立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
寶石宮
積分: 340805
水晶宮
積分: 73474
印第安公主 發表於 20-3-7 10:18 沙田一田有貨
伯爵府
積分: 18490
ChloeMa 發表於 20-3-4 21:24 係一田見到呢隻blue elephant, 不過係 penang 咖哩。
印第安公主 發表於 20-3-3 19:28 試咗透明包裝呢個 價錢同blue elephant 差5陪,味道唔止差5陪 唔通真係返唔到轉頭?
ChloeMa 發表於 20-2-28 07:05 麻煩您呀!
禁止訪問
積分: 187
珍珠宮
積分: 39840
BBJOJO 發表於 20-2-24 17:46 我買咗一包完成青咖哩諗住煮 但怕辣得滯 如果辣得滯 有冇話加啲乜嘢可以緩和一下? 例如冰糖
印第安公主 發表於 20-2-28 07:04 幾年前灣仔胡忠大廈對面有間健康食品店有得賣,不過最近去已經執咗 我再幫你留意一下,睇吓香 ...
ChloeMa 發表於 20-2-28 06:59 我好耐之前有睇過鬼嫁呢篇,都有去pk 睇過但唔見有,我再留意下先。
印第安公主 發表於 20-2-28 05:55 http://oniyomeryori.blogspot.com/2013/04/blog-post_22.html?m=1 我嗰包喺泰國買嘅
ChloeMa 發表於 20-2-28 00:16 請問係邊度買 blue elephant?
印第安公主 發表於 20-2-26 09:39 http://oniyomeryori.blogspot.com/2012/08/blog-post_22.html?m=1 青咖哩用呢個blue elephant
公爵府
積分: 27868
印第安公主 發表於 20-2-24 18:49 椰汁
琥珀宮
積分: 196916
stagea 發表於 20-2-26 08:51 好想食, 想請教下配料, 可否分享下
印第安公主 發表於 20-2-26 05:40 佢寫住係curry paste,所以佢無呃你嘅 但煮咖哩,一定係多汁,要嚟撈飯或點薄餅㗎喎
BBJOJO 發表於 20-2-25 22:43 其實我諗住 青咖哩入面會有 豆角 茄子
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy