網購天地

跳至

首頁

尾頁
   9


男爵府

積分: 5088


1#
發表於 19-4-5 17:48 |只看該作者
想問香港支付寶是連接香港戶口?
內地支付寶是連接內地户口?
淘寶用人仔,所以要先開一個大陸銀行戶口連接內地支付寶?
所以一人可以有兩個支付寶?一個hk,一個內地?


複式洋房

積分: 159


50#
發表於 19-6-1 23:46 |只看該作者
回覆 PCCW2319 的帖子

係,直接扣人仔無手續費。


水晶宮

積分: 67993


49#
發表於 19-6-1 14:54 |只看該作者
ko3go 發表於 19-4-10 09:01
係!
若灰硬要連接一起,係一件好麻煩既事。
成功機率唔高。

請問如果國內支付寶已實名認證及綁定國內銀行戶口。 我付款時用國內支付寶, 係咪只從銀行戶口扣貨款, 無手續費?
天空之城, 快樂之地


子爵府

積分: 14429


48#
發表於 19-5-26 11:53 |只看該作者
gogo802 發表於 19-4-17 14:42
回覆 ko3go 的帖子

唔好意思, 少少拉開話題, 我有大陸支付寶, 己用大陸手機認証, 但手機號而家被大陸電訊 ...

唔使收確認碼

掃QR code,


子爵府

積分: 14429


47#
發表於 19-5-26 11:51 |只看該作者
gogo802 發表於 19-4-17 14:42
回覆 ko3go 的帖子

唔好意思, 少少拉開話題, 我有大陸支付寶, 己用大陸手機認証, 但手機號而家被大陸電訊 ...

我大陸支付宝係用香港電話登記,你入去試改返香港号碼

人仔支付宝係大陸俾錢是可以的,我返順德用過呀,用到的


子爵府

積分: 14429


46#
發表於 19-5-26 11:45 |只看該作者
Siuobe 發表於 19-4-10 01:41
但請問如果我好早已開左大陸淘寶account+大陸支付寶已認証

新開香港支付寶account係咪加唔到落去淘寶舊ac ...

唔係呀!
我有大陸支付宝,認證咗,冇大陸電話,冇大陸银行咭
之後,開香港支付宝,認証咗
我两個户口都有用來淘宝,两個都用到俾到錢


男爵府

積分: 9753


45#
發表於 19-5-18 19:48 |只看該作者
我想問吓一個淘寶戶口, 係咪只可用一個支付寶香港付款, 如果我家人用我淘寶戶口買野, 可唔可以用佢地自己的支付寶香港戶口付款呢.


複式洋房

積分: 159


44#
發表於 19-5-18 17:08 |只看該作者
如果有朋友想充大陸支付寶可以找我
我地公司本身有國內業務,可以幫忙充大陸帳號,支付寶需實名認証。低至1.19 , 免手續費。


男爵府

積分: 5088


43#
發表於 19-5-5 11:08 |只看該作者
我想講我開左支付寶,最初用信用卡俾錢,要少少手續費。剛剛開通了pps,淘寶付款不用俾信用卡手續費了。
剛剛去了天貓超市買野,好抵。多謝大家指教。


子爵府

積分: 10794


42#
發表於 19-4-19 22:01 |只看該作者
gogo802 發表於 19-4-19 19:20
我無其他大陸電話號碼, 要換號碼都要出張新電話咭, 起碼要搵日上深圳出新咭做實名, 再去銀行攪!
...

同意要出新號碼也親身到深圳搞一張

香港出既太貴了,唔值~

點評

gogo802    發表於 19-4-20 13:55


大宅

積分: 4758


41#
發表於 19-4-19 19:20 |只看該作者
ko3go 發表於 19-4-19 13:32
盡快換號碼可能對你黎講容易點

但支付寶更換號碼好似要做收SMS認證

我無其他大陸電話號碼, 要換號碼都要出張新電話咭, 起碼要搵日上深圳出新咭做實名, 再去銀行攪!


子爵府

積分: 10794


40#
發表於 19-4-19 13:32 |只看該作者
gogo802 發表於 19-4-19 12:53
我當初就係為綁支付寶出呢張咭,但係跟住都無用張咭做其他嘢,都唔知幾時俾佢停咗,上網廣東移動都要入服務 ...

盡快換號碼可能對你黎講容易點

但支付寶更換號碼好似要做收SMS認證
你要試下睇下換唔換到


大宅

積分: 4758


39#
發表於 19-4-19 12:53 |只看該作者
本帖最後由 gogo802 於 19-4-19 13:05 編輯
ko3go 發表於 19-4-19 10:23
又係移動從化卡
我都有一張被停,上網找移動在線客服佢叫我搵廣州移動在線客服,
廣州移動在線客服唔肯在線 ...


我當初就係為綁支付寶出呢張咭,但係跟住都無用張咭做其他嘢,都唔知幾時俾佢停咗,上網廣東移動都要入服務碼先得,我晨早己忘記個密碼,打IDD上去問又話要服務碼先查到咩問題,被佢二邊踼. 本已打算放棄,但睇完你意見就有啲擔心,因為銀行同支付寶係用呢個電話號!
隔離群個POST我有睇,但似乎首要都係要有服務密碼!!




子爵府

積分: 10794


38#
發表於 19-4-19 12:42 |只看該作者
neoforce 發表於 19-4-19 00:45
我用兩個ALIPAY 一用Credit card轉賬一個用餘額
咁就可以儲信用卡積分又可以免手續費
大陸都有做實名可以去 ...

我會選擇經過羅湖時直接入錢
免了手續費


子爵府

積分: 10794


37#
發表於 19-4-19 10:23 |只看該作者
本帖最後由 ko3go 於 19-4-19 10:23 編輯
gogo802 發表於 19-4-18 23:28
係移動從化咭,打過去廣州,但我忘記服務密碼,佢話CHECK唔到咩問題,要我上廣州,我話無時間,問佢可否在深圳做, ...

又係移動從化卡
我都有一張被停,上網找移動在線客服佢叫我搵廣州移動在線客服,
廣州移動在線客服唔肯在線搞,要我親自到廣州搞.
在隔離群見有網友說可以出投訴信去工信部及廣東通訊管理局
亦有網友話在深圳移動企硬D就肯定
我可能過幾日到深一次,就諗試深圳移動,若果唔得先出信.

搭高鐵到廣州玩兩日一夜順道搞唔係問題,
但廣州始終遠點,所以可以簡單點我都想簡單點~


至於我綁支付寶的幸好係用深圳聯通一卡兩號,都係零月租卡.
所以未有出現問題,要搞到深圳都簡單好多~



民房

積分: 14


36#
發表於 19-4-19 00:45 |只看該作者
本帖最後由 neoforce 於 19-4-19 00:49 編輯

我用兩個ALIPAY 一用Credit card轉賬一個用餘額
咁就可以儲信用卡積分又可以免手續費
大陸都有做實名可以去找換店叫佢入去大陸銀行 咁就再抵少少


大宅

積分: 4758


35#
發表於 19-4-18 23:28 |只看該作者
ko3go 發表於 19-4-18 23:05
係移動?
試打廣州移動客服問下
亦可以登入移動APP/網站找找能否聯絡移動人工客服(當你登入到在線客服時,先 ...
係移動從化咭,打過去廣州,但我忘記服務密碼,佢話CHECK唔到咩問題,要我上廣州,我話無時間,問佢可否在深圳做,佢話要問返深圳,深圳又話廣州咭要上廣州做.....! 所以我都諗住放棄張咭算啦!


子爵府

積分: 10794


34#
發表於 19-4-18 23:05 |只看該作者
gogo802 發表於 19-4-18 22:23
多謝你提醒, 請問點先知個號碼係只被停機定係被回收? 我果張廣州咭如要再開通要返廣州, 本打算唔理, 有時間 ...

係移動?
試打廣州移動客服問下
亦可以登入移動APP/網站找找能否聯絡移動人工客服(當你登入到在線客服時,先打「人工客服」等佢轉去有真人回應)
近期會否到深圳,據聞要企硬點,先請得郁深圳既移動營業廳幫你搞重啟電話號碼事宜,否則一定大你叫你返廣州搞.

若然聯通,都係用以上方式


大宅

積分: 4758


33#
發表於 19-4-18 22:23 |只看該作者
ko3go 發表於 19-4-18 20:05
若果你已有大陸支付寶,亦已經做了實名認證,你係可以用此大陸支付寶在大陸消費
大陸消費主要方式係你掃瞄 ...
多謝你提醒, 請問點先知個號碼係只被停機定係被回收? 我果張廣州咭如要再開通要返廣州, 本打算唔理, 有時間先返深圳開個新號碼, 而家聽你講咗好擔心!


子爵府

積分: 10794


32#
發表於 19-4-18 20:07 |只看該作者
bustop 發表於 19-4-17 23:49
若果我沒有香港支付寶戶口,亦沒有淘寶戶口,咁我應該先開香港支付寶?或是開淘寶戶口先?
...

在邊一度開,另一邊都使用同一個戶口登入便是!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo