時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14302


1#
發表於 19-11-26 09:55 |只看該作者
點解我咁質疑呢次選舉,唔係輸唔起,係因為我住嗰條村係黃到唔止發黑咁簡單,加上建制派嗰個係空降過嚟,喺呢條完全無政績,同埋不停比人抹黑,但最後投票結果竟然祇差三十幾票,出乎意料之外,因為我都係預咗佢輸,但估唔到係差咁少,


禁止訪問

積分: 2947


3#
發表於 19-11-26 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14302


2#
發表於 19-11-26 09:55 |只看該作者
Fungbb0131 發表於 19-11-26 09:55
點解我咁質疑呢次選舉,唔係輸唔起,係因為我住嗰條村係黃到唔止發黑咁簡單,加上建制派嗰個係空降過嚟,喺 ...

所以其他區尤其係已經做咗好多屆同埋有哂政績嘅反而輸,真係好奇怪,我媽住嗰條村嗰個區議員連任咗幾屆,而佢真係一直好努力做地區工作,成績有目共睹,今次輸咗比n年前喺呢條村嘅區議員,真係近乎無可能嘅事就發生咗咁,因為呢位n年前嘅區議員以前我爸媽都選佢的,但後來發覺每次選完都唔見人所以我地先轉投另一位候選人,好似今次咁,泛民嗰位候選人依舊係選舉前先蒲頭,同埋都無乜見有街坊同佢打招呼呼,再者當日我媽去投票時候亦都好多黑衣人在場,這還是一場公平選舉嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo