夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1645


1#
發表於 19-8-17 18:48 |只看該作者
本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-17 18:49 編輯

我因為身體太差,暫時無工作能力,有個小朋友要湊,所以無工作
C6每月人工大概3萬,另外有玩投資,加上佢本身個底都幾厚,有層樓。
佢每個月比5000家用我,其實我用係頭家到都所剩無幾,我自己無收入,所以自己無乜錢,有時想買野比自己都好不捨,C6就想買乜就買乜。。。
需然我明白佢搵既錢佢有權比幾多我,但另一方面,我無工作,幫佢生小朋友,日常生活都係我處理。。。係咪應該。。。。。。。我有一次試過話吾夠,但比佢發大脾氣話我亂洗錢,但其實我又真係無多餘錢用。。。。


男爵府

積分: 8041


87#
發表於 19-8-26 19:48 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-26 12:54
其實我已經疊埋心水吾靠佢喇,等我生完出返去做野就各自各平均分配,邊啲由邊個負責,咁我以後對住佢講野 ...

d咁既算死草老公
之後做番野乜都aa
仲要留私己錢

佢搵幾多只要唔用錢係你度,都係無用


大宅

積分: 1025


86#
發表於 19-8-26 13:41 |只看該作者
樓主加油!
你好叻呀!一定係好精打細算的媽媽!
希望你生完之後調理好身體!搵份好工作!自己儲多點錢,買野獎勵下自己!


珊瑚宮

積分: 109508

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


85#
發表於 19-8-26 13:03 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-26 12:54
其實我已經疊埋心水吾靠佢喇,等我生完出返去做野就各自各平均分配,邊啲由邊個負責,咁我以後對住佢講野 ...
好事黎
但而家離你生完再出去做野, 4個月加當你2個月坐月+休息,
都仲有半年
睇下可唔可以由你c6交返水電煤, 起碼你會鬆動少少

作為過來人意見, 生完係好難抽時間搵工, 我果陣連電腦都唔想開...
果陣我個囡已經唔係初生, 差不多半歲, 好在係之前有agent 搵返我介紹份工, 乜都照做住先, so far都OK
頭1~2個月照顧初生bb 你會好難抽時間搵工, send n份 cv, 除非你識人就咁打個電話就有份工, 最好就搵人介紹





大宅

積分: 1645


84#
發表於 19-8-26 12:54 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-8-26 12:50
同你老公傾下
唔好直接叫佢俾多d家用你
你話5千蚊好難又水電煤、日用品同買送,除非佢想日日關冷氣、或者用 ...

其實我已經疊埋心水吾靠佢喇,等我生完出返去做野就各自各平均分配,邊啲由邊個負責,咁我以後對住佢講野都吾洗再咁細聲


珊瑚宮

積分: 109508

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


83#
發表於 19-8-26 12:50 |只看該作者
同你老公傾下
唔好直接叫佢俾多d家用你
你話5千蚊好難又水電煤、日用品同買送,除非佢想日日關冷氣、或者用曬d最cheap既日用品,只用萬寧牌沖涼沐浴露就由頭洗到落腳,甚至只係一舊番簡,食送就日日菜唔買肉

傾下會唔會水電煤轉到auto pay由佢交?

咁變相你既家用就多返少少,雖然銀碼一樣


大宅

積分: 1645


82#
發表於 19-8-26 12:21 |只看該作者
CCHINGC 發表於 19-8-26 12:19
五千蚊包小朋友用品、生活用品同買餸錢?真係要好慳先得,如果屋企本來拮据,就話無辦法啫,月入3萬都唔願 ...

thanks


子爵府

積分: 12137


81#
發表於 19-8-26 12:19 |只看該作者
五千蚊包小朋友用品、生活用品同買餸錢?真係要好慳先得,如果屋企本來拮据,就話無辦法啫,月入3萬都唔願意付出多D?我地雙薪家庭,老公月入少過你先生,俾嘅家用卻多佢1倍有多,而且水、電、媒佢另外俾,間中仲會幫手買餸。 如果老公靠唔住,都要自己想多D辦法,不過肯努力,自有出路,目前,養好身體要緊。


男爵府

積分: 7564


80#
發表於 19-8-26 08:52 |只看該作者
老實說 ,妳依家懷孕中,仲有一個11歲小朋友要照顧,先得果$5000家用?!依家豬肉都百幾蚊斤,百物騰貴,點夠用呀?加上妳依家需要食多d有營養食物,你老公仲要下下計住 遲下生多個後,錢洗得仲多仲快tim⋯⋯要認真傾下,唔係到時食西北風咩!


大宅

積分: 3904

熱血勳章


79#
發表於 19-8-25 14:05 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-17 18:48
我因為身體太差,暫時無工作能力,有個小朋友要湊,所以無工作
C6每月人工大概3萬,另外有玩投資,加上佢本 ...

十分明白你感受


大宅

積分: 1645


78#
發表於 19-8-21 17:34 |只看該作者
aw07044780 發表於 19-8-21 17:27
回覆 showyuyuyu 的帖子

我和你的情況差不多, 因生了小朋友後, 坐月坐得不好, 一直以來身體唔好, 上年懷第 ...

一樣,我以前試過小產,可能無好好坐小月。我係一返工就發燒,出入醫院都check吾到我身體有什麼問題。我份工要用精神工作,所以發燒令我好困擾,又不是普通感冒生病。
唉,我還在懷孕中,我女兒過多4個月出生,我也不知該如何面對


男爵府

積分: 8158


77#
發表於 19-8-21 17:27 |只看該作者
本帖最後由 aw07044780 於 19-8-21 18:55 編輯

回覆 showyuyuyu 的帖子

我和你的情況差不多, 因生了小朋友後, 坐月坐得不好, 一直以來身體唔好, 上年懷第二胎, 可惜流了產。
之前, 我一直都是Working mother, 生活開支和我老公一起分擔, 但這年真是發現自己身體唔好, 成日進出醫院, 加上小朋友升上小學, 我發現我的工作和小朋友的學業難以平衡,所以辭了工作。

本想在這段時間, 自己養好身子, 每天都做運動, 並且陪小孩過暑假。

可惜, 我老公每天都問我做甚麼, 又話我無用, 每天佢都說一些說話令我難過, 我話我會小朋友返學後, 揾份半職來做, 佢叫我揾返全職, 我話如我揾返全職工作後, 就照顧唔到小朋友的學業, 佢話, 阿女的成績唔需要你去理。


我真係感到十分難過, 發現自己的另一半完全唔係一個可依靠的男人, 我現在只是有病要休息, 他已是這樣。若果我日後有麼大病, 意外, 真係唔可以出去做野, 我不知自己會被他話成怎樣。

以他的收入, 即使我唔返工, 應可支付到基本日常開支, 加上我和他之前儲了一筆錢, 所以應應付有如,所以令我好後悔嫁給他。


珍珠宮

積分: 32735


76#
發表於 19-8-21 16:58 |只看該作者
本帖最後由 Yeelim 於 19-8-21 16:59 編輯

C6搵多少不是重點, 重點係佢俾幾多你. 如果你C6只是搵1萬, 但係成份糧俾晒你, 都好過你現在咁.
1個月只係俾$5,000, 仲係包埋水電煤, 點會夠用?? 你問佢取多D,仲好意思 發你皮四~~你C6太離地了.


禁止訪問

積分: 449


75#
發表於 19-8-21 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 449


74#
發表於 19-8-21 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1645


73#
發表於 19-8-21 00:58 |只看該作者
男兒當自強 發表於 19-8-21 00:42
其實放共同戶口, 大家share用咪幾好

我無收入咪又係得佢入錢,暫時吾work,要我做返野有返收入先開户口好過


複式洋房

積分: 145


72#
發表於 19-8-21 00:42 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-17 18:48
我因為身體太差,暫時無工作能力,有個小朋友要湊,所以無工作
C6每月人工大概3萬,另外有玩投資,加上佢本 ...
其實放共同戶口, 大家share用咪幾好


侯爵府

積分: 20025


71#
發表於 19-8-20 22:31 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-20 15:13
可能佢係真係緊張錢既,不過平時佢都好錫我,所以我心都平衡到既,怪吾得佢咁多無問題既,搞返好身 ...

咁都叫錫你冇言了。

快d生完出黎打工好過啦。


大宅

積分: 1645


70#
發表於 19-8-20 19:28 |只看該作者
Chloepigmama 發表於 19-8-20 16:32
我都係咁諗,樓主老公數囗好精!

我老公數口吾精佢吾會搵到咁多錢不過搵到都無我份


大宅

積分: 2296

BK Milk勳章


69#
發表於 19-8-20 16:32 |只看該作者
babyhoi 發表於 19-8-20 07:42
五千蚊搵到個女人同佢照顧個大既又生多個細既,
平過請工人,
直頭抵到爛

我都係咁諗,樓主老公數囗好精!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo