時政擂台

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


男爵府

積分: 7852


1#
發表於 19-9-22 22:12 |只看該作者
香港最寶貴的不是金融,而是警察,佢地係香港人最後防線。無左佢地,
香港市民會好慘(emoji)。
-
Great respect to Hk police force!


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

awaa06    發表於 19-9-24 01:25
jackfruit    發表於 19-9-23 20:32
tibetlee13    發表於 19-9-23 19:50
俏黃容    發表於 19-9-23 08:04
heihonmum    發表於 19-9-22 22:28


伯爵府

積分: 18491


112#
發表於 19-9-24 06:15 |只看該作者
支持警察


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


111#
發表於 19-9-24 02:04 |只看該作者
v.sweet 發表於 19-9-23 22:38
我上網search警局分區地址,然後去郵局寄

我都係呀,我寄咗出去,吾想再為警察增負擔。


男爵府

積分: 5950


110#
發表於 19-9-24 01:40 |只看該作者
我由最初見到警察唔好意思講嘢,到依家只要一見到佢地就大聲嗌:支持警察,嚴正執法!已經好順口,無論係消防員定警察,謹守崗位的都值得我尊敬!


男爵府

積分: 6938


109#
發表於 19-9-24 01:28 |只看該作者

回覆樓主:

支持香港警察!


大宅

積分: 4617


108#
發表於 19-9-24 01:23 |只看該作者

回覆樓主:

阿Sir/Madam 辛苦了!加油!永遠支持香港警察

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

積分: 9031


107#
發表於 19-9-24 01:18 |只看該作者
Support


珍珠宮

積分: 30973


106#
發表於 19-9-24 00:57 |只看該作者
謝謝警察


大宅

積分: 3480


105#
發表於 19-9-24 00:53 |只看該作者


男爵府

積分: 7514


104#
發表於 19-9-24 00:42 |只看該作者
見親佢地都好想衝過去大叫,警察加油


大宅

積分: 3116


103#
發表於 19-9-23 23:54 |只看該作者
rosetina 發表於 19-9-22 22:12
香港最寶貴的不是金融,而是警察,佢地係香港人最後防線。無左佢地,
香港市民會好慘(emoji)。
-

政府軟弱無能,建制派龜縮,全香港得警隊撐住,香港警察加油


大宅

積分: 1210


102#
發表於 19-9-23 23:50 |只看該作者

回覆樓主:

Salute to Police


珍珠宮

積分: 41937


101#
發表於 19-9-23 22:38 |只看該作者
rosetina 發表於 19-9-23 21:15
是否去郵局寄呀?有無地址?我都想寄

我上網search警局分區地址,然後去郵局寄


大宅

積分: 1706


100#
發表於 19-9-23 22:18 |只看該作者
rosetina 發表於 19-9-22 22:12
香港最寶貴的不是金融,而是警察,佢地係香港人最後防線。無左佢地,
香港市民會好慘(emoji)。
-

支持


子爵府

積分: 11922


99#
發表於 19-9-23 22:13 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 103001

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


98#
發表於 19-9-23 22:08 |只看該作者

回覆樓主:



水晶宮

積分: 72989

2024年龍年勳章


97#
發表於 19-9-23 22:07 |只看該作者
rosetina 發表於 19-9-22 22:12
香港最寶貴的不是金融,而是警察,佢地係香港人最後防線。無左佢地,
香港市民會好慘(emoji)。
-

支持香港警察
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 50254


96#
發表於 19-9-23 21:46 |只看該作者
v.sweet 發表於 19-9-23 21:05
我怕羞,所以寄感謝卡

我上次係同老公去;今次無位泊車,所以我自己一個入去。


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


男爵府

積分: 7852


95#
發表於 19-9-23 21:15 |只看該作者
v.sweet 發表於 19-9-23 21:05
我怕羞,所以寄感謝卡

是否去郵局寄呀?有無地址?我都想寄


珍珠宮

積分: 41937


94#
發表於 19-9-23 21:05 |只看該作者
CINDYC 發表於 19-9-23 07:41
尋日送張心意卡去警署,有啲感觸!
入去要經過兩重防線(之前去巴黎時因事走了警署一趟,入門口有持長槍警 ...

我怕羞,所以寄感謝卡

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo