夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   7


民房

積分: 7


1#
發表於 19-3-11 13:16 |只看該作者
張淑儀醫生我千千萬萬,覺得佢是一個冇醫德嘅醫生只是求財入去診金2500蚊,坐喺度consult 都係唔夠三分鐘會做 ,做任何檢查唔會話畀你聽點解要做淨係話畀我聽要做, 完全冇顧及病人的著想同埋害怕, 我已經要轉過另外一個醫生因為發覺佢嘅措手越嚟越可怕, 知道做醫生係要賺錢,但係我唔相信有醫德嘅醫生喺世上係冇嘅,如果真係睇乳房呢千祈唔好睇佢 佢一定係要搵佢哋啲聯繫檢查中心你自己出去做平嘅檢查佢哋話佢哋唔識睇。


禁止訪問

積分: 4845


30#
發表於 19-6-29 07:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 239


29#
發表於 19-6-29 06:42 |只看該作者
我是2008年睇張醫生的,那時候已經插針都難好多人睇,次次都係要等的,多富貴人睇是真的,每次去都好多人拎住hermes同名牌包。我那時是學生不知道咁多,張醫生是屋企人介紹所以睇唔知佢咁有名。我那時是割乳房纖維瘤,手術係好成功,只可惜我對自動溶解既線敏感所以傷口發炎,洗傷口洗左3個月,好痛苦下。幸好那時有個姑娘好好,可能可憐我咁細個已經受呢種苦,生日那天佢竟然送我生日禮物,好開心,可是後來佢好似唔舒服無做了,失去左聯絡,好想可以搵番佢,同佢講聲好感激同我大個女了,亦希望佢安好


複式洋房

積分: 424


28#
發表於 19-6-29 02:52 |只看該作者
HiMangosteen 發表於 19-3-15 10:48
我都有睇過張醫生,雖然等既時間係好漫長,但係張醫生既建議真係好有用,令到病人好放心將自己個病交託俾 ...

認同!我媽媽都係同你一樣,佢做既手術同治療方案都可以算現今世代最好既。佢有關乳腺癌唔單止係hk權威仲係亞洲權威,佢既技術真係不容置疑。我媽媽個陣都有睇過好幾個醫生,有d真係好nice陪你講,但最終都搵張醫生,因為佢既醫術真係高明。由最基本既抽針,試幾個醫生你就明白手勢真係有差。


洋房

積分: 51


27#
發表於 19-6-27 23:21 |只看該作者
soso1227 發表於 19-4-14 06:17
回覆 badlina 的帖子

我知道張醫生是乳癌權威,但她是否只看癌症,一般婦科不接? ...

yes! 乳病科only


琥珀宮

積分: 152982


26#
發表於 19-4-15 13:28 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 19-4-14 06:17 |只看該作者
回覆 badlina 的帖子

我知道張醫生是乳癌權威,但她是否只看癌症,一般婦科不接?


洋房

積分: 51


24#
發表於 19-4-13 23:36 |只看該作者
BabeK 發表於 19-3-18 18:51
回覆 HiMangosteen 的帖子

張醫生收費係好合理,有一半都會俾左養和既雜費加麻醉師。

我也係張醫生的病人,她好professional 及straight forward, no BS. 手術也是她做,她有醫德的。


男爵府

積分: 7034


23#
發表於 19-3-29 16:34 |只看該作者


複式洋房

積分: 271


22#
發表於 19-3-29 14:53 |只看該作者
BabeK 發表於 19-3-18 18:51
回覆 HiMangosteen 的帖子

張醫生收費係好合理,有一半都會俾左養和既雜費加麻醉師。

想問下張醫生收唔收新症?


民房

積分: 27


21#
發表於 19-3-18 18:51 |只看該作者
回覆 HiMangosteen 的帖子

張醫生收費係好合理,有一半都會俾左養和既雜費加麻醉師。
再者她做的手術,個傷口係零痛楚,我本人覺得已經抵返哂。


民房

積分: 24


20#
發表於 19-3-18 14:00 |只看該作者
alicewong18 發表於 19-3-17 17:25
請問你用左幾錢做手術連住院?

20萬多啲 (養和住院加醫生費),其實我搵佢之前搵過另一個無佢咁出名住浸會加醫生費都quote我18萬,以張醫生做手術既手勢加醫院服務,我覺得相當合理


大宅

積分: 4487


19#
發表於 19-3-18 08:50 |只看該作者
BabeK 發表於 19-3-14 15:57
回覆 Bell2016 的帖子

樓主您就好啦,張醫生收您$2500一次,我每次睇都收緊$3000,淨係入去傾5-10分鐘乍

佢做手術做得唔錯!

cc


伯爵府

積分: 19764


18#
發表於 19-3-17 17:25 |只看該作者
HiMangosteen 發表於 19-3-15 10:48
我都有睇過張醫生,雖然等既時間係好漫長,但係張醫生既建議真係好有用,令到病人好放心將自己個病交託俾 ...

請問你用左幾錢做手術連住院?


子爵府

積分: 13936

好媽媽勳章


17#
發表於 19-3-17 15:54 |只看該作者
crycrybaby666 發表於 19-3-12 15:09
係好貴呀, 次次覆診等幾小時, 入到房除衫等照US, 醫生用手摸2邊, 直程唔洗入醫生房, 埋單$3,XXX (US + 診金 ...

US 即係 Ultra sound?


瑪瑙宮

積分: 139661


16#
發表於 19-3-16 23:28 |只看該作者
其實人地係專科, 唔係普通醫生, 普通醫生/醫務所大家都按負担能力揀自己認為合價錢的醫生架喇, 我都揀 $2xx 的醫務所, 唔去三四百蚊的診所. 點解會督人收得貴? 貴咪自己再搵過个囉, 又唔係得佢一個.


男爵府

積分: 7455


15#
發表於 19-3-16 23:20 |只看該作者
白菜乾湯 發表於 19-3-15 20:43
出名又點吖,收咁貴,N年前識得有人睇佢,但可惜都好快走左。

夠薑收得起,又做到野,我覺得ok。世上有很多無料的人,都可能收唔少錢。

醫生寒窗苦讀咁多年,又要在公立醫院捱咁多年,收取合理回報,好正常。 俾得起就去,醫生唔係一定為窮人服務。


大宅

積分: 1559


14#
發表於 19-3-15 20:43 |只看該作者
musiccisum 發表於 19-3-11 18:03
佢最出名無辦法

出名又點吖,收咁貴,N年前識得有人睇佢,但可惜都好快走左。


大宅

積分: 4198


13#
發表於 19-3-15 20:35 |只看該作者

回覆樓主:

我睇過一次,等成三個幾四個鐘,我覺得醫生係個長話短說講重點的人,我想做多D檢查,但佢話冇需要,感覺佢有醫德、斷症準確,唔會特登叫病人花$去做多D檢查!


民房

積分: 27


12#
發表於 19-3-15 12:50 |只看該作者
回覆 buybuybuy 的帖子

係啊,我真係專登開呢個a/c來回應。我朋友俾我睇,否則我好少睇論壇既post。我覺得睇醫生都係人夾人,唔喜歡俾睇第二個。診所姑娘上去睇症時已經講明上來面診已經收$3000,未計US或其他服務



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo