈唔打交唔爭野......

我好想同佢增進番感情, 但佢唔接收, 仲選擇出軌. 不得不放手, 但個心真係好痛.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo