時事熱話

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 119115

王國長老


1#
發表於 20-1-24 16:13 |只看該作者


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 1094


48#
發表於 20-2-1 18:57 |只看該作者
武漢加油,中國加油


大宅

積分: 1315


47#
發表於 20-2-1 10:07 |只看該作者
chingyan216 發表於 20-1-27 15:12
湖南自己封城,北京就唔比佢地入中南海,廣東開始封城,強制帶口罩,澳門第一個封關,黨落井下石你唔嘈既 ...

哩道的人係選擇性失明,失聰,失智。無謂同佢地咁認真。


大宅

積分: 1315


46#
發表於 20-2-1 10:04 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-25 17:00
不論天災定人禍,國家有難之際,唔系將防疫放在首位,而系論誰應為疫情負責,添煩添亂,對件事有幫助嗎? ...

邊個唔將防疫放首位?咪就係中共同香港政府。點解有人會話唔好添煩添亂?因為人民知道真相就有人要為失職負責。點解有人會認同?因為嗰班人蠢。


洋房

積分: 84


45#
發表於 20-1-31 22:23 |只看該作者
講句支持武漢好便宜,更係支持。

武漢政府有呼籲捐贈保護裝置,大家要身體力行呀!


公爵府

積分: 29339

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 20-1-31 19:17 |只看該作者
Up,支持呢個貼


公爵府

積分: 29339

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


43#
發表於 20-1-31 19:17 |只看該作者
武漢加油!


複式洋房

積分: 328


42#
發表於 20-1-30 00:50 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-25 17:00
不論天災定人禍,國家有難之際,唔系將防疫放在首位,而系論誰應為疫情負責,添煩添亂,對件事有幫助嗎? ...

撐你!
唔洗回佢地啦,留番啖氣補身好過。



大宅

積分: 2534


41#
發表於 20-1-28 16:49 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-28 16:24
原來你認為支持的方法只有去武漢同捐錢~
well…口講支持罷工的黃人,但系罷工日晨早返到公司既人就真系“口 ...

而家講緊你肯唔肯捐錢證明你支持,你除咗口講,做過啲乜嘢支持呀
問你就拉去人哋罷工嗰度,一件事還一件事,而家講緊你,你又講人哋 ,自己都做唔到,仲要管人哋
不過唔緊要啦我哋明㗎 又冇本事,又 喺度指手畫腳, 對其他人多多要求, 真係服咗你喇,畀心機搵下錢啦,一萬幾千都拎唔到出嚟, 笑大人個口


別墅

積分: 686


40#
發表於 20-1-28 16:24 |只看該作者
whomen 發表於 20-1-28 15:07
口講支持講就天下無敵,捐咗錢畀中國紅十字會未呀, 武漢你就話冇本事返呀,唔係一萬幾千都冇牙? 你肯捐 ...
原來你認為支持的方法只有去武漢同捐錢~
well…口講支持罷工的黃人,但系罷工日晨早返到公司既人就真系“口講支持講就天下無敵”,明眼人都知~你未繼續講囉~過年咁悶~


大宅

積分: 2534


39#
發表於 20-1-28 15:07 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-28 14:18
自己對號入座啦~

口講支持講就天下無敵,捐咗錢畀中國紅十字會未呀, 武漢你就話冇本事返呀,唔係一萬幾千都冇牙? 你肯捐我哋咪收聲囉, 用行動證明你真係好支持囉, 否則你都係收聲啦, 乜都得個講字


大宅

積分: 3312

減齡達人勳章


38#
發表於 20-1-28 14:33 |只看該作者
天祐香港澳門! 天祐中國! 武漢加油!(emoji)(emoji)(emoji)


別墅

積分: 686


37#
發表於 20-1-28 14:18 |只看該作者
whomen 發表於 20-1-27 22:58
幾廢的人都一定有良知,又廢又冇良知,bk最多
自己對號入座啦~


別墅

積分: 686


36#
發表於 20-1-28 14:14 |只看該作者
whomen 發表於 20-1-28 00:02
你奴性很重,快去武漢雪中送炭,唔好得個講字,講就天下無敵 愛國唔係口講,要做架 國 ...
支持中國就話人奴性重,你思想也太簡單~
支持有好多種方法,你又知我冇做?!證據就唔會公開,費事被人起底…依家有圖都冇真相,某d人只信自己認為的真相~


大宅

積分: 2534


35#
發表於 20-1-28 11:17 |只看該作者
JaniceTong123 發表於 20-1-27 12:42
對的,永遠打贏一場站靠的是人心,被打敗的也是人心。

加油武漢!

本帖最後由 whomen 於 20-1-28 11:36 編輯

我代武漢多謝你,他們已收到,努力黎左香港,惻隱之心


大宅

積分: 2534


34#
發表於 20-1-28 00:02 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-27 21:48
個個政府都有自己跟據疫情的應對措施,咁系“落井下石”?咁某些人要重新學習啦~
...

你奴性很重,快去武漢雪中送炭,唔好得個講字,講就天下無敵 愛國唔係口講,要做架 國家危難,你快啲捐一萬幾千比中國紅十字先


大宅

積分: 2534


33#
發表於 20-1-27 22:58 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-27 22:48
你認為我系弱智未skip囉~
不是甚麼大道理,個人想法啫~
不過對於那些選打着口號,舉起五指,偷窺狂,會考幾 ...

幾廢的人都一定有良知,又廢又冇良知,bk最多


別墅

積分: 686


32#
發表於 20-1-27 22:48 |只看該作者
whomen 發表於 20-1-27 21:54
各位,我絕對相信呢條友係弱智㗎,唔係扮架, 講嘢又冇point , 以為自己講緊啲大道理
...
你認為我系弱智未skip囉~
不是甚麼大道理,個人想法啫~
不過對於那些選打着口號,舉起五指,偷窺狂,會考幾次零分做區議員的人~真系膠人無處不在~香港特別多~


大宅

積分: 2534


31#
發表於 20-1-27 21:54 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-27 21:48
個個政府都有自己跟據疫情的應對措施,咁系“落井下石”?咁某些人要重新學習啦~
...

各位,我絕對相信呢條友係弱智㗎,唔係扮架, 講嘢又冇point , 以為自己講緊啲大道理


別墅

積分: 686


30#
發表於 20-1-27 21:48 |只看該作者
chingyan216 發表於 20-1-27 15:12
湖南自己封城,北京就唔比佢地入中南海,廣東開始封城,強制帶口罩,澳門第一個封關,黨落井下石你唔嘈既 ...
個個政府都有自己跟據疫情的應對措施,咁系“落井下石”?咁某些人要重新學習啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo