夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 467


1#
發表於 19-4-29 22:08 |只看該作者
我唔明點解次次99串我,我c6都叫我忍,點解佢唔可以調停?要由個呀媽俾說話我聽同串我?點解次次翻親99到,個廳我c6瞓緊教,根本睇唔住個女,但我99好搞笑咁由得我女係廳自己玩,我女先1歲3個月。佢自己入廚房山埋個廚房門講電話,之後我個女上梳化,之後係梳化到跌左落泥。c6一句話都無話過99,99仲話小朋友係要跌下架啦,c6仲話係囉,小朋友跌下唔怕。而我?我因為有時做家務,c6都係屋企,我女一跌親,就會話我唔好好睇住個女。點解99放個女係廳跌親,你一句都無話下?點解就要話我?你唔可以睇下嘅咩?究竟點解乜都可以話我,而唔話下自己個呀媽?因為我係外人?


男爵府

積分: 6731


29#
發表於 19-5-1 22:00 |只看該作者
因為佢帶個女返奶奶屋企,自己起梳化訓左覺無睇住個女,奶奶由此至終都無責任幫你睇住個女,根本錯嘅係你老公,自知理虧仲點夠膽話奶奶唔睇住個孫?


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


28#
發表於 19-5-1 18:00 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-29 23:30
本帖最後由 可不可以 於 19-4-29 23:31 編輯

因為我成日都唔想嘈,我就會不停忍,忍到佢哋個個都覺得我 ...

唔明點解你唔湊?
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


珍珠宮

積分: 32599


27#
發表於 19-5-1 00:10 |只看該作者
本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-5-1 00:19 編輯
可不可以 發表於 19-4-30 23:28
我99成日都扮嘢話好想睇我女吖戈d,咁啱戈日我哋要出去,我c6就話放去佢媽到,話佢媽好掛住個女,平時我都 ...

只可以講你責任最大
你平時在場睇到奶奶點同你女相處,都知佢為人係點,係咪一個可以信任同交托個女比佢湊嘅人,自己所托非人都有責任
你老公都有責任,不過你知老公一向大覺瞓,所以你都順理成章將呀女跌親歸咎於奶奶,你第一時間怪奶奶都唔怪老公
做爸爸都唔盡責睇實個女,上一代一向放養開,跌到損手爛腳都好平常,個女跌親點怨都無補於事,你可以做係避免事件重演
你話平日做家務個女都跌親比老公鬧,你要將個女放係安全地方,整圍欄位置放玩具比小朋友自己玩

要放手比老公嘗試湊女,但唔係完全放手,老公未學識你就完全放手,唔出事先奇係~我明白男人湊小朋友真係可以激c人,但無退路就唯有頂硬上,捱多陣等小朋友大啲會好啲啲.....

再講,明知老公份人係點,再嘈落去都無意思,贏咗場交又點呢?經一事,長一智
靠人不如靠己
你可以避免同類事件再發生同改變自己,個女唔係用嚟取悅奶奶,奶奶想湊但決定權係你度,要見就你一定要在場






子爵府

積分: 10956

馬年勳章


26#
發表於 19-4-30 23:54 |只看該作者
你交個女俾你老公,佢唔睇住,放俾你99,有乜事就嘈你老公,話佢有責任睇住,唔好話你99,等你老公冇得話叫你忍,等你老公知道有問題嗰個係佢


複式洋房

積分: 467


25#
發表於 19-4-30 23:28 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 19-4-30 23:24
你C6一定好大問題, 但就咁睇本身你同99關係都唔好, 唔明點解你同99關係咁差你都會留個女自己一個在99家過夜 ...

我99成日都扮嘢話好想睇我女吖戈d,咁啱戈日我哋要出去,我c6就話放去佢媽到,話佢媽好掛住個女,平時我都係搵我媽幫忙,廢事搵99,點知咁就出事。我99同我媽見面,仲同我媽講話我成日5俾佢湊個女,搞到我媽都話你99好想湊咁,做乜唔俾佢湊?但佢做d嘢出泥,根本係相反


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 19-4-30 23:24 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 23:11
戈日我哋天光先翻去,我女前一晚已經翻咗去瞓,我係房,個女醒左就出咗廳。我知你想講點解我唔睇住個女。 ...
你C6一定好大問題, 但就咁睇本身你同99關係都唔好, 唔明點解你同99關係咁差你都會留個女自己一個在99家過夜, 你個女先得個1歲3個月咋喎, 唔講跌唔跌親, 半夜扎醒都要搵媽媽啦


複式洋房

積分: 467


23#
發表於 19-4-30 23:11 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 19-4-30 23:05
你有無一齊返99度? 你C6在廳訓, 咁你做緊咩?

戈日我哋天光先翻去,我女前一晚已經翻咗去瞓,我係房,個女醒左就出咗廳。我知你想講點解我唔睇住個女。我99山咗我房門,佢堅持自己ok.亦可以話佢係可以湊到我女,佢特登等我哋係到就搞哩d小動作俾我哋睇。只可以講,我根本5應該信佢,所以我以後都唔會俾哩個機會發生。我只會自己睇住個女,其他嘢我唔會幫亦唔會理。


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 19-4-30 23:05 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 12:25
佢會叫佢媽睇,因為佢自認為佢媽好中2我女,但其實相反
你有無一齊返99度? 你C6在廳訓, 咁你做緊咩?


複式洋房

積分: 467


21#
發表於 19-4-30 12:28 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-4-30 11:33
最老土就係你老公,你要同返你老公講佢雙重標準,表達俾佢聽你唔開心

無用,講親都嘈。我平心靜氣講,佢就覺得我係搵交嘈。之後就嘈交。


複式洋房

積分: 467


20#
發表於 19-4-30 12:27 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-4-30 11:26
啱啦。
啲男人最怕煩, 你一於搞大件事佢, 事無大少都同99/老公嘈。總之一聽到話你乜乜乜, 就嘈, 你表示無 ...

最係都係要靠自己


複式洋房

積分: 467


19#
發表於 19-4-30 12:25 |只看該作者
o_____o 發表於 19-4-30 07:14
咁你有冇一齊返99屋企?如果有一齊返,你C6係廳訓覺咁你做緊乜?照顧個女係父母責任,如果你唔得閒,叫你C6 ...

佢會叫佢媽睇,因為佢自認為佢媽好中2我女,但其實相反


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 19-4-30 11:33 |只看該作者
最老土就係你老公,你要同返你老公講佢雙重標準,表達俾佢聽你唔開心


男爵府

積分: 7514


17#
發表於 19-4-30 11:26 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 00:49
我都唔需要佢撐我其實,我只想佢調停下,可能講句,睇電視啦,唔好講啦,都好吖,而唔係同我講佢媽年紀大 ...

啱啦。
啲男人最怕煩, 你一於搞大件事佢, 事無大少都同99/老公嘈。總之一聽到話你乜乜乜, 就嘈, 你表示無理批評一句都唔會聽。唔好怕嘈交, 你c6可能就係睇中你呢點, 唔想嘈, 就叫你不斷忍, 不斷踩你底線。

你要鐵石心腸啲先得丫。
當你 c6 知道原來得罪老婆仲煩過得罪阿媽, 佢就會為你講說話。


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


16#
發表於 19-4-30 07:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 o_____o 於 19-4-30 07:16 編輯

咁你有冇一齊返99屋企?如果有一齊返,你C6係廳訓覺咁你做緊乜?照顧個女係父母責任,如果你唔得閒,叫你C6自己睇住個女。


複式洋房

積分: 467


15#
發表於 19-4-30 00:49 |只看該作者
章魚妹妹 發表於 19-4-30 00:45
其實婆媳問題最老土真係係男人身上,佢處理唔到/唔肯處理就會爆,最後又係煩到自己。個老公撐老婆,基本上 ...

我都唔需要佢撐我其實,我只想佢調停下,可能講句,睇電視啦,唔好講啦,都好吖,而唔係同我講佢媽年紀大,要我不停忍。所以宜家對住佢媽我都會反擊,俾佢知,我唔會再忍,靠個老公出聲,我死戈刻都未調停到


男爵府

積分: 8319


14#
發表於 19-4-30 00:45 |只看該作者
其實婆媳問題最老土真係係男人身上,佢處理唔到/唔肯處理就會爆,最後又係煩到自己。個老公撐老婆,基本上衰到好似我99咁都會三思下收下口/癲少d,因為知個仔唔係幫哂自己,唔想得失個仔!另一方面你做慣順得人,咩都就哂佢地死忍佢地,淨係呻下唔堅持唔識發惡,佢地當你唱歌,呻完咪又死死氣比佢地恰囉!所以,你應該要同你老公傾清楚,企硬d!


複式洋房

積分: 467


13#
發表於 19-4-30 00:22 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-30 00:21
咁咪得囉!唔番去唔見佢~
你個女你要自己保護!

連老公都唔想見


水晶宮

積分: 51137


12#
發表於 19-4-30 00:21 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 00:19
宜家我老公話翻,我會話唔翻,點解要成日翻。之後就唔翻去。

咁咪得囉!唔番去唔見佢~
你個女你要自己保護!


複式洋房

積分: 467


11#
發表於 19-4-30 00:19 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-30 00:19
咁咪唔好番99度囉~

宜家我老公話翻,我會話唔翻,點解要成日翻。之後就唔翻去。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo