懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1678


1#
發表於 18-10-14 20:20 |只看該作者

由week 7 開始嘔,嘔到week 14,嘔左就嚟兩個月,仲要嘔到幾時


大宅

積分: 2353


34#
發表於 18-11-2 15:11 |只看該作者
16週之前就一日都想嘔,個胃唔舒服,但係就係嘔唔出,過咗16週就無喇。


複式洋房

積分: 348


33#
發表於 18-10-26 14:46 |只看該作者
我都好驚會嘔到生 可唔可以聽日起身唔再作嘔


複式洋房

積分: 125


32#
發表於 18-10-18 11:42 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-14 20:20
由week 7 開始嘔,嘔到week 14,嘔左就嚟兩個月,仲要嘔到幾時

我由一有咗嘔到13週,一直無停過,餅都食唔到一塊 ,日日嘔黃膽水,諗起都驚
試吓安慰自己:嘔⋯⋯即係BB成長緊吖,加油!好快唔會咁辛苦㗎喇!好快!


複式洋房

積分: 107


31#
發表於 18-10-17 20:04 |只看該作者
钧熹 發表於 18-10-14 23:18
我果陣時,差唔多9周開始,一直嘔到6個月。嘔到七彩咁

我嘔到5個月,試過一日嘔十次以上,嘔完就胃痛。咩方法都冇用,只可以捱


複式洋房

積分: 417


30#
發表於 18-10-17 19:41 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-17 19:38
最慘係做咩都無心機,一放假就惟有攤喺度,明明生仔好多野要準備要睇要買,一啲都無準備過...
...

明白,中期會舒服好多,啲動力慢慢開始返緊嚟....耐心等待啦⋯⋯


大宅

積分: 3422


29#
發表於 18-10-17 19:39 |只看該作者
whyuhitme 發表於 18-10-17 17:40
我已經作定最壞打算,其實都已經習慣咗,只要佢平安健康出世,咩都值得啦⋯⋯
...

我算好運,三個月嘔出來嘅嘢得三次咁大把!其他時間冇嘢嘔,簡中嘔胃氣!


大宅

積分: 1678


28#
發表於 18-10-17 19:38 |只看該作者
whyuhitme 發表於 18-10-17 17:40
我已經作定最壞打算,其實都已經習慣咗,只要佢平安健康出世,咩都值得啦⋯⋯
...

最慘係做咩都無心機,一放假就惟有攤喺度,明明生仔好多野要準備要睇要買,一啲都無準備過...


複式洋房

積分: 417


27#
發表於 18-10-17 17:40 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-17 17:37
我都驚我會嘔到生....

我已經作定最壞打算,其實都已經習慣咗,只要佢平安健康出世,咩都值得啦⋯⋯


大宅

積分: 1678


26#
發表於 18-10-17 17:37 |只看該作者
whyuhitme 發表於 18-10-17 17:15
我30週,而家仲嘔緊,孕期真係有好多不適,忍住呀姊妹,不經不覺我都挨到尾聲啦,加油......
...

我都驚我會嘔到生....


複式洋房

積分: 417


25#
發表於 18-10-17 17:15 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-14 20:20
由week 7 開始嘔,嘔到week 14,嘔左就嚟兩個月,仲要嘔到幾時

我30週,而家仲嘔緊,孕期真係有好多不適,忍住呀姊妹,不經不覺我都挨到尾聲啦,加油......


珍珠宮

積分: 39566


24#
發表於 18-10-17 15:27 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-17 15:16
醫生有開,但食完好暈,同埋食完都係想嘔,寧願嘔晒出嚟無咁辛苦

聽到都覺得辛苦熬下,唯有咁


大宅

積分: 1678


23#
發表於 18-10-17 15:16 |只看該作者
RubyYu07 發表於 18-10-17 15:15
可以問下醫生可否開止嘔藥比你

醫生有開,但食完好暈,同埋食完都係想嘔,寧願嘔晒出嚟無咁辛苦


珍珠宮

積分: 39566


22#
發表於 18-10-17 15:15 |只看該作者
可以問下醫生可否開止嘔藥比你


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


21#
發表於 18-10-17 14:07 |只看該作者
每個人情況唔同,我頭三個月勁嘔,食又嘔,唔食又嘔,好辛苦。之後舒服D,唔會出現不適情況。


複式洋房

積分: 490


20#
發表於 18-10-17 06:25 |只看該作者
ipcs 發表於 18-10-14 20:36
我兩胎都係7週嘔到16週,17週開始停。

我同你情況一樣 我覺得懷孕過程 最辛苦就係呢幾個月


複式洋房

積分: 490


19#
發表於 18-10-17 06:23 |只看該作者
pipiano723 發表於 18-10-15 08:58
我而家13w,每日都仲嘔緊, 最慘係嘔完好快就會胃痛...
好擔心復工後唔知點捱落去 ...

我情況一樣 嘔都算啦 最慘嘔完勁胃痛 我而家17w 16w左右開始穩定 舒服D 加油


複式洋房

積分: 490


18#
發表於 18-10-17 06:20 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-14 20:20
由week 7 開始嘔,嘔到week 14,嘔左就嚟兩個月,仲要嘔到幾時

期間我有食止嘔藥 食咗好眼瞓 止嘔就一時時 不過瞓咗就舒服D


複式洋房

積分: 490


17#
發表於 18-10-17 06:16 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-14 20:20
由week 7 開始嘔,嘔到week 14,嘔左就嚟兩個月,仲要嘔到幾時

我而家都係第二胎 兩胎都嘔到傻 果種痛苦只有自己知
我過咗16週情況開始穩定 JM頂住ar 你都快渡過


複式洋房

積分: 164


16#
發表於 18-10-17 00:46 |只看該作者
Charmchai 發表於 18-10-14 20:20
由week 7 開始嘔,嘔到week 14,嘔左就嚟兩個月,仲要嘔到幾時

我8w嘔到18w, 每朝都嘔,到忽然一日起身冇再嘔,就開始舒服返,希望你都快啲嘔完啦 真係好辛苦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo