烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 44162


1#
發表於 19-12-15 17:53 |只看該作者
背景: 一星期煮兩晚飯,c6唔太好炸物!心儀P仔,睇過XXL真係好大,係咪會整全雞先好買?整十隻雞翼要鋪平嗎?如果要可能真係要買大!請jm分享下二人家庭唔係日日煮飯,你地覺得買大買細好呢?


子爵府

積分: 10159

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 20-1-4 12:49 |只看該作者
ahpoo 發表於 20-1-3 19:05
清潔發熱線難嗎?我怕發熱線太污糟會跌左致癌物質落食物

只用過幾次,所以未覺好污糟,每次用完用布抹下,個兜洗完等干咗先放返入去,上網睇過可以放少少水開鍋用蒸氣蒸下佢當清潔。


珍珠宮

積分: 44162


13#
發表於 20-1-3 19:05 |只看該作者
adaho123456 發表於 20-1-3 18:46
我淘咗個3.5L,真心覺得好用,以前煎豬扒,魚扒,唔識控制火喉,整極都唔好食,有時3個人食兩塊都食唔晒, ...

清潔發熱線難嗎?我怕發熱線太污糟會跌左致癌物質落食物


子爵府

積分: 10159

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 20-1-3 18:46 |只看該作者

回覆樓主:

我淘咗個3.5L,真心覺得好用,以前煎豬扒,魚扒,唔識控制火喉,整極都唔好食,有時3個人食兩塊都食唔晒,琴日整香茅豬扒,好食到後悔整得太少,我個3.5都可以整到10隻雞翼,不過如果可以,買5L都好。


大宅

積分: 2732


11#
發表於 20-1-1 17:35 |只看該作者

回覆樓主:

淘個玩吓算喇……唔洗太煩腦……我買咗P仔,勁小用,焗完成間屋一陣除,都唔知点抹好……


珍珠宮

積分: 38387


10#
發表於 20-1-1 01:41 |只看該作者

回覆樓主:

我是二人家庭,也買最大,已不焗全雞


大宅

積分: 3337


9#
發表於 19-12-31 19:12 |只看該作者
二人用淘一個都夠用


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 19-12-27 09:29 |只看該作者
唔一定要p牌, 但一定要有大買大, d野食打橫放咁炸好過叠起晒咁炸.

而家2個人, 第日可能over 4個人丫麻...即係大時大節親戚到果陣.


男爵府

積分: 9548


7#
發表於 19-12-27 06:48 |只看該作者
細P夠用 可以放到8-10隻雞翼


象牙宮

積分: 239528


6#
發表於 19-12-15 22:18 |只看該作者
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 44162


5#
發表於 19-12-15 22:11 |只看該作者
333s 發表於 19-12-15 22:09
4L 也夠了。

我見有d細,放兩件扒都好似唔夠大


象牙宮

積分: 239528


4#
發表於 19-12-15 22:09 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 19-12-15 22:16 編輯

4L 也夠了。
內容: 24*22*12cm
甘上下呎寸。可以了。
你用任何呎, 在家比一下。有一个手掌大

太小自然不行。


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 44162


3#
發表於 19-12-15 21:55 |只看該作者
333s 發表於 19-12-15 21:52
4-5公升足夠了。
整十隻雞翼,沒問題,你摆好D,烤至一半,換一下位子。
你買了燒肉, 用氣炸鍋焗一下 ...

有d容量唔係用公升形容,所以都唔肯定幾大


象牙宮

積分: 239528


2#
發表於 19-12-15 21:52 |只看該作者
4-5公升足夠了。
整十隻雞翼,沒問題,你摆好D,烤至一半,換一下位子。
你買了燒肉, 用氣炸鍋焗一下, 皮非常的脆。比酒樓的更好吃。

煮二餐, 第二天帶飯返二。 
整蝦多士。焗甜署。炸豆腐。

先网上看食譜,學識煮,最后才買都不遅。不用急。



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo