夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3530


1#
發表於 19-8-15 22:58 |只看該作者
事源呀仔成25歲先自己儲左d錢過台灣讀書,今年差不多30,出半畢業,今次返黎,呀女今日就係屋企話呀哥自私,冇理屋企就走左去讀書,佢就要做份工,兼要比家用我,話我兩老自小偏心呀哥,呀女由出黎工作開始每個月都係比二千元家用,有時仲比千五元,想問咁嘅家用都叫多,佢話我叫佢比家用好大壓力,今日爆晒出黎,話呀哥成30歲人,都係一事無成,唔知自己想点,話自己d朋友,好似呀哥嘅年紀已經搵二,三萬一個月,我叫佢你以為唔好比家用我,如果你覺得我以前係攞多左你嘅,咁以後唔好比,當抵消返,你地話,係咪我唔啱?


翡翠宮

積分: 79226


43#
發表於 19-8-17 01:09 |只看該作者

回覆樓主:

我吾會理,總之每人千五。

樓主係問家用問題,做乜95Q88去左講人地個仔讀太多書,去完台灣變港獨?痴根。

樓主你收開無必要吾收,仲要佢咁態度就更加要收,吾係佢一定覺得自己啱哂。收多我亦吾會,每人千五算數。


男爵府

積分: 7507


42#
發表於 19-8-17 01:08 |只看該作者
阿哥都讀到最後一年,唔讀埋好可惜囉,如果屋企幫到嘅,我會幫但講明係借,到時做野要還。至於阿妹太計較,$2000真係好合理家用,唔算養父母。係我個女我已經炳左佢,叫佢自己睇下租劏房一個月要幾錢,買日用品要幾錢,佢要咁計較咁我係咪要同佢計清。一家人唔係咁樣,應該互相體諒,互相幫助。


男爵府

積分: 7455


41#
發表於 19-8-17 00:36 |只看該作者

回覆樓主:

成 30 歲人仲讀書,除非係好專業,包揾到食,否則應該早早出黎做野,否則到 35 歲,又問點解年青人買唔到樓。。。 唉。


男爵府

積分: 7370


40#
發表於 19-8-16 23:54 |只看該作者
咁問心佢地由細到大你有冇偏心?




大宅

積分: 1555


39#
發表於 19-8-16 22:48 |只看該作者
樓上講得啱,俾家用係一種責任,咁點解阿媽容許阿哥唔俾家用呢?呢啲就係雙重標準,就是個女口中嘅唔公平,所以個女嬲得唔係冇道理嘅!


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


38#
發表於 19-8-16 22:21 |只看該作者
你個女諗野有啲問題,
我唔係好明,俾家用係一種責任,關個阿哥讀書乜事?如果要佢俾多啲補貼阿哥生活費就話啫,依家果2000蚊只不過叫係咁易俾啲,好過冇。。2000蚊又住又食又用,你要教訓下個女,諗野有啲問題


男爵府

積分: 6731


37#
發表於 19-8-16 22:02 |只看該作者
阿女覺得自己有付出,但阿哥就成30歲人仲讀書仲要兩老倒貼。我覺得阿哥儲錢讀書係應該儲埋份家用,另外樓主應該同阿女講如果阿女全職讀書兩老都會支持,阿女讀書期間都可以豁免家用。


大宅

積分: 1555


36#
發表於 19-8-16 21:42 |只看該作者
你真係唔介意個女出去讀書嘅話,就唔會計較佢比一兩千蚊啦!你咪當佢出咗去讀書,比唔到家用囉!冇分別㗎!


大宅

積分: 3530


35#
發表於 19-8-16 19:06 |只看該作者
回覆 Lana.s 的帖子

唔係,佢冇去過澳洲


複式洋房

積分: 173


34#
發表於 19-8-16 18:52 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-16 18:48
回覆 Lana.s 的帖子

可惜佢係一d積蓄都冇

本帖最後由 Lana.s 於 19-8-16 18:56 編輯

喂也 ..你個女係咪真係我個朋友呀我個朋友又係一蚊都無剩 。
不過佢都靠自己去左澳洲working holiday 兩年
體驗下條life


大宅

積分: 3530


33#
發表於 19-8-16 18:48 |只看該作者
回覆 Lana.s 的帖子

可惜佢係一d積蓄都冇


複式洋房

積分: 173


32#
發表於 19-8-16 18:41 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-16 18:32
回覆 little_angels 的帖子

調返轉頭講,如果呀妹又儲到筆錢去讀書覓理想,佢係會同呀哥一樣,又係冇家用 ...

我都相信係 , 但可惜阿女唔知道你都錫佢 都公平 , 唉 好多野都是由誤會開始 再加深 或者由問下阿女襯後生 爸爸媽媽又唔需要人照顧 有咩想試想做開始傾下。 話佢知 佢都一樣可以 家人都支持


珍珠宮

積分: 49821


31#
發表於 19-8-16 18:35 |只看該作者
回覆 chu媽 的帖子

你一定要強硬D, 要個仔比, 否則, 個女唔比家用你, 其實, 三十歲, 仲讀書? 又真系幾失敗喎, 仲要台灣添, 你話香港既大學就話姐, 台灣讀完返黎無用喎


大宅

積分: 3530


30#
發表於 19-8-16 18:32 |只看該作者
回覆 little_angels 的帖子

調返轉頭講,如果呀妹又儲到筆錢去讀書覓理想,佢係會同呀哥一樣,又係冇家用比,又係照顧唔到屋企,我都係唔會反對佢架


大宅

積分: 3530


29#
發表於 19-8-16 18:28 |只看該作者
回覆 little_angels 的帖子

呀哥出年畢業,佢都話會返黎香港做住野先,比番家用屋企,照顧返個家庭


大宅

積分: 1555


28#
發表於 19-8-16 18:22 |只看該作者
重點唔係個女俾幾多家用,係阿哥一蚊都無比,仲要問阿媽攞返轉頭,所以你個囡冇講錯,30幾歲人係應該養家,而唔係問阿媽攞錢囉!其實如果一家人關係好,阿妹同阿哥關係又好,阿妹係唔會同阿哥咁計嘅。


男爵府

積分: 7986


27#
發表於 19-8-16 18:15 |只看該作者
而家以經同10年前好唔同了,而家新一代生活唔容易,一般人收入唔多但生活指數高,唔大洗唔欠咭數已好好,家用真係只能"隨緣樂助",唔好太計較吧... 只係我覺得阿哥做野好似無乜計劃


複式洋房

積分: 108


26#
發表於 19-8-16 17:45 |只看該作者
阿女比得1,2千蚊家用, 但佢搵幾錢個月先? 如果佢搵得萬幾蚊, 咁比得少都合理既, 依家香港始終消費高, 返工搭車加食飯都幾千一個月啦, 後生女更易多使費, 護膚品化妝品做下facial咁都唔平嫁, 後生又鐘意去旅行, 咁講真冇可能比晒錢屋企啦, 佢自己都要為自己未來打算咁儲下錢嘛!

但如果你覺得佢比得少, 其實可以同佢傾下叫佢比多少少既, 平心靜氣咁傾, 而唔應該係到comment 阿女比得少錢, 佢肯比至少做左孝道果part先丫, 好過你個仔一去讀書就錢都唔使比仲要你地幫返佢轉頭, 咁阿仔其實都唔係好負責任o羅。

不過你個女講得你地偏心阿哥, 明顯你地既行為令到佢咁諗啦! 你有冇偏心其實佢一定會感受到! 如果你夠錫佢既又點會咁講丫, 所以好好檢討下自己既行為先啦!

點評

Lana.s    發表於 19-8-17 00:48


子爵府

積分: 11318


25#
發表於 19-8-16 15:56 |只看該作者
Lana.s 發表於 19-8-16 13:47
哎呀 .....大家唔好教唆樓主推個女出去住啦 ..
態度咁強硬 只會令家庭關係更加惡化 其實話晒都自己生既 點 ...

睇咁多留言你的建議最中肯

點評

Lana.s    發表於 19-8-17 00:40

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo